Je vriendin gaat (vreemt)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
janneman83
Sergeant
Sergeant
Berichten: 277
Lid geworden op: 14 dec 2003 21:58
Locatie: rondom utrecht
Contacteer:

Je vriendin gaat (vreemt)

Berichtdoor janneman83 » 17 mar 2007 14:59

Me vriendin heeft me het laast verteld dat ze zich soms vrijwillig laat betasten door een andere jongen waar ze niet verliefd op is. Ze vertelde me ook waarom ze zich vrijwillig lied bestasten. Dat kwam/komt door dat ze thuis heel veel problemen heeft en zich daardoor zich regel matig zich zeer rot en naar voelt dat ze troost zoekt in eten (wat ik al wist) en blijkbaar zich zo ook af en toe zich laat betasten om daar als het waren troost uit te putten. Ze zij vervolgens dat het niet aan mij lag dat ze dat deed en dat ik altijd voor haar was als ze der om vroeg.

Toen ik dat allemaal hoorde wist ik ff niet meer wat ik moest denken of voelen. Ik heb der wel verteld dat ik het nog niet uit wou maken en dat ze beter niet kon vertellen wie die jongen was omdat ik dan waarschijnlijk niet meer voor de gevolgen in kon staan.
Om dit in het vervolg te voor komen zou ik haar meer gaan controleren en mocht het zo zijn dat het weer gebeurt en ik kom het te weten kom dat ze me dan wel zou vertellen wie die jongen was zodat ik hem goed duidelijk kan maken dat hij van me vriendin af moet blijven.

Dit schrijf ik niet alleen op om ff me hardt te luchten maar ook om te horen hoe jullie hier op zouden reageren en zouden doen. Mss van ik hier dan nog wat tips op want ik weet nog steeds niet zo goed wat ik moet voelen en hoe ik daar nu op zou moeten reageren ondanks dat ik wel een poging gedaan hebt....
nooit blijft iets zoals het geweest is, niets bestaat om te blijven.

CGK<3
Luitenant
Luitenant
Berichten: 710
Lid geworden op: 02 feb 2007 16:57

Berichtdoor CGK<3 » 17 mar 2007 15:41

Even afgezien van de talloze spelfouten.

Dit lijkt me niet echt gezond, je moet haar in ieder geval duidelijk maken dat je laten betasten door jongens geen geweldige vorm van troost is. Succes!

Technico

Berichtdoor Technico » 17 mar 2007 15:44

Ik weet niet wat er onder betasten verstaan wordt in deze. Maar als de situatie zo is dat zij troost zoek bij diegene en hij haar dan hugt, denk ik niet dat er een probleem is. Waarom zou je geen knuffel mogen krijgen van een goede vriend van je terwijl een relatie hebt. Dat slaat nergens op natuurlijk.

In geval dat er meer bij komt kijken dan een gebaar van genegenheid. Dan is er inderdaad iets aan de hand, maar ik denk dat dat meer aan jullie relatie ligt, dan de situatie thuis. Het is onzin om die jongen waar het om gaat op zijn nummer te zetten of iets dergelijks. Je vriendin is immers het probleem. Zij laat het toe, ze geeft er zelfs redenen voor, dus blijkbaar vind zij dat er een excuus voor is, waar kun je die andere jongen dan van beschuldigen.
Het lijkt me beter om je op je vriendin te focussen en jullie relatie eens onder de loep te nemen.

Maar ik wil er nogmaals op wijzen dat troost zoeken bij iemand anders niet direct voor vreemdgaan door hoeft te gaan.
Laatst gewijzigd door Technico op 17 mar 2007 15:45, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
sluisje
Verkenner
Verkenner
Berichten: 31
Lid geworden op: 12 feb 2007 11:22

Berichtdoor sluisje » 17 mar 2007 15:45

Ik zou werkelijk, net als jij, niet weten wat ik zou moeten doen. Heel m'n wereld zou lijken in te storten.

Ik snap de reden van je vriendin, maar toch ook weer niet. Want als ze niet van die jongen houdt, waarom laat ze zich dan betasten? Dat wil je dan toch helemaal niet? Of zie ik dat verkeerd?

Verder zou ik het in je gebed bij de Heere brengen. Hij is de enige die je ECHT kan helpen.

Ik denk aan je.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 17 mar 2007 15:53

Eensch met Technico.

En daarbij vind ik het ook vreemd dat ze zich door een ander laat 'betasten' (erg vage omschrijving overigens) als ze dat ook door jou kan laten doen.

Gebruikersavatar
Gerdien B.
Generaal
Generaal
Berichten: 9102
Lid geworden op: 12 jul 2004 10:11
Locatie: Woerden
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 17 mar 2007 16:27

Ik onderschrijf de reactie van Technico.

Het is goed om na te gaan waar het echt vandaan komt dat zij zich door een ander laat betasten en hoe ver ze heeft laten gaan.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Bertus87
Mineur
Mineur
Berichten: 211
Lid geworden op: 03 jun 2005 16:06

Berichtdoor Bertus87 » 17 mar 2007 17:18

Inderdaad eensch met Technico.

Overigens ook heel goed van je dat je het niet gelijk uit wilde maken. Je bent op zo'n moment geneigd om het gelijk af te kappen! Maar wel goed van je dat je verstand bewaart. Geef haar nog een kans, maar denk ook aan jezelf.
" O, Lord we need forgiveness, we've wandered far away "

Gebruikersavatar
janneman83
Sergeant
Sergeant
Berichten: 277
Lid geworden op: 14 dec 2003 21:58
Locatie: rondom utrecht
Contacteer:

Berichtdoor janneman83 » 17 mar 2007 17:56

voor de duidelijkheid is het meer dan een knuffel die ze krijgt van hem. Daar heb ik persoonlijk ook geen moeite mee. al zouden er 100 jongens zijn die haar uit medeleven een knuffel zouden geven. zoals ik het van haar begrepen hebt is het meer van haar lichamelijk bevredigen. tot in hoevere dat ik houd weet ik zelf ook niet.
ten 2de heeft ze me heel duidelijk verteld dat het niet aan mij lag en dat ze waarschijnlijk ook nooit een andere vriend zou vinden die beter bij haar zou passen. aan onze relatie ligt het niet al begrijp ik wel dat je daar als eerste aan zou denken.

Het ligt er meer aan dat ze ongelukkig is op sommige momenten en dat ze dan dingen zoekt die haar een goed gevoel geven (als is het maar voor even en voelt ze zich na die tijd nog ongelukkiger omdat ze weet dat het verkeert is.

sorry voor de spel fouten. ben wel blij dat jullie ondanks me spel fouten me toch begrijpen :wink:
nooit blijft iets zoals het geweest is, niets bestaat om te blijven.

Gebruikersavatar
Dippie
Majoor
Majoor
Berichten: 2088
Lid geworden op: 14 mei 2004 09:57
Locatie: HIA
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 17 mar 2007 19:04

Moeilijk voor je zeg!

Ik vraag me wel één ding af.... Ze laat zich dus "betasten" door een vriend van haar in tijden als ze het moeilijk heeft. Is er geen mogelijkheid dat ze jouw hulp in schakeld als ze het moeilijk heeft, ipv met die andere jongen "weg" te gaan?
Geen idee in welke situatie dit gebeurd, of ze er speciaal voor afspreekt, maar ik zou haar toch vragen, dat als ze het moelijk heeft, jou dat meld en niet die andere jongen...!
Als jij alles voor haar ben, waarom moet ze dan haar troost bij een andere jongen zoeken?
Laat haar duidelijk weten dat jij er voor haar wilt zijn...!!!

Sterkte iig!!!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Raido
Generaal
Generaal
Berichten: 7088
Lid geworden op: 13 dec 2003 14:27
Locatie: Rijsschen
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 17 mar 2007 19:22

Ik sluit mij ook aan bij Technico, maar je spreekt zelf van betasten en zelfs lichamelijke bevrediging, ik weet niet of ik het uit zou maken ik kan mij er aardig in inleven dat iemand dat zou doen..

Maar die jongen.. daar komt een motorzaag aan te pas als ik zijn naam te weten zou komen.
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Gebruikersavatar
Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1281
Lid geworden op: 05 jun 2006 00:14
Locatie: Amersfoort-Centrum
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 17 mar 2007 19:27

Raido schreef:Maar die jongen.. daar komt een motorzaag aan te pas als ik zijn naam te weten zou komen.


:mrgreen: :jaknikken:
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

Gebruikersavatar
Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1171
Lid geworden op: 28 dec 2005 10:27
Locatie: ijsselmuiden/utrecht

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 17 mar 2007 19:37

Raido schreef:Maar die jongen.. daar komt een motorzaag aan te pas als ik zijn naam te weten zou komen.

Waarom die jongen?
Dat meisje is net zo 'schuldig' toch?
Verder: zelfde vraag als Aragorn..

Gebruikersavatar
Raido
Generaal
Generaal
Berichten: 7088
Lid geworden op: 13 dec 2003 14:27
Locatie: Rijsschen
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 17 mar 2007 19:49

Hippieblijhoofd schreef:
Raido schreef:Maar die jongen.. daar komt een motorzaag aan te pas als ik zijn naam te weten zou komen.

Waarom die jongen?
Dat meisje is net zo 'schuldig' toch?
Verder: zelfde vraag als Aragorn..
Ja zeker, maar van die persoon hou je. Ik denk overigens dat de relatie in mijn geval dan binnen notime spaak zou lopen.
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

Gebruikersavatar
janneman83
Sergeant
Sergeant
Berichten: 277
Lid geworden op: 14 dec 2003 21:58
Locatie: rondom utrecht
Contacteer:

Berichtdoor janneman83 » 17 mar 2007 20:26

waarom ze zich laat betasten terwijl ze dat idd ook door mij kan laten doen. Dat is idd een heel goed punt. Als ik precies wist waarom ze dat doet dan kan de oplossing ook nooit ver weg zijn.

Voor zover ik me in haar kan verplaatsen, kan inleven/aanvoelen en haar kan begrijpen. Is het voornamelijk dat ze zich rot en ongelukkig voelt op bepaalde momenten. Als ik op die momenten aan het werk ben dan kan ik haar ff niet steunen en daar komt bij dat zij het gevoel heeft dat ze al teveel van me vraagt. Al heb ik der al vaker geprobeert haar uit te leggen dat ik er altijd voor haar wil zijn en dat ze nooit teveel van me kan vragen.
voor de rest ben ik er altijd voor haar en luister ik altijd rustig naar de dingen die ze me verteld en zorg ervoor dat ze zich begrepen voelt. Geef haar advies als ik denk dat ze dat nodig heeft en als ik vermoed dat ze meer wil dan alleen een luisterend oor. Wordt niet boos op der als ze niet naar me advies luisterd. 9 van de 10x gaat ze ook weer met een goed en een tevreden gevoel weer bij me vandaan als ze ergens mee zat. verder tussen ons gaat het perfect. we hebben wel eens een keer ruzie zoals iedereen dat heeft maar dat is meestal ook snel weer uit gepraat. Zo hebben we ook onze fijne momenten in onze relatie en houden we allebij nog ondzettend veel van elkaar. Ik denk zelf meer dat het aan haar zelf ligt dan dat het aan onze relatie ligt. Ik zou zelf teminste niet weten hoe ik haar beter zou kunnen behandelen dan dat ik nu doe.

(mss zie ik bepaalde dingen niet. Daarom zet ik dit verhaal ook hier. Zo dat ik hopelijk bepaalde dingen me gaan opvallen die ik eerst niet zag en niet over na dacht.)

nu zullen jullie waarschijnlijk de vraag stellen waarom ze toch naar die andere jongen gaat terwijl ik zo goed en zo kwaad als het gaat er altijd voor haar te zijn. (al moet ik daarvoor mijn planning helemaal om gooien voor der.) Het enige dat ik weet is dat ze zich gauw teveel voelt en daarom me niet meer durft lastig te vallen. tja hoe kan ik dat gevoel bij haar weg nemen....?

Verder ben ik het met jullie eens dat ik die jongen niet alles kan verwijten. Me vriendin kan ik het vergeven ondanks dat het me heel veel pijn doet. Ik merk gelukkig dat ze der heel veel spijt van heeft en zich diep schuldig naar mij toe voelt. Maar die jongen heeft geweten dat zij verkering had en nog steeds heeft en toch bewust mijn vriendin betast. Ik denk niet dat die jongen ooit spijt zal betuigen en zich echt schuldig zal gaan voelen tegen over mij en me vriendin (ondanks dat ze er zelf aan mee werkte). Voor mijn gevoel zou ik denk echt de moter zaag er idd wel bij willen pakken :D
nooit blijft iets zoals het geweest is, niets bestaat om te blijven.

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8213
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 17 mar 2007 20:29

Niet zo slim van haar om met twee jongens lichamelijk zo om te gaan, want dan heeft ze er binnenkort misschien geen een meer. Ik zou haar echt duidelijk maken dat dit niet kan, ook al is ze zielig en voelt ze zich rot, er zijn grenzen.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten