Verhuizen????

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
Heidebloem
Luitenant
Luitenant
Berichten: 559
Lid geworden op: 11 jun 2008 18:52

Berichtdoor Heidebloem » 01 nov 2008 22:31

Bij mij zal er dus meer bezoek over de vloer moeten komen :mrgreen:
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 03 nov 2008 18:35

Heidebloem schreef:Bij mij zal er dus meer bezoek over de vloer moeten komen :mrgreen:
Haha, dus jij bent er net zo eentje als ik: de bezem erdoor als er bezoek komt, daarna versloft het weer 'n beetje. 8)
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Gebruikersavatar
*Annet*
Generaal
Generaal
Berichten: 4053
Lid geworden op: 24 apr 2003 21:20

Berichtdoor *Annet* » 03 nov 2008 20:28

ik ben ook niet zo van de poets, probeer het wel opgeruimd te houden maar dat lukt ook niet altijd, zeker nu in de wintertijd dat de kids veel meer binnen spelen en er nog wel eens een kleding stuk voor de kachel hangt te drogen bijv. Als ik dan onverwacht visite krijg en het is een meuk dan is gelijk mijn reputatie van opgeruimd mens naar de maan. Maar goed, we krijgen nu vast geen overwachte visite meer want we wonen zoooooooooo ver weg.
ja, dat is mijn mening dan he.....

Gebruikersavatar
Heidebloem
Luitenant
Luitenant
Berichten: 559
Lid geworden op: 11 jun 2008 18:52

Berichtdoor Heidebloem » 09 nov 2008 20:27

*Annet* schreef:en er nog wel eens een kleding stuk voor de kachel hangt te drogen bijv.


Doet me denken aan mensen uit de straat, daar hingen nog wel eens natgeplaste onderbroeken over de verwarming, zonder eerst uit te spoelen.. :mrgreen:
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
Acire
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2769
Lid geworden op: 11 sep 2002 15:36
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 09 nov 2008 21:14

Jech. Dat stinkt.

Ik ben best makkelijk met visite. Ik leef toch gewoon? Dan mogen er toch best foto's, kranten, tijdschriften, glazen enz enz in huis liggen, er mag toch best een wasrek staan en vaat? lekker belangrijk! De schone schijn ophouden vind ik onzin.

Gebruikersavatar
*Annet*
Generaal
Generaal
Berichten: 4053
Lid geworden op: 24 apr 2003 21:20

Berichtdoor *Annet* » 10 nov 2008 06:37

ach, schone schijn? Valt wel mee denk. Ik wil het zelf gewoon graag netjes hebben. (mijn) kinderen vinden het ook niet echt prettig als het een grote rommel is. Mijn oudste zegt dat ook wel: bij die of die is het altijd zo'n rommel, ik ben blij dat dat bij ons niet zo is. Rommel brengt ook onrust mee, vind ik. Ik heb een kind dat alles om zich heen vergeet als hij iets leuks ziet.
ja, dat is mijn mening dan he.....

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Berichtdoor MissF » 10 nov 2008 09:43

Inderdaad, ik hou er zelf ook niet van als het een rommel is. Ook niet als ik alleen ben.
Ik ben wel zo makkelijk dat ik op zaterdagavond de troep laat staan, maar voor ik zondag naar de kerk vertrek zorg ik dat alles in de vaatwasser zit en het netjes is in huis.
Je hebt mensen die het heerlijk vinden, een beetje rommel in huis, ik niet :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
Acire
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2769
Lid geworden op: 11 sep 2002 15:36
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 10 nov 2008 16:25

Het moet ook geen bende zijn dat je overal over heen moet springen. Maar helemaal steriel is het bij ons nooit.

Gebruikersavatar
ChupaChups
Sergeant
Sergeant
Berichten: 321
Lid geworden op: 29 mei 2007 09:47

Berichtdoor ChupaChups » 10 nov 2008 16:35

Ik kan ook niet echt mn draai vinden als het rommelig is in huis.
Heb het liefst dat alles glad en schoon is.
Zeker zaterdag moet alles opgeruimd en netjes zijn.

Dat lijkt me wel lastig met kinderen, is het dan altijd rommelig in huis of valt dat wel mee?

Gebruikersavatar
*Annet*
Generaal
Generaal
Berichten: 4053
Lid geworden op: 24 apr 2003 21:20

Berichtdoor *Annet* » 10 nov 2008 19:44

Dat is net hoe je er zelf mee omgaat. Ik heb allemaal kratten voor het speelgoed en ze mogen niet alles overhoop halen. Gaan we eten gaat het losse spul dat in de weg ligt in de kratten.

Verder mag het best wat rommelig zijn maar ik probeer het wel overzichtelijk te houden.

(wat heeft dit nog met verhuizen te maken? :lol: )
ja, dat is mijn mening dan he.....

Gebruikersavatar
Gerdien B.
Generaal
Generaal
Berichten: 9102
Lid geworden op: 12 jul 2004 10:11
Locatie: Woerden
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 10 nov 2008 19:56

Mijn zus heeft een handig systeem: aantal kratten met speelgoed en per keer mag er maar 1 omgekiept worden. Kunnen ze toch lekker spelen maar ook weer niet te veel chaos. Alles staat achter 2 kastdeurtjes en enkel daar mogen ze dan in zitten. Dat hebben ze al heel snel door.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Gebruikersavatar
kwebbel
Generaal
Generaal
Berichten: 5152
Lid geworden op: 17 feb 2007 12:47
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 10 nov 2008 21:19

*Annet* schreef:Rommel brengt ook onrust mee, vind ik.
Mee eens! Als het bij ons een rommeltje is dan voel ik mij ook zeer onrustig terwijl dat als ik opgeruimd heb of het is gewoon netjes dan ben ik zelf ook wat innerlijk rustiger.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 10 nov 2008 22:03

*Annet* schreef:(wat heeft dit nog met verhuizen te maken? :lol: )

Haha, daar zeg je wat. Vroeger hadden wij een 'winkel' aan huis: voor mijn ouders er kwamen wonen was het een winkel, nu gewoon een grote extra kamer/hal -de voordeur was er ook- met een tegelvloer en een groot kleed erin. Daar kon ik naar hartelust spelen, en kon eventueel ook wel e.e.a. blijven liggen zonder dat het in de weg lag. En met regen gingen we daar bijvoorbeeld binnen elastieken... ideaal :).

Toen ik 6 was gingen we verhuizen ( 8)) en het grote voordeel van dat nieuwe huis was de tuin... als kinderen buiten kunnen spelen zou ik ze gewoon lekker naar buiten sturen, dat scheelt ook weer rommel :).
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Berichtdoor MissF » 10 nov 2008 22:14

Daar zou ik voor verhuizen ja, een tuin :D En voor een woonkamer zonder trappen. Omdat ik dat eng vind met een klein kindje.
Het liefst een speelkamer op de begane grond, zoals mijn schoonzus en zwager hebben, al hebben die ook een enorme speelkelder onder het huis. Zoiets lijkt me wel wat :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
*Annet*
Generaal
Generaal
Berichten: 4053
Lid geworden op: 24 apr 2003 21:20

Berichtdoor *Annet* » 10 nov 2008 23:25

en dan willen die kindertjes toch liever in de kamer bij papa en mama spelen. Dat is veel gezelliger.
ja, dat is mijn mening dan he.....


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 46 gasten