Refoweb Meeting Deluxe 30 november, wie komen er?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

kees314
Verkenner
Verkenner
Berichten: 10
Lid geworden op: 12 okt 2007 14:33

Berichtdoor kees314 » 27 dec 2007 22:17

[quote="Dirk"][quote="André"]@Dirk, is er bij jou ook verschil qua kleding als je een eredienst bezoekt, of een feestelijke informele avond?[/quote]

De eerbaarheid is altijd belangrijk, voor de rest kan en mag er best verschil zijn.[/quote]

Wat zijn wij weer lekker bezig, gezellige meeting geweest, gaan wij anderen weer de maat nemen over kleding.
Fijn, anderen vertellen wat zij fout doen, blijf je zelf buiten schot.

Je weet dat verhaal van splinters en balken.

Gebruikersavatar
Raido
Generaal
Generaal
Berichten: 7088
Lid geworden op: 13 dec 2003 14:27
Locatie: Rijsschen
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 27 dec 2007 22:30

Dirk schreef:
André schreef:@Dirk, is er bij jou ook verschil qua kleding als je een eredienst bezoekt, of een feestelijke informele avond?


De eerbaarheid is altijd belangrijk, voor de rest kan en mag er best verschil zijn.
Nee jongen.. wij moeten daag'lijks in het zwart gaan om onzer overtreding wil, dat je dat nog eens mocht leren.
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Gebruikersavatar
Dirk
Sergeant
Sergeant
Berichten: 331
Lid geworden op: 24 mei 2005 20:44

Berichtdoor Dirk » 27 dec 2007 23:06

kees314 schreef:
Dirk schreef:
André schreef:@Dirk, is er bij jou ook verschil qua kleding als je een eredienst bezoekt, of een feestelijke informele avond?

De eerbaarheid is altijd belangrijk, voor de rest kan en mag er best verschil zijn.


Wat zijn wij weer lekker bezig, gezellige meeting geweest, gaan wij anderen weer de maat nemen over kleding.
Fijn, anderen vertellen wat zij fout doen, blijf je zelf buiten schot.

Je weet dat verhaal van splinters en balken.


Ehm,... ik weet niet waar je het over hebt! Ik was slechts verzijld in een vriendschappelijke uitwisselingen van meningen met André, als voortvloeisel uit (maar niet onderdeel uitmakend van) de discussie die op de vorige bladzijde is stopgezet.

Mijn reactie in deze slaat dus niet op de meeting an sich of het kleedgedrag aldaar.

Tip: lees mijn reacties in dit soort heftige discussies altijd alsof ik de kool en de geit wil sparen. Op een andere plaats wil ik graag nog wat verder hierop in gaan.
Wijsheid en Intelligentie: een wereld van Verschil!!

Gebruikersavatar
Dirk
Sergeant
Sergeant
Berichten: 331
Lid geworden op: 24 mei 2005 20:44

Berichtdoor Dirk » 27 dec 2007 23:08

Raido schreef:
Dirk schreef:
André schreef:@Dirk, is er bij jou ook verschil qua kleding als je een eredienst bezoekt, of een feestelijke informele avond?


De eerbaarheid is altijd belangrijk, voor de rest kan en mag er best verschil zijn.
Nee jongen.. wij moeten daag'lijks in het zwart gaan om onzer overtreding wil, dat je dat nog eens mocht leren.


Waar was jij? Op de meeting in ieder geval niet! Ik heb niemand in het zwart zien lopen... :mrgreen:

Nu kreeg de meeting van mij 96 van de 100 punten, als jij geweest was hadden dat er vast wel 97 geworden....
Wijsheid en Intelligentie: een wereld van Verschil!!

Erwin
Verkenner
Verkenner
Berichten: 77
Lid geworden op: 12 jan 2005 20:12

Berichtdoor Erwin » 27 dec 2007 23:26

arjan1984 schreef:
puur schreef:Als de getoonde foto's van de meeting in Zeist Reformatorisch moeten heten, dan schaam ik me diep. Kunnen er niet wat fatsoenlijkere foto's geplaatst worden? (zonder blote diepe halzen!!) Waar zijn wij nog de onderscheiding van de wereld?


wat wil je, moeten we iedereen er uitschoppen die toevallig geen coltrui aan heeft? of wat gaan photoshoppen dan?

Volgende keer niet zo sexy erbij lopen Arjan.
Je moet je gewoon leren gedragen
Foei dus!. :mrgreen:

Gebruikersavatar
Raido
Generaal
Generaal
Berichten: 7088
Lid geworden op: 13 dec 2003 14:27
Locatie: Rijsschen
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 28 dec 2007 08:47

Dirk schreef:
Raido schreef:
Dirk schreef:
André schreef:@Dirk, is er bij jou ook verschil qua kleding als je een eredienst bezoekt, of een feestelijke informele avond?


De eerbaarheid is altijd belangrijk, voor de rest kan en mag er best verschil zijn.
Nee jongen.. wij moeten daag'lijks in het zwart gaan om onzer overtreding wil, dat je dat nog eens mocht leren.


Waar was jij? Op de meeting in ieder geval niet! Ik heb niemand in het zwart zien lopen... :mrgreen:

Nu kreeg de meeting van mij 96 van de 100 punten, als jij geweest was hadden dat er vast wel 97 geworden....
Ik ben principieel tegen pakken dus tja :P
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Gebruikersavatar
Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11376
Lid geworden op: 28 feb 2004 02:07
Locatie: Berkenwoude
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 07 jan 2008 15:54

Draag dan een kazuifel :)
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 57 gasten