Hoe ga je om met opmerkingen/blikken van mannen?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Denkertje21

Berichtdoor Denkertje21 » 11 dec 2007 19:50

rosalie83 schreef: Alsof je homo moet zijn om iemand van hetzelfde geslacht knap te vinden :roll:
|:)|

Helemaal mee eens! Ik kan met grote bewonderiong kijken naar vrouwen met een boeiende uitstraling. Dat is dan lekekr ontdaan van kijken naar borsten of billen... Gewoon een mooie vrouw. Weet je, las homo heb je gewoon dubbel zoveel te bekijken!

En net als in een museum: ik zie veel mooie schilderijen, maar dan hoef ik ze toch niet allemaal mee naar huis te nemen?

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Berichtdoor MissF » 11 dec 2007 20:09

Denkertje21 schreef:
rosalie83 schreef: Alsof je homo moet zijn om iemand van hetzelfde geslacht knap te vinden :roll:
|:)|

Helemaal mee eens! Ik kan met grote bewonderiong kijken naar vrouwen met een boeiende uitstraling. Dat is dan lekekr ontdaan van kijken naar borsten of billen... Gewoon een mooie vrouw. Weet je, las homo heb je gewoon dubbel zoveel te bekijken!

En net als in een museum: ik zie veel mooie schilderijen, maar dan hoef ik ze toch niet allemaal mee naar huis te nemen?


En ik voel me erg naakt als iemand me bekijkt als schilderij. Scheelt dat het zelden gebeurd, maar ik vind het bijzonder irritant :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
HansenMirjam
Mineur
Mineur
Berichten: 128
Lid geworden op: 03 dec 2006 02:44
Locatie: Ridderkerk

Berichtdoor HansenMirjam » 12 dec 2007 03:14

Het gebeurt niet vaak dat mannen naar me kijken (of ik zie het niet)
maar als het gebeurt en er wordt een opmerking gemaakt bedank ik meestal gewoon, zeker als het een positieve opmerking is.

Als ik na de nachtdienst naar huis ga, met de bus, zit vaak de hele bus vol met schooljeugd, met een niet-nederlnads uiterlijk voornamelijk, en die willen ook nog wel eens uit stoerigheid bepaalde opmerkingen plaatsen. Die negeer ik meestal maar gewoon, of ik werp een: "ik ga het tegen je moeder zeggen"blik... :wink:
A smile costs nothing, but gives much

Gebruikersavatar
Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1281
Lid geworden op: 05 jun 2006 00:14
Locatie: Amersfoort-Centrum
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 12 dec 2007 12:47

rosalie83 schreef:
Othello schreef:Welnee, ik weet mannelijk schoon ook wel op z'n waarde te schatten, maar dat maakt me nog niet gay-sensitive.

Kijk, dat vind ik nou leuk dat je dat zegt. Want ik heb altijd de indruk dat de gemiddelde hetero-man niet durft te zeggen als ze een andere man mooi of knap vinden. Dat vind ik altijd zo stom! Dan gaan ze iets blaten van 'ik ben toch geen homo' :roll: Alsof je homo moet zijn om iemand van hetzelfde geslacht knap te vinden :roll:


Ik ga niet op een terras zitten en "mannen kijken" nee :wink:. Het is meer "mensen kijken" met een grote voorkeur voor de vrouw. Maar natuurlijk weten heteromannen wel of een man knap is of niet. Alhoewel... voor een groot deel dan, want soms zijn vrouwen helemaal stapeldol van een vent waarvan ik denk: "Huh, noemen ze dat knap?" Die tussencategorie kan ik niet beoordelen.
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

Gebruikersavatar
Gerdien B.
Generaal
Generaal
Berichten: 9102
Lid geworden op: 12 jul 2004 10:11
Locatie: Woerden
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 12 dec 2007 13:06

Dat komt omdat de liefde ze dan blind maakt :mrgreen:

Soms heb ik ook wel het idee dat vrouwen en mannen nog wel is anders over knap denken.
Vrouwen vinden vooral de slanke dames knap terwijl ik van vele kerels om mij heen hoor, dat hele slanke is niet mooi.

Denk dat dat ook geld over het uiterlijk van kerels.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Gebruikersavatar
Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1281
Lid geworden op: 05 jun 2006 00:14
Locatie: Amersfoort-Centrum
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 12 dec 2007 13:56

Ghe nee dat is het niet. Het gaat ook op voor vrouwen die niet stapelverliefd zijn oid, maar iets zien in een man waar het merendeel van de mannen zich niet in kan vinden. Geldt andersom ook. En inderdaad, dat überslanke is niet mooi meer. Sowieso kan een stevige vrouw veel mooier zijn dan een slanke vrouw. Eea heeft uiteraard te maken met uitstraling.
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

Gebruikersavatar
Othello
Kapitein
Kapitein
Berichten: 880
Lid geworden op: 15 feb 2006 23:05

Berichtdoor Othello » 12 dec 2007 14:31

Hoe steviger de vrouw, hoe groter het aanzien.

Althans, dat is in sommige culturen het geval... :wink:

Gebruikersavatar
Smurffie
Generaal
Generaal
Berichten: 4606
Lid geworden op: 19 feb 2005 14:40
Locatie: Bleskenscity

Berichtdoor Smurffie » 12 dec 2007 14:43

Othello schreef:Hoe steviger de vrouw, hoe groter het aanzien.


:?

Ik ben hard op weg ::))

Gebruikersavatar
Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1281
Lid geworden op: 05 jun 2006 00:14
Locatie: Amersfoort-Centrum
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 12 dec 2007 14:48

[Surimodus] Zeker oeweten faoewaka!![/Surimodus]
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

Gebruikersavatar
Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1281
Lid geworden op: 05 jun 2006 00:14
Locatie: Amersfoort-Centrum
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 12 dec 2007 14:58

(Reactie op Eauthelleau hé :mrgreen: )
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 61 gasten