hoe is jouw karakter??

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
Gerdien B.
Generaal
Generaal
Berichten: 9102
Lid geworden op: 12 jul 2004 10:11
Locatie: Woerden
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 04 mar 2007 17:31

mw schreef:iemand die me goed kent mag mijn karakter wel proberen te omschrijven 8)

Dat kan jij best zelf!!


mijn karakter :-k

Eigenwijs, binnenvetter, kan soms vrij druk zijn, maar kan soms ook rustig in een hoek zitten om mijn omgeving is goed te bekijken, ben vaak probleem oplossend bezig. Zoek graag naar tussen wegen zodat je toch weer met elkaar verder kan, cijfer mezelf soms te snel weg voor anderen,
creatief, doorzetter op bepaalde gebieden, als het over mezelf gaat onzeker, maar in het werk wel weer zeker van mezelf, heb vrij veel geduld, maar als die op is ben ik ook echt flink kwaad, kom dan echt enorm bot uit de hoek.

Dat is wel weer even genoeg :lol:
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

André

Berichtdoor André » 04 mar 2007 17:46

Mmm, laat ik ook eens wat kenmerken geven 8)
Rustig, vriendelijk, gevoelig, zelfkennis, attent, (soms)adrem, avondmens, aktief luisteren, iets perfectionistisch, eerlijk, open, echt, iets eigenwijs, (droge)humor.
Andere mensen analyseren vind ik ook wel 'grappig'
Soms heb ik Te veel over voor een ander.
Ik heb ook wel de neiging op dingen op te kroppen, maar kan ze er ook wel uitgooien indien de chaos Te groot wordt in tha head.
Door de jaren heen ben ik wel redelijk/goed positief over wie ik ben, enzo.
Eén lastig ding blijft, je moet me niet onder (werk)(tijds)druk gaan zetten.
Dan ga ik (geheel onverwachts) nee zeggen enzo. :P

Gebruikersavatar
Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1281
Lid geworden op: 05 jun 2006 00:14
Locatie: Amersfoort-Centrum
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 05 mar 2007 00:58

Pff.. ehm.. impulsief, opgewekt, open, eerlijk, rommelig, conflictvermijdend en nog een heleboel..
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

Vonkie

Berichtdoor Vonkie » 05 mar 2007 10:31

Vrolijk, gezellig, lichtelijk driftig, fel, (soms)ongeduldig, belangstellend, redelijk zelfverzekerd, soms onzeker als het over mijn functioneren gaat, behulpzaam (soms offer ik mezelf een beetje teveel op), open, serieus, houd van humor.
Ik ga conflicten zo veel mogelijk uit de weg.

ikkie89
Verkenner
Verkenner
Berichten: 87
Lid geworden op: 04 dec 2006 16:59
Locatie: op m'n kamer of thuis

Berichtdoor ikkie89 » 05 mar 2007 16:26

nou dit ben ik dan: =;
sterke kanten:
doorzetter, kan goed luisteren en dat blijft ook bij mij, behulpzaam, vriendelijk, aandacht voor anderen, meestal optimistisch
Minder sterke kanten:
vind het lastig om grenzen aan te geven bij sommige (arrogante) personen, zeg niet snel als mij iets dwars zit en vraag me te vaak af wat anderen van mij vinden
Wees eerst een individu voordat je een duo wordt

Gebruikersavatar
mw
Moderator
Berichten: 3677
Lid geworden op: 08 jul 2004 22:05
Locatie: de Bult

Berichtdoor mw » 05 mar 2007 17:00

tjah een poging:

Over het algemeen rustig.Ben meer een observeerder, meer een luisteraar dan een prater.
Ben zeker van mijzelf en weet goed wat ik wil. Ben meestal optimistisch ingesteld en laat de moed niet snel zakken.
Ik sta snel voor anderen klaar (vooral voor hulpbehoevenden) en vergeet daardoor nogal eens op mijzelf te passen. Ben geduldig. Laat graag de handen wapperen en niets doen is een van de grootste ergernissen.
Ik ben een binnenvetter, spaar alles graag op totdat het eruit spuit :oops:
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Gebruikersavatar
Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11376
Lid geworden op: 28 feb 2004 02:07
Locatie: Berkenwoude
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 05 mar 2007 21:40

Ik heb een soort kasteelstructuur van m'n karakter opgesteld.

In principe is iedereen in eerste instantie welkom op de binnenplaats, de brug staat voor bijna iedereen open, of je moet me een keer enorm besodemieterd, beledigd of verschrikkelijk teleurgesteld hebben. Zoals gezegd, bijna iedereen is welkom op de binnenplaats, maar in de privévertrekken van het kasteel (zeg maar de woonvertrekken van de burchtheer, de jonkheer) kom je bijna niet.

Kom ook in geen geval aan mijn geliefde of aan degenen die ik als broers (dat zijn er vier) of mijn zus (dat is er één) heb aangenomen, want dan kom je aan mij en ik schijn erg hard te kunnen schieten (vooral verbaal). Ik sla nooit als eerste, ik sla wel terug, zij het niet om iemand definitief uit te schakelen.

Ik ben dus open tot op een zeker niveau, daarna duurt het lang voordat je er door komt. Een aantal mensen is het gelukt, twee zijn er zelfs binnen een jaar doorgekomen en dat is uitzonderlijk.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Gebruikersavatar
Andréa B.
Sergeant
Sergeant
Berichten: 316
Lid geworden op: 10 mar 2006 16:46

Berichtdoor Andréa B. » 06 mar 2007 20:47

Oeh, leuk maar ook erg lastig om te doen! :)

Ik ben een optimist, meestal vrolijk, doorzetter (als ik ergens aan begonnen ben, maak ik het ook af, koste wat het kost). Kkan erg kil overkomen, ben vaak kortaf, en het lijkt soms voor andere dat ik erg afwezig ben. Kan erg fel uit de hoek komen, en ben erg ongeduldig. Als ik mensen niet mag, laat ik dat ook goed merken, ben eigenwijs, wil mijn eigen zin doordrammen en altijd gelijk hebben. Ben erg snel driftig, kom op voor zwakkere, kben impulsief, open en eerlijk. Ik hou erg van lachen en gek doen, ik ben dus ook niet altijd even serieus, maar ik kan wel heel serieus zijn, ligt aan de situatie. Ik kan niet tegen mensen die liegen of de boel verdraaien. Ik kan erg druk overkomen, en erg arrogant. Ksta sterk in me schoenen, maar ben soms ook verlegen, laat me niet onder tafel lullen, en hou niet van regels die andere opgesteld hebben. Als iemand, iemand van wie ik hou (vrieden/familie) pijn doet (zei het met woorden of daden), dan weten ze dat ook, want ik sla ze helemaal in elkaar. Ik laat me niet op m'n aangezicht timmeren, en deel meestal als eerste de klappen uit.
En er zijn vast nog wel meer dingen, die ik niet weet van mezelf, maar een ander wel!

Ik ga maar niet aan goede en slechte kanten beginnen, want meestal is het een beetje goed, en een beetje slecht! ;)
I'm a flower.
Quickly fading.
Here Today.
Gone Tomorrow.

André

Berichtdoor André » 06 mar 2007 23:30

Mmm, pittige vrouw :shock: :lol:
dan weten ze dat ook, want ik sla ze helemaal in elkaar. Ik laat me niet op m'n aangezicht timmeren, en deel meestal als eerste de klappen uit.

Gebruikersavatar
Andréa B.
Sergeant
Sergeant
Berichten: 316
Lid geworden op: 10 mar 2006 16:46

Berichtdoor Andréa B. » 07 mar 2007 19:04

André schreef:Mmm, pittige vrouw :shock: :lol:
dan weten ze dat ook, want ik sla ze helemaal in elkaar. Ik laat me niet op m'n aangezicht timmeren, en deel meestal als eerste de klappen uit.


Tsja... :oops: :wink:
I'm a flower.
Quickly fading.
Here Today.
Gone Tomorrow.

Gebruikersavatar
Leej
Mineur
Mineur
Berichten: 178
Lid geworden op: 26 mar 2007 18:45
Locatie: Erhuns in de polder, onderlangs de diek

Berichtdoor Leej » 28 mar 2007 14:51

Haha daar kom ikke (ff nadenken hoor)....
Lach veel,maar wil niet zeggen dat ik vanbinnen altijd lach (ooit zei een leraar tegen mij: als ze van jou een foto moeten maken met je mond dicht mag het wel heel snel gebeuren en dan ist nog zonsverduistering ok,)
Praat ook graag maar kan te gelijk ook heeel stil zijn(ligt eraan in welke omgeving ik ben) Ik praat niet snel, maar jij luistert langzaam
sta open voor anderen(hou ervan om leeftijdsgenoten te helpen)
nooit lang kwaad(al wil ik gewoon kwaad blijven, langer dan een uur heb ik het nooit volgehouden)
ieselijk nuchter (ik kan bijv. niet tegen overdreven gedoe)
humor :D (sta ik in sommige gevallen om bekend)
ben graag alleen, maar ok graag in gezelschap (alles op z'n tijd)
absoluut geen huismus
regel/organiseer graag (soms wil ik alles graag alleen regelen, das fout)
vermijd vaak geen conflict (ligt aan met welke persoon), ben vrij recht voor mijn raap.
Pffff.....je mag zelf uitzoeken wat je positief vind en wat negatief..
Ik weet ook niet of dit klopt hoor
Zoals een bloem de zon nodig heeft om bloem te worden, zo heeft een mens de liefde nodig om mens te worden

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Berichtdoor paprikameisje2 » 28 mar 2007 14:54

Cisca schreef:'k Ben gewoon vreemd :lol: iedereen die me kent zal dat beamen :mrgreen:


das niet waar.. je bent gewoon lief en leuk en super!!!


ik ben geloof alles...... :oops:

Gebruikersavatar
Wolkje
Mineur
Mineur
Berichten: 172
Lid geworden op: 09 okt 2006 20:32
Locatie: Drenthe

Berichtdoor Wolkje » 29 mar 2007 12:58

poeh das lastig!

Ik ben vriendelijk, opgewekt, binnenvetter, onzeker, ik denk heel graag voor andere mensen en daar komt wel eens iets anders uit dan ze werkelijk dachten. ik kan heel eigenwijs zijn, ik zeg niet zoveel luister liever.
Ben heel gul tegenover andere mensen behalve als het zakelijk is.
Heb vrij snel mijn oordeel klaar :oops: moet die achteraf dus nog wel eens herzien. kan heel fel zijn.

Zo dat is wel weer genoeg :mrgreen:

Gebruikersavatar
sluisje
Verkenner
Verkenner
Berichten: 31
Lid geworden op: 12 feb 2007 11:22

Berichtdoor sluisje » 29 mar 2007 19:06

... kon ik mezelf maar zo goed :P

Gebruikersavatar
-petje af-
Mineur
Mineur
Berichten: 168
Lid geworden op: 20 feb 2007 16:45
Locatie: ...de Iessel is van ons!

Berichtdoor -petje af- » 05 apr 2007 12:37

Tja....

Positieve kanten:
doorzetter, vasthoudend, humoristisch, spraakzaam, spontaan, onzelfzuchtig, ontspannen, enthousiast, een doener, vol energie, luistert goed, je kan van me op aan, emotioneel stabiel, aardig en blijf kalm in situaties (allerlei situaties) en orgineel.

Negatieve kanten:
slordig (al kan ik zelf wel altijd alles vinden) vecht voor zichzelf wat tot andere slachtoffers kan leiden, soms verlegen, mensen over het algemeen vertrouwd, niet zo heel vergevingsgezind kunnen zijn (meestal komt dat omdat er dan wel écht keihard op mijn hart gestampd is), kan een beetje nonchelant zijn en wat ongenuanceerd.

Zoiets....
Laatst gewijzigd door -petje af- op 05 apr 2007 14:00, 2 keer totaal gewijzigd.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 94 gasten