zomervakantie 2008

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Catootje21

zomervakantie 2008

Berichtdoor Catootje21 » 19 jan 2008 16:12

Momenteel ben ik alweer druk bezig met het zoeken naar een leuke vakantie bestemming. Afgelopen jaren ben ik met Beteruit meegeweest maar dit jaar wil ik ook eens Amicitia ervaren. Wie hebben er nog meer plannen om met Amicitia mee te gaan? En wie is er al eens met Amicitia mee geweest en hoe is je dat bevallen? (Mijn voorkeur gaat nu uit naar Turkije. Een reismaatje :mrgreen: heb ik ook nog niet aangezien ik alleen maar in het hoogseizoen kan vanwege mijn beroep als juf). Ik hoor jullie reacties wel.

Gebruikersavatar
*Annette*
Majoor
Majoor
Berichten: 2272
Lid geworden op: 06 feb 2007 19:22

Berichtdoor *Annette* » 19 jan 2008 22:27

Ik weet nog niet echt wat ik deze zomervakantie van plan ben te gaan doen. Een aantal jaren geleden, een aantal keren met een Daniëlkamp meegeweest. Afgelopen zomer niet, meende het wel gehad te hebben maar merkte dat ik het toch op de 1 of andere manier gemist had. Dus dit jaar ben ik weer van plan om te gaan. Weet alleen nog niet echt met welke leeftijdsgroep 17-21 of 19-29. Heb bij de groep van 17-21 zoiets van ja hoe zijn die van 17?? Kan me nog wel eens giga ergeren als mensen zich erg kinderachtig gedragen. Maar bij die van 19-29 heb ik zoiets van, het leeftijdsverschil vind ik best groot. Op die leeftijd maakt het meestal niet zoveel meer uit, maar toch. Ik twijfel nog best wel..... moet deze maand me vakantie op me werk doorgeven en de kampen raken al aardig vol dus moet snel beslissen.
Dus geef me tips :P......
Wat de toekomst brengen moge........

Gebruikersavatar
*Annet*
Generaal
Generaal
Berichten: 4053
Lid geworden op: 24 apr 2003 21:20

Berichtdoor *Annet* » 19 jan 2008 23:59

zou met 19-29 meegaan, als je die vakanties leuk vind. Mijn laatste Danielkamp was ook in de wat oudere leeftijdsgroep, was geweldig, na al die jaren nog goede herinneringen aan.

Ben 1 keer met Amicitia meegeweest, dit was ook geweldig. Ik spreek nu al wel over een aantal jaar geleden maar het staat me nog goed in herinnering.

Gebruikersavatar
Napoleon
Moderator
Berichten: 2422
Lid geworden op: 12 sep 2002 17:18

Berichtdoor Napoleon » 20 jan 2008 03:58

Ik ga komende zomer een trektocht leiden naar Portugal en Marokko, twee heel mooie landen, en ik heb er dus ook weer erg veel zin in. verder ga ik misschien nog een trip doen, maar ik weet nog niet hoe of waarheen.
Verder, verder,
altijd maar vooruit
van stad naar stad,
van oost naar west,
van noord naar zuid

Gebruikersavatar
JialiKelly
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1484
Lid geworden op: 04 okt 2002 13:52
Locatie: dordrecht =)
Contacteer:

Berichtdoor JialiKelly » 20 jan 2008 10:32

Vinc en ik gaan naar Noorwegen =)
M'n eerste 'verre' vakantie ;/ Lijkt me een erg mooi land.
Praise the One who left you
Broken down and paralyzed
Never taste of the fruit..

Gebruikersavatar
TKF
Moderator
Berichten: 1662
Lid geworden op: 14 okt 2003 19:34
Locatie: Malden

Berichtdoor TKF » 20 jan 2008 11:12

Met een vriendengroepje ga ik twee weken naar Rome. Mijn eerste echte 'latijnse' vakantie.
'Real discoveries come from chaos.'
- Chuck Palahniuk

Gebruikersavatar
marina87
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1264
Lid geworden op: 03 jun 2005 12:15

Berichtdoor marina87 » 20 jan 2008 11:48

JialiKelly schreef:Vinc en ik gaan naar Noorwegen =)
M'n eerste 'verre' vakantie ;/ Lijkt me een erg mooi land.


Daar zul je geen spijt van krijgen. :) (is mijn ervaring)




.

Gebruikersavatar
Napoleon
Moderator
Berichten: 2422
Lid geworden op: 12 sep 2002 17:18

Berichtdoor Napoleon » 20 jan 2008 12:23

zeker, een geweldig mooi land! wat hebben jullie een beetje op de planning staan? in ieder geval moet je de Hardangervidda en de Jotunheimen zeker niet overslaan.
Verder, verder,

altijd maar vooruit

van stad naar stad,

van oost naar west,

van noord naar zuid

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8205
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 20 jan 2008 12:47

Misschien willen wij ook een keer met een groep mee. Zou dat leuk zijn als stel?

Gebruikersavatar
Jannoek
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3712
Lid geworden op: 05 jun 2003 15:42

Berichtdoor Jannoek » 20 jan 2008 13:46

Ik zou er nooit voor kiezen om als stel met een groep mee te gaan, maar dat is persoonlijk he ;)

Ben twee jaar terug met een groep naar Kroatie geweest, daar waren ook een aantal stellen mee, maar die trokken toch veel minder met de groep op dan de rest. Stelletjes hebben vaak wel genoeg aan elkaar ;).

Ik ga van de zomer naar Normandie met m'n vriend en nog zes vrienden, en daarna nog een weekje met vriendlief naar 't Lipnomeer, Tsjechie, daar zitten m'n ouders dan ook.

Gebruikersavatar
JialiKelly
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1484
Lid geworden op: 04 okt 2002 13:52
Locatie: dordrecht =)
Contacteer:

Berichtdoor JialiKelly » 20 jan 2008 14:18

Napoleon schreef:zeker, een geweldig mooi land! wat hebben jullie een beetje op de planning staan? in ieder geval moet je de Hardangervidda en de Jotunheimen zeker niet overslaan.


De planning is dat we in ieder geval niet zoveel dure dingen gaan doen omdat de overtocht al duur genoeg is en we binnenkort een huis in te richten hebben :p Maar z'n ouders hebben een huisje in Koppang (ofzo) dus daar zitten we in ieder geval gratis :)
Praise the One who left you

Broken down and paralyzed

Never taste of the fruit..

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Berichtdoor MissF » 20 jan 2008 16:12

Wij hebben zitten dubben, tussen een rondreis door het land waar mijn schoonzus en zwager ontwikkelingswerk doen, of gewoon met de tent Europa doortrekken.
Het eerste kost toch wel heel erg veel geld. Dus gaan we lekker met een tent door Europa, we zien wel waar we uitkomen.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
Napoleon
Moderator
Berichten: 2422
Lid geworden op: 12 sep 2002 17:18

Berichtdoor Napoleon » 20 jan 2008 16:23

Lalage schreef:Misschien willen wij ook een keer met een groep mee. Zou dat leuk zijn als stel?


dat ligt eraan wat je ermee wil natuurlijk ook. er gaan weleens stelletjes mee die eigenlijk voornamelijk met elkaar optrekken, en dan kun je beter gewoon zelf gaan. er gaan ook regelmatig stellen mee die gewoon lekker in de groep meedraaien, en af en toe eens een keer samen op stap gaan, en dan kan het erg leuk zijn om als stel met een groep op pad te gaan. je leert veel nieuwe mensen kennen enzo.
Verder, verder,

altijd maar vooruit

van stad naar stad,

van oost naar west,

van noord naar zuid

Gebruikersavatar
parsifal
Majoor
Majoor
Berichten: 2146
Lid geworden op: 28 jan 2003 10:48
Locatie: Stockholm

Berichtdoor parsifal » 20 jan 2008 16:38

Ik ga waarschijnlijk ook naar Noorwegen met een stel bekenden. De reis wordt waarschijnlijk wel wat bijzonder omdat ik vanuit Edinburgh vertrek. Ik ben benieuwd. Amicitia is trouwens wel okee, mijn enige echte vakantie was met die organisatie naar Andorra.
"Then he isn't safe?" said Lucy.
[...] "Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."

Gebruikersavatar
kipje18
Sergeant
Sergeant
Berichten: 271
Lid geworden op: 05 okt 2003 13:38
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Berichtdoor kipje18 » 20 jan 2008 18:28

Wij denken erover om een rondreis van 3 weken te maken door west Amerika. En dan met een auto, i.p.v een camper.
Afbeelding
Buellrider en kipje18 verloofd op 15-09-2006


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 74 gasten

cron