Auto schept groep fietsers Gomarus Scholengemeenschap

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Atheist1984

Berichtdoor Atheist1984 » 17 sep 2007 14:44

Nou dat gebeurd wel vaker hoor. Het is een wonder dat er geen doden zijn gevallen. Had makkelijk gekund.

Gebruikersavatar
jamillah
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2505
Lid geworden op: 17 jan 2007 14:10

Berichtdoor jamillah » 17 sep 2007 15:01

Atheist1984 schreef:Nou dat gebeurd wel vaker hoor. Het is een wonder dat er geen doden zijn gevallen. Had makkelijk gekund.


Grappig dat jij het over 'wonder' hebt. De ds. noemde het ongeluk ook afgelopen zondag en zei ook dat niet-gelovigen niet van een klein maar een groot wonder spraken dat er geen doden zijn gevallen.

Edit: ik lees net de wikipedia na op 'wonder' en begrijp dat wij christenen een wonder zien als het ingrijpen van God in het universum. Jij ziet een wonder vast als een zeer indrukwekkende en rationeel onverklaarbare gebeurtenis.

Gebruikersavatar
jamillah
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2505
Lid geworden op: 17 jan 2007 14:10

Berichtdoor jamillah » 18 sep 2007 21:36

Riska schreef:TKF, hoe is het met je broertje????


Zag net Hart van Nederland, en allemaal miniTKF-jes voorbij komen.. Maar dat zal wel verbeelding zijn..

Riska

Berichtdoor Riska » 19 sep 2007 06:50

jamillah schreef:
Riska schreef:TKF, hoe is het met je broertje????


Zag net Hart van Nederland, en allemaal miniTKF-jes voorbij komen.. Maar dat zal wel verbeelding zijn..

Heb ik ook gezien en de gelijkenis was zoooo sprekend dat het denk ik geen verbeelding was!

Li-tje
Verkenner
Verkenner
Berichten: 33
Lid geworden op: 26 jan 2006 20:33

Berichtdoor Li-tje » 19 sep 2007 09:10

Maarreh.. Langs het kanaal ligt toch gewoon een fietspad? :?

eefjuhf87
Verkenner
Verkenner
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 sep 2007 08:36

Berichtdoor eefjuhf87 » 20 sep 2007 10:43

Ik vind het niet gek dat het gebeurd is, als je ziet hoe die groepen met fietsers rijden. in één woord gezegd: Asociaal!!! Altijd met 4 mensen naast elkaar rijden en als er een auto ze wil passerenkomt ze weigeren aan de kant te gaan. Ik denk dat het niet de laatste keer is dat het gebeurd.
mijn betoog: rij gewoon net als normale mensen dat ook doen, met 2 mensen naast elkaar, dan gebeuren er geen gekke dingen.

Cisca

Berichtdoor Cisca » 20 sep 2007 10:58

Riska schreef:
jamillah schreef:
Riska schreef:TKF, hoe is het met je broertje????


Zag net Hart van Nederland, en allemaal miniTKF-jes voorbij komen.. Maar dat zal wel verbeelding zijn..

Heb ik ook gezien en de gelijkenis was zoooo sprekend dat het denk ik geen verbeelding was!


Ik ken ze niet allemaal, alleen Marinus en zn zusje, hij heeft weer praatjes voor 10 :schaterlach:
Kom eens achter de pc man je kunt bij ons kiezen tussen 2 woonplaatsen :wink:

pol
Majoor
Majoor
Berichten: 2482
Lid geworden op: 07 jun 2005 21:47

Berichtdoor pol » 20 sep 2007 12:17

eefjuhf87 schreef:Ik vind het niet gek dat het gebeurd is, als je ziet hoe die groepen met fietsers rijden. in één woord gezegd: Asociaal!!! Altijd met 4 mensen naast elkaar rijden en als er een auto ze wil passerenkomt ze weigeren aan de kant te gaan. Ik denk dat het niet de laatste keer is dat het gebeurd.
mijn betoog: rij gewoon net als normale mensen dat ook doen, met 2 mensen naast elkaar, dan gebeuren er geen gekke dingen.


helemaal mee eens en ik denk dat de politie ook meer moet gaan controleren in de ochtend-en avondschooltijdenspits! Ze moeten ook leren hoe je in het verkeer moet deelnemen en ik zeg altijd tegen mijn kinderen: als je niet luistert, kan het wel eens au doen! (die zijn dan wel peuters, maar die slogan blijft tot 18!

Gebruikersavatar
leclerc
Kapitein
Kapitein
Berichten: 936
Lid geworden op: 21 dec 2004 09:50

Berichtdoor leclerc » 21 sep 2007 20:57

eefjuhf87 schreef:Ik vind het niet gek dat het gebeurd is, als je ziet hoe die groepen met fietsers rijden. in één woord gezegd: Asociaal!!! Altijd met 4 mensen naast elkaar rijden en als er een auto ze wil passerenkomt ze weigeren aan de kant te gaan. Ik denk dat het niet de laatste keer is dat het gebeurd.
mijn betoog: rij gewoon net als normale mensen dat ook doen, met 2 mensen naast elkaar, dan gebeuren er geen gekke dingen.


jammer dat je betoog dan net geen hout snijd voor dit ongeval. Men reed keurig met zijn 2-en volgens de ooggetuigeverslagen opgetekend in het Kontakt http://www.hetkontakt.nl
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

Gebruikersavatar
Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11376
Lid geworden op: 28 feb 2004 02:07
Locatie: Berkenwoude
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 21 sep 2007 21:25

Atheist1984 schreef:Nou dat gebeurd wel vaker hoor. Het is een wonder dat er geen doden zijn gevallen. Had makkelijk gekund.


Zie je nou wel dat wonderen bestaan!
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 23 sep 2007 09:46

jamillah schreef:
Atheist1984 schreef:Nou dat gebeurd wel vaker hoor. Het is een wonder dat er geen doden zijn gevallen. Had makkelijk gekund.


Grappig dat jij het over 'wonder' hebt. De ds. noemde het ongeluk ook afgelopen zondag en zei ook dat niet-gelovigen niet van een klein maar een groot wonder spraken dat er geen doden zijn gevallen.

Edit: ik lees net de wikipedia na op 'wonder' en begrijp dat wij christenen een wonder zien als het ingrijpen van God in het universum. Jij ziet een wonder vast als een zeer indrukwekkende en rationeel onverklaarbare gebeurtenis.


Je begrijpt natuurlijk ook wel dat het woord 'wonder' meerdere betekenissen heeft.

won·der1 (het ~, ~en)
1 bovennatuurlijke gebeurtenis, door tussenkomst van God of door goddelijke machten plaatsvindend => mirakel

won·der2 (bn.)
1 vreemd, buitengewoon => wonderbaarlijk

Atheist zal ongetwijfeld de tweede omschrijving bedoelen...

Wonderen bestaan ja, maar dan wel in de tweede betekenis. En nog iets: Hart van Nederland is een van de meest walgelijke en slechtste tv-programma's in ons land... Onverantwoord! ;-)
Laatst gewijzigd door kurtyo op 23 sep 2007 10:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Machiavelli
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1039
Lid geworden op: 07 mar 2006 19:21
Locatie: Velp
Contacteer:

Berichtdoor Machiavelli » 23 sep 2007 09:50

kurtyo schreef:Wonderen bestaan ja, maar dan wel in de tweede betekenis. En nog iets: Hart van Nederland is een van de meest walchelijke en slechtste tv-programma's in ons land... Onverantwoord! ;-)
Daarentegen is walchelijk ipv. walgelijk esthetisch volkomen verantwoord...

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 23 sep 2007 10:03

Machiavelli schreef:
kurtyo schreef:Wonderen bestaan ja, maar dan wel in de tweede betekenis. En nog iets: Hart van Nederland is een van de meest walchelijke en slechtste tv-programma's in ons land... Onverantwoord! ;-)
Daarentegen is walchelijk ipv. walgelijk esthetisch volkomen verantwoord...


Je hebt gelijk, mijn excuses. Ik heb het veranderd... Het zal het tijdstip wel zijn, ik ben nog niet zo lang uit bed en heb een zwaar hoofd alsmede een vol hoofd (ik haat het om verkouden te zijn).
Overigens, help me eens uit de brand wat betreft die luisterboeken, of heb je dat in het desbetreffende topic al gedaan? ;-)

Gebruikersavatar
jamillah
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2505
Lid geworden op: 17 jan 2007 14:10

Berichtdoor jamillah » 24 sep 2007 01:46

kurtyo schreef:
jamillah schreef:
Atheist1984 schreef:Nou dat gebeurd wel vaker hoor. Het is een wonder dat er geen doden zijn gevallen. Had makkelijk gekund.


Grappig dat jij het over 'wonder' hebt. De ds. noemde het ongeluk ook afgelopen zondag en zei ook dat niet-gelovigen niet van een klein maar een groot wonder spraken dat er geen doden zijn gevallen.

Edit: ik lees net de wikipedia na op 'wonder' en begrijp dat wij christenen een wonder zien als het ingrijpen van God in het universum. Jij ziet een wonder vast als een zeer indrukwekkende en rationeel onverklaarbare gebeurtenis.


Je begrijpt natuurlijk ook wel dat het woord 'wonder' meerdere betekenissen heeft.

won·der1 (het ~, ~en)
1 bovennatuurlijke gebeurtenis, door tussenkomst van God of door goddelijke machten plaatsvindend => mirakel

won·der2 (bn.)
1 vreemd, buitengewoon => wonderbaarlijk

Atheist zal ongetwijfeld de tweede omschrijving bedoelen...

Wonderen bestaan ja, maar dan wel in de tweede betekenis. En nog iets: Hart van Nederland is een van de meest walgelijke en slechtste tv-programma's in ons land... Onverantwoord! ;-)


Dat zeg ik. Lees! Aap. En wat heeft hart van Nederland hier nu weer mee te maken dan? Ergens anders noemde ik idd dat ik hvn gezien heb en meende een mini-TKFje gezien te hebben. Dat is idd heel erg onverantwoord ja.

Leuk hee schat, elke post van mij uit te pluizen en er iets heerlijk negatiefs over te melden in de hoop dat ik er op reageer...

EN WAT DOE IK???? Grmbl... 8)

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 24 sep 2007 08:28

jamillah schreef:Dat zeg ik. Lees! Aap. En wat heeft hart van Nederland hier nu weer mee te maken dan? Ergens anders noemde ik idd dat ik hvn gezien heb en meende een mini-TKFje gezien te hebben. Dat is idd heel erg onverantwoord ja.

Leuk hee schat, elke post van mij uit te pluizen en er iets heerlijk negatiefs over te melden in de hoop dat ik er op reageer...

EN WAT DOE IK???? Grmbl... 8)


Stel je eens niet zo aan c.q. doe eens niet zo verongelijkt.

1.) Je hebt gelijk, ik las verkeerd en haalde een en ander door elkaar. Het was Optimatus die zei dat wonderen wel bestaan. ("Zie je nou wel dat wonderen bestaan!")
2.) Over Hart van Nederland: het is niet onverantwoord dat je kleine TKF'jes ziet, maar dat je Hart van Nederland kijkt. Het is pulptelevisie. Maar voor de duidelijkheid: het was een grapje.
3.) Ik pluis niet al je berichten uit, daar zou ik een dagtaak aan hebben en ik moet er niet aan denken. ;-) En ik doe helemaal niet altijd negatief over je. (Voor voorbeelden sta ik altijd open, overigens.)


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 97 gasten

cron