Wonderbaarlijke genezing in Bleskensgraaf

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Liarose
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3208
Lid geworden op: 17 aug 2006 12:43

Berichtdoor Liarose » 23 jan 2008 13:24

Russell schreef:
rafaell schreef:
Russell schreef:
rosalie83 schreef:Op alle vragen die je stelt heb ik geen pasklare antwoorden. En inderdaad, de genezingen die ik heb zien gebeuren zijn in aantal weinig ten opzichte van de wereldbevolking.

Zou dat geen reden moeten zijn je opvattingen te herzien?


Natuurlijk niet, je kent ook maar relatief weinig mensen t.o.v. de wereldbevolking.

Dat klopt, ik doelde ook met name op rosalie83's eerste opmerking, namelijk dat ze geen antwoorden heeft op kurtyo's kritische vragen. Wat rechtvaardigt je geloof erin dan nog? En dan doel ik niet op het geloof dat God het kan (dat is nogal makkelijk te geloven omdat je het nooit kan bewijzen) maar op het geloof dat God het doet.

Het is nu eenmaal onmogelijk om op elke vraag een antwoord te geven. Dat God het doet heb ik met eigen ogen gezien. Kan je natuurlijk aankomen met dat het andere machten zijn etc, maar ik geloof nu eenmaal dat God het is die dat doet.

kurtyo

Berichtdoor kurtyo » 23 jan 2008 13:26

Het gaat nog niet eens om 'andere machten', het gaat erom dat de meeste 'wonderbaarlijke genezingen' prima verklaarbaar zijn (al dan niet achteraf).

Liarose
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3208
Lid geworden op: 17 aug 2006 12:43

Berichtdoor Liarose » 23 jan 2008 13:27

kurtyo schreef:Het gaat nog niet eens om 'andere machten', het gaat erom dat de meeste 'wonderbaarlijke genezingen' prima verklaarbaar zijn (al dan niet achteraf).

Vertel.

Gebruikersavatar
The Engineer
Luitenant
Luitenant
Berichten: 545
Lid geworden op: 28 mei 2007 09:34

Berichtdoor The Engineer » 23 jan 2008 13:39

Daar ben ik ook benieuwd naar ja.
"Being second is to be the first of the ones who lose."


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 66 gasten