Wonderbaarlijke genezing in Bleskensgraaf

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Riska

Berichtdoor Riska » 12 jul 2007 14:58

Ik weet dat veel van jullie geen TV hebben en zondagsmorgens in de kerk zitten.
Toch geef ik het door:
zondag a.s. om 11 uur op Nederland 2, een gebedsgenezingsdienst van de Levensstroom in Leiderdorp, voorganger Jan Zijlstra.
Uitzending verzorgd door Zendtijd voor de Kerken, ZvK...

Liarose
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3208
Lid geworden op: 17 aug 2006 12:43

Berichtdoor Liarose » 12 jul 2007 15:06

Dank Riska!

Gebruikersavatar
Jeronimuz
Luitenant
Luitenant
Berichten: 611
Lid geworden op: 26 feb 2004 20:29
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Berichtdoor Jeronimuz » 12 jul 2007 15:13

Riska schreef:Ik weet dat veel van jullie geen TV hebben en zondagsmorgens in de kerk zitten.
Toch geef ik het door:
zondag a.s. om 11 uur op Nederland 2, een gebedsgenezingsdienst van de Levensstroom in Leiderdorp, voorganger Jan Zijlstra.
Uitzending verzorgd door Zendtijd voor de Kerken, ZvK...


Ik ben een keer bij zo'n dienst geweest van Jan Zijlstra, ik blijf het een moeilijk iets vinden. Aan de ene kant voel je dat God daar ook aanwezig is, en er wordt écht gebeden voor de mensen die daar komen...
Aan de andere kant blijf ik het moeilijk te geloven vinden dat daar geen mensen komen die het doen om de aandacht. Misschien slecht om zo te denken, maar ik kan het niet laten om mijn twijfels te hebben!

Gebruikersavatar
Boekenlezer
Generaal
Generaal
Berichten: 6585
Lid geworden op: 10 jan 2004 21:00
Locatie: Nel centro di Olanda

Berichtdoor Boekenlezer » 29 nov 2007 15:27

Riska schreef:Ik weet dat veel van jullie geen TV hebben en zondagsmorgens in de kerk zitten.
Toch geef ik het door:
zondag a.s. om 11 uur op Nederland 2, een gebedsgenezingsdienst van de Levensstroom in Leiderdorp, voorganger Jan Zijlstra.
Uitzending verzorgd door Zendtijd voor de Kerken, ZvK...

En dat heet Zendtijd voor de Kerken? :lol:
Pff, ze kunnen het beter noemen: Zendtijd voor de Sekten!
Want alles wat rijp en groen is wordt er blijkbaar uitgezonden.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Liarose
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3208
Lid geworden op: 17 aug 2006 12:43

Berichtdoor Liarose » 29 nov 2007 15:48

Boekenlezer schreef:
Riska schreef:Ik weet dat veel van jullie geen TV hebben en zondagsmorgens in de kerk zitten.
Toch geef ik het door:
zondag a.s. om 11 uur op Nederland 2, een gebedsgenezingsdienst van de Levensstroom in Leiderdorp, voorganger Jan Zijlstra.
Uitzending verzorgd door Zendtijd voor de Kerken, ZvK...

En dat heet Zendtijd voor de Kerken? :lol:
Pff, ze kunnen het beter noemen: Zendtijd voor de Sekten!
Want alles wat rijp en groen is wordt er blijkbaar uitgezonden.

Pardon? Je kunt er wel een lol-smiley bij zetten, maar ik vind dit dus geen opmerkingen!

Riska

Berichtdoor Riska » 29 nov 2007 15:57

rosalie83 schreef:
Boekenlezer schreef:
Riska schreef:Ik weet dat veel van jullie geen TV hebben en zondagsmorgens in de kerk zitten.
Toch geef ik het door:
zondag a.s. om 11 uur op Nederland 2, een gebedsgenezingsdienst van de Levensstroom in Leiderdorp, voorganger Jan Zijlstra.
Uitzending verzorgd door Zendtijd voor de Kerken, ZvK...

En dat heet Zendtijd voor de Kerken? :lol:
Pff, ze kunnen het beter noemen: Zendtijd voor de Sekten!
Want alles wat rijp en groen is wordt er blijkbaar uitgezonden.

Pardon? Je kunt er wel een lol-smiley bij zetten, maar ik vind dit dus geen opmerkingen!

En daar ben ik het helemaal mee eens!

Gebruikersavatar
kwebbel
Generaal
Generaal
Berichten: 5152
Lid geworden op: 17 feb 2007 12:47
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 29 nov 2007 17:12

Jeronimuz schreef:
Riska schreef:Ik weet dat veel van jullie geen TV hebben en zondagsmorgens in de kerk zitten.
Toch geef ik het door:
zondag a.s. om 11 uur op Nederland 2, een gebedsgenezingsdienst van de Levensstroom in Leiderdorp, voorganger Jan Zijlstra.
Uitzending verzorgd door Zendtijd voor de Kerken, ZvK...


Ik ben een keer bij zo'n dienst geweest van Jan Zijlstra, ik blijf het een moeilijk iets vinden. Aan de ene kant voel je dat God daar ook aanwezig is, en er wordt écht gebeden voor de mensen die daar komen...
Aan de andere kant blijf ik het moeilijk te geloven vinden dat daar geen mensen komen die het doen om de aandacht. Misschien slecht om zo te denken, maar ik kan het niet laten om mijn twijfels te hebben!
Kan ik me indenken Jeronimuz.. Ik bedoel... ik had weer zo'n filmpje gezien waarin Jan Zijlstra honderd keer zegt: "In de naam van Jezus" en "Halleluja." :? ik vind het dan eigenlijk meer oneerbiedig klinken dan uit eerbied., Maar dat is persoonlijk. Je ziet die personen echt lopen enzo, en "ineens" geloven ze ook (of meer dan dat ze al deden). Maar wat me echt tegen het hoofd stootte was dit van een persbericht over een gebedsgenezingsdienst: "Verschillende mensen zijn direct genezen en anderen hebben geleerd hoe zij hun genezing volledig kunnen ontvangen." Dus met andere woorden; als je niet bidt dan krijg je geen genezing en/of geen volledige genezing? Als ik niet leer hoe ik genezing kan ontvangen word ik niet genezen ?? Pardon, volgens mij geeft God wel genezing, alleen op Zijn tijd !!

ik zag net dat ik een tweede keer hetzelfde topic had geopend, excuus!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

pol
Majoor
Majoor
Berichten: 2482
Lid geworden op: 07 jun 2005 21:47

Berichtdoor pol » 29 nov 2007 18:11

k Las trouwens dat ze in Bles ook gebedsgenezingsdiensten gaa nhouden.

Hoe is het trouwens met dat noordeloose meisje?

columbus
Majoor
Majoor
Berichten: 1552
Lid geworden op: 07 apr 2003 11:54
Locatie: Oud-Alblas

Berichtdoor columbus » 30 nov 2007 09:00

pol schreef:k Las trouwens dat ze in Bles ook gebedsgenezingsdiensten gaa nhouden.

Hoe is het trouwens met dat noordeloose meisje?


Dat meisje zat na een paar dagen weer in de rolstoel.
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

Gebruikersavatar
leclerc
Kapitein
Kapitein
Berichten: 936
Lid geworden op: 21 dec 2004 09:50

Berichtdoor leclerc » 30 nov 2007 10:20

columbus schreef:
pol schreef:k Las trouwens dat ze in Bles ook gebedsgenezingsdiensten gaa nhouden.

Hoe is het trouwens met dat noordeloose meisje?


Dat meisje zat na een paar dagen weer in de rolstoel.


een paar maanden doet meer recht aan de waarheid.
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

pol
Majoor
Majoor
Berichten: 2482
Lid geworden op: 07 jun 2005 21:47

Berichtdoor pol » 30 nov 2007 13:10

leclerc schreef:
columbus schreef:
pol schreef:k Las trouwens dat ze in Bles ook gebedsgenezingsdiensten gaa nhouden.

Hoe is het trouwens met dat noordeloose meisje?


Dat meisje zat na een paar dagen weer in de rolstoel.


een paar maanden doet meer recht aan de waarheid.



Dat was toen op netwerk, maar hoe is het NU met haar?

Gebruikersavatar
Boekenlezer
Generaal
Generaal
Berichten: 6585
Lid geworden op: 10 jan 2004 21:00
Locatie: Nel centro di Olanda

Berichtdoor Boekenlezer » 30 nov 2007 15:40

Jeronimuz schreef:
Riska schreef:Ik weet dat veel van jullie geen TV hebben en zondagsmorgens in de kerk zitten.
Toch geef ik het door:
zondag a.s. om 11 uur op Nederland 2, een gebedsgenezingsdienst van de Levensstroom in Leiderdorp, voorganger Jan Zijlstra.
Uitzending verzorgd door Zendtijd voor de Kerken, ZvK...


Ik ben een keer bij zo'n dienst geweest van Jan Zijlstra, ik blijf het een moeilijk iets vinden. Aan de ene kant voel je dat God daar ook aanwezig is, en er wordt écht gebeden voor de mensen die daar komen...
Aan de andere kant blijf ik het moeilijk te geloven vinden dat daar geen mensen komen die het doen om de aandacht. Misschien slecht om zo te denken, maar ik kan het niet laten om mijn twijfels te hebben!

Twijfel, veroorzaakt door een bepaalde dubbelheid. Aan de ene kant God aanroepen, aan de andere kant zaken waar je sterke twijfels bij hebt. Ja, dat komt mij bekend voor. Dat is heel verwarrend.

kwebbel schreef:ik vind het dan eigenlijk meer oneerbiedig klinken dan uit eerbied., Maar dat is persoonlijk.

Tja, dat weet ik niet, of dat puur persoonlijk en daarmee subjectief is. Het kan ook zijn dat je iets aanvoelt wat werkelijk zo is. Daarom weet ik niet of je zo'n uitspraak meteen moet ontkrachten door het als subjectief voor te stellen.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Gebruikersavatar
kwebbel
Generaal
Generaal
Berichten: 5152
Lid geworden op: 17 feb 2007 12:47
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 30 nov 2007 15:49

Boekenlezer schreef:
kwebbel schreef:ik vind het dan eigenlijk meer oneerbiedig klinken dan uit eerbied., Maar dat is persoonlijk.

Tja, dat weet ik niet, of dat puur persoonlijk en daarmee subjectief is. Het kan ook zijn dat je iets aanvoelt wat werkelijk zo is. Daarom weet ik niet of je zo'n uitspraak meteen moet ontkrachten door het als subjectief voor te stellen.
hmm daar heb je wel weer gelijk in. Ik ben het gewoon niet gewend qua opvoeding om steeds maar "Hallelujah!" enzo te roepen. Ik ben meer een beetje bescheiden :wink:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Liarose
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3208
Lid geworden op: 17 aug 2006 12:43

Berichtdoor Liarose » 30 nov 2007 15:52

kwebbel schreef:hmm daar heb je wel weer gelijk in. Ik ben het gewoon niet gewend qua opvoeding om steeds maar "Hallelujah!" enzo te roepen. Ik ben meer een beetje bescheiden :wink:

Dus als je halleluja roept ben je niet bescheiden?

Gebruikersavatar
Russell
Mineur
Mineur
Berichten: 232
Lid geworden op: 28 sep 2007 12:51

Berichtdoor Russell » 30 nov 2007 16:11

Tsjah, blijkbaar heeft God er toch moeite mee om blijvende resultaten te boeken.
"Weinig wetenschap verwijdert van God, veel wetenschap brengt tot Hem terug." (Francis Bacon)


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 76 gasten