zomervakantie 2008

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Berichtdoor paprikameisje2 » 14 okt 2008 13:40

jeepeecee schreef:ga je met zown kleintje kamperen dan ?


waarom niet? vrienden doen het ook elk jaar, hun ukkie was 4 maanden, super makkelijk, hij kon nog gewoon in de kinderwagenbak slapen, en overdag was de box et campingbedje, lakentje erover heen, was heerlijk koel!

ow.. ze zater onderin frankrijk! was ze super goed bevallen!

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Berichtdoor liefie » 14 okt 2008 14:12

Wij gaan 26 april (mijn verjaardag) met mijn ouders broer en schoonzus en mijn broertje en zusje een weekje op vakantie op kosten van mijn ouders omdat ze b.l.e.w. 25 jaar getrouwd zijn!
En de zomer vakantie weten wij echt nog niet ligt aan heel veel dingen.
Nu ook pas een maand van te voren geboekt en is ons goed bevallen hoef je niet zo lang te wachten voor je weg gaat

Jo'tje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2925
Lid geworden op: 26 jan 2006 00:25

Berichtdoor Jo'tje » 14 okt 2008 15:40

Ze hebben mij als ukkie van 4 maanden ook mee op vakantie genomen. Kan prima hoor :) Maar kan me wel voorstellen dat mensen liever voor een huisje kiezen.

Het lijkt mij later wel eens wat om woningruil te doen. Leen je gewoon in dezelfde periode elkaars huis en ga je in elkaars buurt op vakantie.
Maarja, om iemand nou in een flatje in Ede op 1 kamertje te dumpen... ;)
pobody's nerfect

Gebruikersavatar
kwebbel
Generaal
Generaal
Berichten: 5152
Lid geworden op: 17 feb 2007 12:47
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 14 okt 2008 16:18

liefie schreef:Wij gaan 26 april (mijn verjaardag) met mijn ouders broer en schoonzus en mijn broertje en zusje een weekje op vakantie op kosten van mijn ouders omdat ze b.l.e.w. 25 jaar getrouwd zijn!
En de zomer vakantie weten wij echt nog niet ligt aan heel veel dingen.
Nu ook pas een maand van te voren geboekt en is ons goed bevallen hoef je niet zo lang te wachten voor je weg gaat
dat lijkt mij gaaf! Wij zijn in sept. j.l nog een weekendje weggeweest met m'n ouders, zus en zwager en wij dan met z'n 2en. Was op zich wel gezellig maar niet iets wat ik elk jaar zou herhalen.
Wij moeten de zomervakantie nog vastzetten voor volgend jaar... geen idee waar we naar toe gaan..
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Gebruikersavatar
Dine
Luitenant
Luitenant
Berichten: 572
Lid geworden op: 31 mei 2007 17:47

Berichtdoor Dine » 14 okt 2008 16:29

Kheb ook nog geen idee..afgelopen jaar naar het zendingsveld op Papoea geweest..was echt de mooiste vakantie ooit!!!
Daar kan niets meer tegenop.. :? :P
Dus ik denk dat het gewoon met ons gezin of het gezin van mn vriend meegaan wordt.. lekker goedkoop en gewoon lekker relaxed! :lol:
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 14 okt 2008 17:39

Over baby's en kamperen: als je op een camping zit waar de bungalowtenten dicht bij elkaar staan (en waar is dat nou niet?) is het voor de 'buren' niet altijd een pretje hoor... ik weet nog wel toen wij in Luxemburg zaten dat het baby'tje in de tent naast ons 's nachts regelmatig ging huilen en daar werden we telkens wakker van.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

kirsten
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1163
Lid geworden op: 28 jul 2007 16:54

Berichtdoor kirsten » 14 okt 2008 21:12

Ik ga waarschijnlijk met mijn vriend met mijn ouders mee. Vorig jaar waren zijn ouders aan de beurt, nu de mijne. :)

Ik zou zo graag naar zoiets als Papoea gaan, maar het is zo duur. Over 25 jaar maar eens. :wink:

Gebruikersavatar
Boekenlezer
Generaal
Generaal
Berichten: 6585
Lid geworden op: 10 jan 2004 21:00
Locatie: Nel centro di Olanda

Berichtdoor Boekenlezer » 14 okt 2008 21:30

jeepeecee schreef:zijn er al mensen die de zomervakans voor 2009 al hebben geboekt?

wij wel :lol: zijn er vroeg bij deze keer :D
volgend jaar word het 't comomeer in Italie. heb er nu al zin in, maar nadeel van zo vroeg boeken is dat je d'r nog zoooo land op moet wachten :(

Ik heb nog niet geboekt. Dat kan ook nog niet, want de nieuwe reisprogramma's zijn er nog niet.
Ik heb vanmiddag wel even zitten kijken wat mij volgend jaar leuk zou lijken. Ik zag een vakantie in Portugal, die gelukkig radicaal anders was dan de doorsnee Portugal-reis, die altijd vooral het strand van Algarve betreft. Deze betrof meer Noord-Portugal. Zoiets lijkt mij nog wel eens leuk. Of dat volgend jaar al gaat worden, kan ik absoluut nog niet zeggen. Eén probleem is dat ik nog geen Portugees geleerd heb. Ik heb het er niet zo op om in een land rond te lopen waarvan ik de taal niet spreek, eerlijk gezegd. (Al is dat met bepaalde landen niet te voorkomen. Ik zal toch echt niet zo gauw aan Ivriet beginnen, maar ik wil beslist nog eens naar Israël.) En ik zie op dit moment nog geen gelegenheid om met Portugees te beginnen, want ik ben nog volop met Spaans bezig. Een maand geleden begon ik, en nu is het inmiddels iets geworden, al is mijn woordenschat nog niet groot. Maar ik merk al wel dat ik duidelijk meer kan begrijpen van een nieuwspagina als El país.
Een vakantie naar Spanje is natuurlijk ook een optie. Maar ik doe nog geen uitspraken over wat ik ga doen. Ik kan dat nog echt niet zeggen.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Gebruikersavatar
Flappie
Kapitein
Kapitein
Berichten: 829
Lid geworden op: 11 feb 2004 00:12
Locatie: London (UK)
Contacteer:

Berichtdoor Flappie » 14 okt 2008 21:35

Ik kan me niet voorstellen dat je je nu bezighoudt met zomer 2009 te boeken, fantaseren kan natuurlijk altijd. Maar er is toch nog zoveel tijd tussen nu en zomer 2009? Je kan ondertussen nog citytrips doen, wintersporten etc. Laat al dat vastleggen vantevoren toch eens los :wink:
God bless mommy and matchbox cars
God bless dad and thanks for the stars
God hears amen wherever we are
And I love you

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Berichtdoor MissF » 14 okt 2008 21:46

Wij gaan sowieso elk jaar in de voorjaarsvakantie met mijn familie. Mijn ouders boeken dan altijd een 8 persoonshuisje voor een week, en het weekend komt sowieso iedereen, en daarna mag iedereen blijven tot de vrijdag erna. Het komt er meestal op neer dat mijn zus/zwager en wij alleen het weekend komen. We moeten allemaal vaak weer werken. En ‚‚n keer ben ik gewoon een paar dagen extra gebleven.
Komend jaar zal het waarschijnlijk alleen een weekendje worden, omdat ons kindje dan amper geboren is, of nog heel erg klein. Dan stellen we het ietsje uit, of we doen het in de meivakantie. En dan kan ik nog lekker de hele week, omdat ik dan nog verlof heb :D

En idd, lechat, die reden is voor ons een reden om niet te gaan kamperen. Als we een heel rustig kindje hebben, dan doen we het denk ik wel, als het 's nachts nog (vaak) huilt echt niet.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Berichtdoor Evelien » 15 okt 2008 07:12

wij gaan met onze familie (gezin) in mei (met hemelvaart) naar Frankrijk, we zijn dat met 21 personen (ouders/broers/zussen/aanhang/kids) en dit stond januari 2008 al vast. Omdat met hemelvaartsdag/weekend heel erg populair is om weg te gaan moet je er vroeg bij zijn.

Wij krijgen denk ik rond de maand november de aanvraag voor de vakantie 2009 al binnen, van m'n werk. Dus wij moeten maar eens gaan bekijken wanneer wij weg willen. Ik denk dat het september wordt 2009.

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23543
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Berichtdoor Marnix » 17 okt 2008 08:44

Flappie schreef:Ik kan me niet voorstellen dat je je nu bezighoudt met zomer 2009 te boeken, fantaseren kan natuurlijk altijd. Maar er is toch nog zoveel tijd tussen nu en zomer 2009? Je kan ondertussen nog citytrips doen, wintersporten etc. Laat al dat vastleggen vantevoren toch eens los :wink:


Precies :D

(Net terug van een weekendje Istanbul :D)
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
Saskia
Majoor
Majoor
Berichten: 1786
Lid geworden op: 01 nov 2003 13:08

Berichtdoor Saskia » 17 okt 2008 09:06

Net terug? Ik wil ook wel van die weekendjes die pas op donderdag eindigen :mrgreen:

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23543
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Berichtdoor Marnix » 17 okt 2008 12:35

nou ja, dinsdagmiddag was ik weer terug (van vrijdag tot dinsdag). Het was een verlengd weekend.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

DonWoozy
Sergeant
Sergeant
Berichten: 328
Lid geworden op: 19 jul 2007 08:59

Berichtdoor DonWoozy » 17 okt 2008 13:56

kwebbel schreef:... dat lijkt mij gaaf! ...


Dat was het ook :D


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 58 gasten

cron