De refoweb 'handgeschreven' Bijbel

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
jaccootje85
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1240
Lid geworden op: 16 apr 2007 18:39

Berichtdoor jaccootje85 » 25 okt 2007 14:19

kHeb verder ook geen idee met wie Goshen samenwerkt.. of dat juist niet doet...

@Goshen : heb je inmiddels je plannen al helemaal uitgewerkt en op papier gezet?? (plan van aanpak o.i.d.?)
Szent az Úr

Gebruikersavatar
Bevlogen
Sergeant
Sergeant
Berichten: 383
Lid geworden op: 14 jan 2007 23:20
Locatie: Ede (GLD)
Contacteer:

Berichtdoor Bevlogen » 25 okt 2007 14:29

Hij is de enige die de beginposting kan aanpassen ;)

:idea: Idee! :idea:

We kunnen ook twee topics maken, net als bij het fototopic. Eentje waar de uiteindelijke inzendingen inkomen en eentje waarin je die inzendingen kunt bespreken :)

Gebruikersavatar
jaccootje85
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1240
Lid geworden op: 16 apr 2007 18:39

Berichtdoor jaccootje85 » 25 okt 2007 14:32

Bevlogen schreef:Hij is de enige die de beginposting kan aanpassen ;)

:idea: Idee! :idea:

We kunnen ook twee topics maken, net als bij het fototopic. Eentje waar de uiteindelijke inzendingen inkomen en eentje waarin je die inzendingen kunt bespreken :)


Zoiets als dit in je eentje uitwerken is toch op zich al monnikkenwerk? tIs nogal niet nix! :shock:

Dan zou er nu nog een topic geopend moeten worden voor de inzendingen? tZou een idee kunnen zijn :wink:
Szent az Úr

Gebruikersavatar
goshen
Luitenant
Luitenant
Berichten: 563
Lid geworden op: 18 jul 2007 10:20
Locatie: Westland

Berichtdoor goshen » 25 okt 2007 15:02

jaccootje85 schreef:kHeb verder ook geen idee met wie Goshen samenwerkt.. of dat juist niet doet...

@Goshen : heb je inmiddels je plannen al helemaal uitgewerkt en op papier gezet?? (plan van aanpak o.i.d.?)
Jaccootje, als ik ergens slecht in ben dan is het wel in het organiseren van dingen! - ik ben een geboren niet-leidinggevende :mrgreen: Ik had zoiets van, gewoon beginnen en dan wel zien waar het schip strandt. Je weet immers op voorhand niet of anderen mee willen doen. Wat mij betreft dus goed dat als hier meer inzendingen komen er een apart topic komt voor inzendingen en een aparte voor discussie.

Gebruikersavatar
Raido
Generaal
Generaal
Berichten: 7088
Lid geworden op: 13 dec 2003 14:27
Locatie: Rijsschen
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 27 okt 2007 15:34

Raido weet hoe het altijd gaat met deze fantastische ideeën, iedereen wil het eigenlijk wel en vind het ook leuk maar na een week is het topic weg en het idee vergeten..

Ik heb een weblog gemaakt voor dit project, alle inzendingen die hier geplaatst worden zet ik ook op die weblog: http://geschrevenbijbel.wordpress.com er staan al wat technische richtlijnen op binnenkort komt er ook wat richtlijnen voor de inhoud bij te staan.

Groet,
Raido
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Gebruikersavatar
scape
Kapitein
Kapitein
Berichten: 808
Lid geworden op: 28 jul 2004 21:34
Locatie: A'dam
Contacteer:

Berichtdoor scape » 28 okt 2007 16:25

!!!! voor Raido!!!

sela

Berichtdoor sela » 28 okt 2007 23:01

scape schreef:!!!! voor Raido!!!

iid :P

Gebruikersavatar
jaccootje85
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1240
Lid geworden op: 16 apr 2007 18:39

Berichtdoor jaccootje85 » 01 nov 2007 14:13

goshen schreef:
jaccootje85 schreef:kHeb verder ook geen idee met wie Goshen samenwerkt.. of dat juist niet doet...

@Goshen : heb je inmiddels je plannen al helemaal uitgewerkt en op papier gezet?? (plan van aanpak o.i.d.?)
Jaccootje, als ik ergens slecht in ben dan is het wel in het organiseren van dingen! - ik ben een geboren niet-leidinggevende :mrgreen: Ik had zoiets van, gewoon beginnen en dan wel zien waar het schip strandt. Je weet immers op voorhand niet of anderen mee willen doen. Wat mij betreft dus goed dat als hier meer inzendingen komen er een apart topic komt voor inzendingen en een aparte voor discussie.


Waarom inventariseer je niet eerst of er uberhaupt animo voor is en ga je daarna verder met t uitwerken van je plannen? Wat Raido heeft gedaan is al een onderdeel wat nu voor jou wegvalt :wink: dus dat scheelt weer :)
Szent az Úr


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 61 gasten