Sonja Bakker

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
jamillah
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2505
Lid geworden op: 17 jan 2007 14:10

Berichtdoor jamillah » 04 jul 2007 10:57

Smurffie schreef:Natuurlijk snapt elke leek dat. Zij was alleen zo slim een aantal boekjes samen te stellen. Nèt die stok achter de deur om eens vol te houden en niet in na een paar dagen weer in het oude eetpatroon te vervallen. Sonja heeft het gewoon goed voor elkaar, alleen wil niemand dat toegeven. Het is ze echt niet komen aanwaaien, ze heeft er echt wel iets voor gedaan.

Dat jaloerse, kritische gezeik komt me eigenlijk eerder de neus uit dan haar dieet. Altijd als mensen bekend worden moet er gezeurd worden over de manier waaróp ze dat zijn geworden. Hypocriet gedrag.


Mooi gesproken!

Speedy
Majoor
Majoor
Berichten: 2282
Lid geworden op: 30 jan 2003 16:20

Berichtdoor Speedy » 04 jul 2007 11:08

Smurffie schreef:
- Ze heeft geen antwoorden omdat ze gewoon wat uit haar grote duim gezogen heeft en iedereen trapt erin en valt inderdaad af (hetgeen niet moeilijk is met zulke kleine porties en het laten staan van tussendoortjes (mensen, kom op, dat kun je zelf toch ook bedenken? Natuurlijk word je dik van tussendoortjes...)


Natuurlijk snapt elke leek dat. Zij was alleen zo slim een aantal boekjes samen te stellen. Nèt die stok achter de deur om eens vol te houden en niet in na een paar dagen weer in het oude eetpatroon te vervallen. Sonja heeft het gewoon goed voor elkaar, alleen wil niemand dat toegeven. Het is ze echt niet komen aanwaaien, ze heeft er echt wel iets voor gedaan.

Dat jaloerse, kritische gezeik komt me eigenlijk eerder de neus uit dan haar dieet. Altijd als mensen bekend worden moet er gezeurd worden over de manier waaróp ze dat zijn geworden. Hypocriet gedrag.


Inderdaad!!!!

Het is commercieel gezien hardstikke goed wat ze gedaan heeft. Vooral die tips en tricks die in de boekjes staan zijn hardstikke goed. En vooral doordat alles uitgebalanceerd is hoef je niet met een calculator in de supermarkt te staan en constant uit te rekenen wat wel en niet mag. Daarnaast is het voor iedereen begrijpbaar. En als mensen vastlopen met de mogelijkheden geeft ze richtingen aan om toch met jezelf om te gaan.

Critici zijn er altijd en hoogvliegers schiet men liever uit de lucht dan dat ze de hoogvliegers gelijk geven.

Kortom ze heeft een knap stukje werk neer gezet en dat voor een blondje! :mrgreen:

Liarose
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3208
Lid geworden op: 17 aug 2006 12:43

Berichtdoor Liarose » 04 jul 2007 11:11

Ze heeft het commercieel gezien misschien redelijk gedaan, maar ik vind gezondheid toch wel iets belangrijker!

SimonT
Luitenant
Luitenant
Berichten: 553
Lid geworden op: 20 nov 2003 22:45
Locatie: Opheusden

Berichtdoor SimonT » 04 jul 2007 11:22

ik ben kern gezond en ben nu al 11 weken bezig dus
Gelukkig met mijn vriendin(netje)!

Liarose
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3208
Lid geworden op: 17 aug 2006 12:43

Berichtdoor Liarose » 04 jul 2007 11:28

Dus wat? Omdat jij het goed volhoudt en je er goed bij voelt is het gezond voor iedereen? :roll:

SimonT
Luitenant
Luitenant
Berichten: 553
Lid geworden op: 20 nov 2003 22:45
Locatie: Opheusden

Berichtdoor SimonT » 04 jul 2007 11:30

nee maar aan de andere kant kan je het ook niet zo stellen dat het maar gecommercieliseerd is en dus van 0 en generlei waarde, want dat is het ook niet, de waarheid zal ergens in het midden liggen denk ik ;)
Gelukkig met mijn vriendin(netje)!

Liarose
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3208
Lid geworden op: 17 aug 2006 12:43

Berichtdoor Liarose » 04 jul 2007 11:31

Nou dat denk ik niet! Door haar dieten krijg je gewoonweg nooit genoeg voedingsstoffen en bouwstoffen binnen, dat bestaat niet. Daarom komen mensen o.a. ook weer aan als ze weer 'normaal' gaan eten.

SimonT
Luitenant
Luitenant
Berichten: 553
Lid geworden op: 20 nov 2003 22:45
Locatie: Opheusden

Berichtdoor SimonT » 04 jul 2007 11:47

ik zie dat jij alle boeken volledig heb geanaliseerd??
Gelukkig met mijn vriendin(netje)!

Liarose
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3208
Lid geworden op: 17 aug 2006 12:43

Berichtdoor Liarose » 04 jul 2007 11:49

Iets minder sarcastisch mag :|

SimonT
Luitenant
Luitenant
Berichten: 553
Lid geworden op: 20 nov 2003 22:45
Locatie: Opheusden

Berichtdoor SimonT » 04 jul 2007 11:54

Nouja, misschien wel, maar een oordeel kan je pas geven als je het grondig bestudeerd hebt lijkt me!
Gelukkig met mijn vriendin(netje)!

Liarose
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3208
Lid geworden op: 17 aug 2006 12:43

Berichtdoor Liarose » 04 jul 2007 11:55

'k Heb er geen wetenschappelijke studie naar gedaan nee, maar me wel behoorlijk verdiept in diëten e.d.

Jo'tje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2925
Lid geworden op: 26 jan 2006 00:25

Berichtdoor Jo'tje » 04 jul 2007 13:14

Welke bouwstoffen krijg je zo veel te weinig binnen dan Rosalie?
Hard roepen is nogal makkelijk, maar ik geloof er weinig van eigenlijk.
Gezien de maaltijden 's avonds krijg je echt wel een berg bouwstoffen binnen hoor. En groenten en fruit zorgen voor zat pietamientjes.

Verder sluit ik me graag aan bij Jamillah en Smurffie ;)
pobody's nerfect

Liarose
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3208
Lid geworden op: 17 aug 2006 12:43

Berichtdoor Liarose » 04 jul 2007 13:23

'k Ben ooit naar een lezing geweest waarin ze lieten zien hoeveel vitaminen er in fruit zitten en hoeveel stoffen die je nodig hebt in groente zitten ten opzichte van 30 jaar geleden. En dat was veel en veel minder geworden. En is nu minder dan wat je dagelijks eigenlijk nodig hebt.

Gebruikersavatar
jamillah
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2505
Lid geworden op: 17 jan 2007 14:10

Berichtdoor jamillah » 04 jul 2007 13:28

Jo'tje schreef:Verder sluit ik me graag aan bij Jamillah en Smurffie ;)


Wil je ook een zusje worden? :mrgreen:

Gebruikersavatar
jamillah
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2505
Lid geworden op: 17 jan 2007 14:10

Berichtdoor jamillah » 04 jul 2007 13:30

rosalie83 schreef:'k Ben ooit naar een lezing geweest waarin ze lieten zien hoeveel vitaminen er in fruit zitten en hoeveel stoffen die je nodig hebt in groente zitten ten opzichte van 30 jaar geleden. En dat was veel en veel minder geworden. En is nu minder dan wat je dagelijks eigenlijk nodig hebt.


Daar heb je gelijk in ja, je moet onderhand een karrevracht fruit en groente eten om nog wat fatsoenlijks binnen te krijgen. Helaas krijg je daarbij ook de verkeerde bespoten zooi binnen.

Maar ik eet nu dankzij SB twee stuks fruit èn groente. Dat is voor mij al heel wat en ben ik in mijn geval dus gezonder bezig dan ooit. :wink:


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 97 gasten