Hoe ga je om met opmerkingen/blikken van mannen?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
AikonGirl
Majoor
Majoor
Berichten: 2376
Lid geworden op: 10 apr 2004 12:34

Berichtdoor AikonGirl » 05 dec 2007 12:04

Ik vond het 1 keer wel erg irritant dat een jongen steeds zat te kijken..

Maar toen had ik een date met een jongen,
en diezelfde jongen zat steeds naar andere vrouwen te kijken.
Liep er één langs, dan draaide hij echt z'n hoofd mee,
terwijl ik voor hem zat. :redface: :biggrin:

Voor de rest, dat nageroepen worden heb ik nu alleen
nog als ik langs een vuilniswagen kom.
Als je niet reageert, dan wordt 't geroep alleen maar erger.
Stoor me er niet zo aan.

André

Berichtdoor André » 05 dec 2007 12:23

Voor de rest, dat nageroepen worden heb ik nu alleen
nog als ik langs een vuilniswagen kom.
Precies, de verstandelijke vermogens van de man in kwestie spelen (vaak) ook een rol. :wink:

Liarose
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3208
Lid geworden op: 17 aug 2006 12:43

Berichtdoor Liarose » 05 dec 2007 12:27

Nemo20 schreef:Mannen,denken jullie nu echt dat vrouwen naar jullie kijken op dezelfde manier als jullie naar vrouwen kijken? Vrouwen vallen op hele andere dingen.

Ik vind dat je voor jezelf moet spreken. Okay, misschien zijn mannen meer of sneller gericht op seks dan vrouwen? Maar het is echt onzin om te denken dat 'wij vrouwen' een soort van heilig zijn of zo.

Liarose
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3208
Lid geworden op: 17 aug 2006 12:43

Berichtdoor Liarose » 05 dec 2007 12:28

André schreef:
Voor de rest, dat nageroepen worden heb ik nu alleen
nog als ik langs een vuilniswagen kom.
Precies, de verstandelijke vermogens van de man in kwestie spelen (vaak) ook een rol. :wink:

Die spelen wellicht een rol in de manier van reageren ja. Maar volgens mij kijkt elke wezen op aarde naar andere wezens 8)

André

Berichtdoor André » 05 dec 2007 12:31

rosalie83 schreef:
André schreef:
Voor de rest, dat nageroepen worden heb ik nu alleen
nog als ik langs een vuilniswagen kom.
Precies, de verstandelijke vermogens van de man in kwestie spelen (vaak) ook een rol. :wink:

Die spelen wellicht een rol in de manier van reageren ja. Maar volgens mij kijkt elke wezen op aarde naar andere wezens 8)
Dank voor je toelichting. 8)

Gebruikersavatar
Russell
Mineur
Mineur
Berichten: 232
Lid geworden op: 28 sep 2007 12:51

Berichtdoor Russell » 05 dec 2007 12:31

Nemo20 schreef:
Russell schreef:Dat kan, maar dat is iets anders dan wat je eerst zei, namelijk bespringen. Bovendien, is jezelf altijd bedwingen dan het hoogste goed?


Jij vroeg wat dierlijk precies was en waarin dat verschilde van de mens. Wat ik zei over dat bespringen was dus geen vergelijking.

Jezelf bedwingen in foute zaken is goed. Wat fout is moet iedereen voor zichzelf bepalen natuurlijk.

Oke, maar dan dringt zich de vraag op wat er wel zo typisch dierlijk is aan het kijken naar andere mensen.

Jezelf bedwingen in foute zaken mag goed zijn, maar jij stelde dat het sowieso al fout (zwak) was omdát ze zich niet zouden bedwingen. Dat is dus een cirkelredenering en je zult dan eerst moeten aantonen waarom het kijken een foute bezigheid is.
"Weinig wetenschap verwijdert van God, veel wetenschap brengt tot Hem terug." (Francis Bacon)

Joortje
Verkenner
Verkenner
Berichten: 67
Lid geworden op: 25 okt 2007 10:34
Contacteer:

Nageroepen worden

Berichtdoor Joortje » 05 dec 2007 12:32

Nageroepen of nagefloten worden door mannen, 't overkomt me zelden, eerlijk gezegd :-)
Kben niet de slankste (maar ook bij lange na niet de dikste :wink:) meid die hier op aarde rondloopt... Vooral door oudere mannen (ja, ik werk in een verzorgingstehuis :)) word ik wel een mooi meisje gevonden..

Ik vraag me af, waar kijken mannen nu eigenlijk naar, naar het figuur, vormen, gezicht, haren etc.? Wat is bepalend voor een man om zoiets te hebben: das een mooie/knappe/lekkere ( :? ) vrouw?
Neem mijn leven, laat het HEER,
Toegewijd zijn aan UW eer...
Maak mijn uren en mijn tijd,
Tot UW lof en dienst bereid!

Liarose
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3208
Lid geworden op: 17 aug 2006 12:43

Re: Nageroepen worden

Berichtdoor Liarose » 05 dec 2007 12:38

Joortje schreef:Ik vraag me af, waar kijken mannen nu eigenlijk naar, naar het figuur, vormen, gezicht, haren etc.? Wat is bepalend voor een man om zoiets te hebben: das een mooie/knappe/lekkere ( :? ) vrouw?

Volgens mij is dat bij elke man (en vrouw) anders. De één valt meer op dit en de ander let meer op dat.

Gebruikersavatar
goshen
Luitenant
Luitenant
Berichten: 563
Lid geworden op: 18 jul 2007 10:20
Locatie: Westland

Re: Nageroepen worden

Berichtdoor goshen » 05 dec 2007 12:41

rosalie83 schreef:Volgens mij is dat bij elke man (en vrouw) anders. De één valt meer op dit en de ander let meer op dat.
Niet helemaal, sommige mannen voelen zich geroepen te reageren als een hoogblonde vrouw "in de zomercollectie" voorbij komt, ook als ze helemaal niet zo knap is.

Liarose
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3208
Lid geworden op: 17 aug 2006 12:43

Re: Nageroepen worden

Berichtdoor Liarose » 05 dec 2007 12:47

goshen schreef:
rosalie83 schreef:Volgens mij is dat bij elke man (en vrouw) anders. De één valt meer op dit en de ander let meer op dat.
Niet helemaal, sommige mannen voelen zich geroepen te reageren als een hoogblonde vrouw "in de zomercollectie" voorbij komt, ook als ze helemaal niet zo knap is.

Ja, en wat wil je hiermee zeggen dan? Er zijn ook mannen die dan niet de neiging hebben te reageren omdat ze donkere vrouwen mooier vinden, ik noem maar wat.

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23581
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Nageroepen worden

Berichtdoor Marnix » 05 dec 2007 12:52

Joortje schreef:Nageroepen of nagefloten worden door mannen, 't overkomt me zelden, eerlijk gezegd :-)
Kben niet de slankste (maar ook bij lange na niet de dikste :wink:) meid die hier op aarde rondloopt... Vooral door oudere mannen (ja, ik werk in een verzorgingstehuis :)) word ik wel een mooi meisje gevonden..

Ik vraag me af, waar kijken mannen nu eigenlijk naar, naar het figuur, vormen, gezicht, haren etc.? Wat is bepalend voor een man om zoiets te hebben: das een mooie/knappe/lekkere ( :? ) vrouw?


Dat verschilt inderdaad ontzettend. (ik voel weer een borstenman vs. billenman-discussie aankomen :D). Er zijn mannen die grote borsten geweldig vinden. Liever DD dan D.... F is perfect :) Vraag me niet waarom precies..... naar het gezicht kijken denk ik bijna alle mannen ook wel. Verder uitstraling, hoe je overkomt, hoe je kijkt, lacht... maar iedereen is daarin verschillend.... de meningen over wat mooi is en wat niet verschillen gewoon enorm. :)
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
goshen
Luitenant
Luitenant
Berichten: 563
Lid geworden op: 18 jul 2007 10:20
Locatie: Westland

Re: Nageroepen worden

Berichtdoor goshen » 05 dec 2007 12:52

rosalie83 schreef:Ja, en wat wil je hiermee zeggen dan? Er zijn ook mannen die dan niet de neiging hebben te reageren omdat ze donkere vrouwen mooier vinden, ik noem maar wat.
Nou Joortje vroeg zich af of er een trend is te vinden in wat mannen mooi vinden aan vrouwen. Ik denk dat je met een hoogblond kapsel extra aandacht krijgt. Veel vrouwen denken dat ook overigens.

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Berichtdoor MissF » 05 dec 2007 12:52

Volgens mij is het vooroordeel best een beetje waar. ik ben er, na aan mijn vrienden erover te vragen, wel achter gekomen dat veel van de mannen blond haar, blauwe ogen en vooral LANG haar het mooist vinden. Haha. En ik bezig allemaal niet.
Maargoed, ik heb dan natuurlijk wel weer de knapste en liefste man veroverd. :wink:
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Liarose
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3208
Lid geworden op: 17 aug 2006 12:43

Re: Nageroepen worden

Berichtdoor Liarose » 05 dec 2007 12:57

goshen schreef:
rosalie83 schreef:Ja, en wat wil je hiermee zeggen dan? Er zijn ook mannen die dan niet de neiging hebben te reageren omdat ze donkere vrouwen mooier vinden, ik noem maar wat.
Nou Joortje vroeg zich af of er een trend is te vinden in wat mannen mooi vinden aan vrouwen. Ik denk dat je met een hoogblond kapsel extra aandacht krijgt. Veel vrouwen denken dat ook overigens.

Er is wellicht een trend te vinden, maar wat Marnix ook zegt: er zijn zo veel verschillende aspecten aan een man of vrouw waarop je kunt vallen/wat je mooi kunt vinden.

Joortje
Verkenner
Verkenner
Berichten: 67
Lid geworden op: 25 okt 2007 10:34
Contacteer:

Lang haar

Berichtdoor Joortje » 05 dec 2007 13:05

Ja, MissF, [u][b]lang[/b][/u] haar hoor ik meer, dat dat mooi gevonden wordt :) Ik heb lang haar, alleen heb ik het meestal vast, waar ik dan weer commentaar op krijg van sommige mensen :) Zoiets moois stop je toch niet weg!
Neem mijn leven, laat het HEER,

Toegewijd zijn aan UW eer...

Maak mijn uren en mijn tijd,

Tot UW lof en dienst bereid!


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten

cron