Zwanger deel 3

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Memmem
Moderator
Berichten: 2720
Lid geworden op: 11 sep 2002 21:27

Zwanger deel 3

Berichtdoor Memmem » 20 dec 2007 15:08

We gaan hier verder.

Bumba gefeliciteerd. De vermoeidheid gaat meestal gelukkig wel over, al kun je vaak wel merken dat je er al een hebt rondlopen.

Gebruikersavatar
lammetje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3638
Lid geworden op: 18 jul 2003 16:04

Berichtdoor lammetje » 20 dec 2007 16:01

Laten we hopen dat er dit deel veel refowebbers zwanger worden :P (En natuurlijk veel gezonde babytjes geboren worden die doorverhuizen naar refowebkinderen :wink: )

Haai
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2718
Lid geworden op: 31 mar 2003 20:22
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 20 dec 2007 16:22

Bumba, van harte! Leuk joh!!

Hoe is je bevalling verder gegaan Haai?


Wil je dat echt weten? :mrgreen:

Uuhm nou ok... ik heb dus inderdaad m'n bed ondergek.... Mocht van de vk op een gegeven moment zelfs geen slokje water meer omdat alles eruit kwam. Maar goed, 3 uur 'snachts begonnen de weeen, precies 12 uur later (-2 minuten :wink: ) is Timon geboren. Aan het begin ging de ontsluiting nogal snel waardoor de vk dacht dat het een hele snelle bevalling zou worden, maar later nam de kracht van de weeen nogal af waardoor ik nog ruim 2 uur over de laatste 1,5 cm heb gedaan. De vk wilde hier eigenlijk een handje bij helpen maar ik geloof dat ik d'r behoorlijk hard opzij geschopt heb, het arme mens.... :oops: . De persweeen waren ook niet krachtig genoeg waardoor ik dit deels op eigen kracht moest doen, maar ik was blij dat ik eindelijk wat doen kon, dus na een half uurtje was 'ie er toen echt! Achteraf ben ik eigenlijk de hele bevalling alweer vergeten (terwijl ik halverwege toch echt dacht 'dit noooooooit meer :mrgreen: ), alleen het moment dat ik hem aan mocht pakken staat me nog helder voor de geest, dat was zo bijzonder. Daar wil ik nog wel een paar keer voor bevallen :wink: .

Hier Timon met z'n grote neef (is twee weken ouder):
Afbeelding

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Berichtdoor paprikameisje2 » 20 dec 2007 16:31

aaah.. haai... tis echt nog een lief beepje..

als je kijkt naar je neefje.. kan e duidelijk zien dat tie al een paar weken ouder is!! gaat snel....

Gebruikersavatar
kwebbel
Generaal
Generaal
Berichten: 5152
Lid geworden op: 17 feb 2007 12:47
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 23 dec 2007 14:48

wat een liefie, wacht maar tot ze gaan lopen, dan kan je ze niet meer bijhouden :D :mrgreen:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Gebruikersavatar
Daphne
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3666
Lid geworden op: 10 jan 2004 14:03
Locatie: Veen
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 23 dec 2007 17:39

Ik heb in 2 dagen tijd van 5 mensen gehoord dat ze zwanger zijn... Allemaal rond dezelfde tijd uitgerekend. Wel grappig!
Afbeelding

Gebruikersavatar
*Annet*
Generaal
Generaal
Berichten: 4053
Lid geworden op: 24 apr 2003 21:20

Berichtdoor *Annet* » 23 dec 2007 21:28

Daphne schreef:Ik heb in 2 dagen tijd van 5 mensen gehoord dat ze zwanger zijn... Allemaal rond dezelfde tijd uitgerekend. Wel grappig!


de stroom was toch uitgevallen in de Bommelerwaard, vorige week? Wacht maar over 3 maanden hoor je van velen dat ze zwanger zijn. Je moet toch wat doen als het koud is en je verder weinig kunt beginnen.

Gebruikersavatar
Gerdien B.
Generaal
Generaal
Berichten: 9102
Lid geworden op: 12 jul 2004 10:11
Locatie: Woerden
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 23 dec 2007 21:31

haha, je lijkt mijn broer wel, dat zegt dat ook altijd :lol:
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Jo'tje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2925
Lid geworden op: 26 jan 2006 00:25

Berichtdoor Jo'tje » 24 dec 2007 11:09

Ghehe, mijn zus woont er ook, ik ben benieuwd :P
pobody's nerfect

Jaël
Mineur
Mineur
Berichten: 127
Lid geworden op: 15 mar 2007 11:51
Locatie: ergens

Berichtdoor Jaël » 24 dec 2007 11:11

haha, mijn oom zei dat ook al. Ik vroeg hem of t nog gezellig was in 't donker zegt ie: we zullen het wel zien in september.

Gebruikersavatar
Acire
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2769
Lid geworden op: 11 sep 2002 15:36
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 24 dec 2007 11:13

Tsssssssssssssssss

Gebruikersavatar
*Annette*
Majoor
Majoor
Berichten: 2272
Lid geworden op: 06 feb 2007 19:22

Berichtdoor *Annette* » 24 dec 2007 20:15

Haai schreef:Bumba, van harte! Leuk joh!!

Hoe is je bevalling verder gegaan Haai?


Wil je dat echt weten? :mrgreen: Uuhm nou ok... ......

Haai ik ben altijd heel nieuwschierig :oops:. En 't klinkt stom maar vind bevallingsverhalen etc. altijd wel interessant. Soms denk ik wel eens oeps..... wat staat mij te wachten..... Magoed zover is het nog lang niet!
Mooie foto!
Wat de toekomst brengen moge........

Gebruikersavatar
kwebbel
Generaal
Generaal
Berichten: 5152
Lid geworden op: 17 feb 2007 12:47
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 25 dec 2007 16:09

*Annet* schreef:
Daphne schreef:Ik heb in 2 dagen tijd van 5 mensen gehoord dat ze zwanger zijn... Allemaal rond dezelfde tijd uitgerekend. Wel grappig!


de stroom was toch uitgevallen in de Bommelerwaard, vorige week? Wacht maar over 3 maanden hoor je van velen dat ze zwanger zijn. Je moet toch wat doen als het koud is en je verder weinig kunt beginnen.
dan mag de stroom bij ons ook wel uitvallen hoor :mrgreen: 8) *afkloppen*
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Gebruikersavatar
Smurffie
Generaal
Generaal
Berichten: 4606
Lid geworden op: 19 feb 2005 14:40
Locatie: Bleskenscity

Berichtdoor Smurffie » 25 dec 2007 16:22

kwebbel schreef:
*Annet* schreef:
Daphne schreef:Ik heb in 2 dagen tijd van 5 mensen gehoord dat ze zwanger zijn... Allemaal rond dezelfde tijd uitgerekend. Wel grappig!


de stroom was toch uitgevallen in de Bommelerwaard, vorige week? Wacht maar over 3 maanden hoor je van velen dat ze zwanger zijn. Je moet toch wat doen als het koud is en je verder weinig kunt beginnen.
dan mag de stroom bij ons ook wel uitvallen hoor :mrgreen: 8) *afkloppen*


Volgens mij is er enkele jaren geleden ook ergens de stroom uitgevallen in een dorpje, in de winter. Een enorme babyboom daar negen maanden later. Maar waar dat was weet ik niet precies meer :)

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Berichtdoor paprikameisje2 » 25 dec 2007 17:21

Smurffie schreef:
kwebbel schreef:
*Annet* schreef:
Daphne schreef:Ik heb in 2 dagen tijd van 5 mensen gehoord dat ze zwanger zijn... Allemaal rond dezelfde tijd uitgerekend. Wel grappig!


de stroom was toch uitgevallen in de Bommelerwaard, vorige week? Wacht maar over 3 maanden hoor je van velen dat ze zwanger zijn. Je moet toch wat doen als het koud is en je verder weinig kunt beginnen.
dan mag de stroom bij ons ook wel uitvallen hoor :mrgreen: 8) *afkloppen*


Volgens mij is er enkele jaren geleden ook ergens de stroom uitgevallen in een dorpje, in de winter. Een enorme babyboom daar negen maanden later. Maar waar dat was weet ik niet precies meer :)


dat was in regio hardeberg!!


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 161 gasten