wie is de mol topic

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

CGK<3
Luitenant
Luitenant
Berichten: 710
Lid geworden op: 02 feb 2007 16:57

Berichtdoor CGK<3 » 16 mar 2007 16:39

HILVERSUM (ANP) - Pieter Jan Hagens wordt de nieuwe presentator van het tv-programma Wie is... de mol?. Hij neemt voor de volgende editie, die in 2008 op de tv komt, het stokje over van Karel van de Graaf. Dat maakte de AVRO woensdag bekend.

Afbeelding

Lijkt me ook wel een goede

Gebruikersavatar
Tante Pollewop
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3136
Lid geworden op: 08 aug 2005 17:05

Berichtdoor Tante Pollewop » 16 mar 2007 18:53

ja, het klopte!

en de 'handen' klopte ook! :)

Gebruikersavatar
Sunrise
Mineur
Mineur
Berichten: 113
Lid geworden op: 25 apr 2006 16:42
Locatie: Gouda

Berichtdoor Sunrise » 16 mar 2007 19:29

rosekapje schreef:Zoals ze gisteren zelf al uitlegde, ze hoefde ook niet zo veel te doen, omdat veel opdrachten ook vaak door andere kandidaten 'verknald' werden.


dat klopt, maar toch vond ik haar niet zo'n goede mol ;) echt uit te leggen valt het niet, maar ja :P
If the stars don't shine tonight
And tomorrow forgets the light
Hold on, hold on to Me...

Gebruikersavatar
koekie
Mineur
Mineur
Berichten: 187
Lid geworden op: 24 mar 2003 11:15
Locatie: rouveen

Berichtdoor koekie » 17 mar 2007 11:05

ukkiegiraffe schreef:
rosekapje schreef:Zoals ze gisteren zelf al uitlegde, ze hoefde ook niet zo veel te doen, omdat veel opdrachten ook vaak door andere kandidaten 'verknald' werden.


dat klopt, maar toch vond ik haar niet zo'n goede mol ;) echt uit te leggen valt het niet, maar ja :P

mee eens. ze hoefde natuurlijk niet veel te doen. maar als je die mollenstreken van milouska zag dan dacht je: shit dat ik dat gewoon niet door had. dat had ik bij inge niet echt. op naar de volgende WIDM! 8)
als je een kuil graaft met je tanden, krijg je geen vieze handen.

Gebruikersavatar
Sunrise
Mineur
Mineur
Berichten: 113
Lid geworden op: 25 apr 2006 16:42
Locatie: Gouda

Berichtdoor Sunrise » 17 mar 2007 17:07

koekie schreef:
ukkiegiraffe schreef:
rosekapje schreef:Zoals ze gisteren zelf al uitlegde, ze hoefde ook niet zo veel te doen, omdat veel opdrachten ook vaak door andere kandidaten 'verknald' werden.


dat klopt, maar toch vond ik haar niet zo'n goede mol ;) echt uit te leggen valt het niet, maar ja :P

mee eens. ze hoefde natuurlijk niet veel te doen. maar als je die mollenstreken van milouska zag dan dacht je: shit dat ik dat gewoon niet door had. dat had ik bij inge niet echt. op naar de volgende WIDM! 8)

precies! maar ik vond milouska ook niet geweldig, maar wel veel beter. ik vond yvon ook wel goed. en meer series van widm heb ik eigenlijk niet echt gezien :P wel zorgde ik dat ik dan op vrijdagavond ineens niet kon slapen en heel veel naar beneden ging zodat ik er wat van kon zien he 8) :mrgreen:
If the stars don't shine tonight

And tomorrow forgets the light

Hold on, hold on to Me...

Gebruikersavatar
sluisje
Verkenner
Verkenner
Berichten: 31
Lid geworden op: 12 feb 2007 11:22

Berichtdoor sluisje » 18 mar 2007 15:27

Ik vond angela groothuizen toch wel de beste presentratrice van widm. Echt jammer dat ze weg is gegaan... zij was NOG beter dan karel :P

Gebruikersavatar
Johan81
Moderator
Berichten: 1546
Lid geworden op: 08 dec 2003 22:34
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Berichtdoor Johan81 » 21 mar 2007 18:17

zoals al eerder aangegeven waren de inge acties al zeer verdacht, en dus ook geen wonder dat zij de mol was :)
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 98 gasten