Nieuw onderdeel Refoweb

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
jamillah
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2505
Lid geworden op: 17 jan 2007 14:10

Berichtdoor jamillah » 07 feb 2007 18:40

Omega schreef:En wees gerust. Refoweb blijft gratis.


Gullie zijt tè lief omhelzing-smile

En Rafaell, ik ben er nog niet helemaal achter maar wat ik van je gelezen hebt vind ik niet echt aardig. Waarom doe je zo vreselijk tegendraads.. Je lijkt wel een VVD-er!

Cisca

Berichtdoor Cisca » 07 feb 2007 18:52

Aragorn schreef:Wat geeft hij niet, wat veel anderen wel geven dan?

Wees anders eens blij dat je feedback krijgt ofzo, daar kun je misschien nog wat mee. Aangezien ik nog wel in mijn goede dagen verkeer en boeken lees kan ik je wijzen op Exit, Voice & Loyalty van Hirschman. Voice (feedback) is uitermate nuttig voor iedere zichzelfrespecterende organisatie die open staat voor verbetering.


Wel ja, doe er nog een schepje bovenop, hoe oud zijn jullie, kunnen jullie je nu echt niet even indenken hoe de werkelijkheid is, jullie gedragen je als een stelletje kleine kinderen van een jaar of 8 :roll:

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 07 feb 2007 18:53

Bedankt voor je uiterst inhoudelijke commentaar. :wink:

Gebruikersavatar
mw
Moderator
Berichten: 3677
Lid geworden op: 08 jul 2004 22:05
Locatie: de Bult

Berichtdoor mw » 07 feb 2007 19:09

wat je feedback noemt. Feedback ja, maar uiterst negatief en ontmoedigend.
Ik merk dat er een vast groepje is die altijd wat te zeiken heeft, nooit is het goed en niks waarderen ze. Misschien is het beter dat zij zich gewoon aanpassen aan de regels en anders gewoon weggaan als ze geen aanpassingsvermogen hebben.

Gezien de sfeer hier mag kan en mag hier feedback gegeven worden. Ook negatief, maar geef het dan wel met onderbouwing en ook nog met de intensie Refoweb er beter mee te maken. En niet om de mensen achter refoweb de shit in te trappen (want zo komt het over).
Neem een voorbeeld aan anderen.

Opmerkingen als: een link toevoegen omdat Henkie en Omega niet zo graag meer willen werken. Waar slaat dat op? En dan ook nog twijfelen of ze wel de waarheid spreken. :roll: (misschien zou diegene kunnen gaan nadenken dat er dan echt wel veel werk in refoweb zit).
Dan ook beginnen te zeuren omdat iemand aanhaalt (als suggestie) te laten betalen. Notabene 1 euro per maand (wat is dat nou? :roll: ). En dat terwijl diegene er ook nog vaak is, gebruik maakt van de refoweb diensten en wat al niet meer.

Dit allemaal in de zin van: *wie de schoen past trekke hem aan*

Overigens, als men feedback geeft, die het dan opbouwend en op een goede manier
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Gebruikersavatar
henkie
Beheerder
Berichten: 3651
Lid geworden op: 10 sep 2002 15:05

Berichtdoor henkie » 08 feb 2007 01:03

Ik heb net met den Raaf gesproken en hij gaat zijn leven beteren door 10 links te posten. :mrgreen:

Aragorn: waar jij op doelt zijn alleen maar zaken die je uit eigenbelang doet. Je doet dat niet om ons te helpen. Heel fijn dat jullie posten maar ook dat doe je voor jezelf. Je consumeert: maakt gebruik van het forum, drinkt een biertje op een meeting, gaat naar je Refoweb-vrienden, woont in een huis vol Refowebbers en vind zelfs je vriendin indirect via Refoweb. Maar je geeft niets. Correct me if i'm wrong. Ik vraag hulp voor iets waar je óns mee helpt. Dat kost wat moeite en dat is blijkbaar teveel.

Maar om een kort verhaal lang te maken. Of zoiets.
Lief van jullie om met ideeen of acties te komen. Sommigen willen zelfs gaan doneren. Heel aardig, maar dat is tegen de hele insteek die we hebben. We willen een site die volledig gratis toegankelijk is voor iedereen en waar bedrijven voor gaan betalen dmv advertentieopbrengsten. Dat moet makkelijk kunnen want dit is gewoon een mooie kans voor bedrijven om hun product onder de aandacht te brengen. Dat gaat ongetwijfeld lukken. Die linksite wordt een manier om dat te realiseren. Iedereen heeft daar dus baat bij.

Dan wat betreft onze inkomsten. Niemand hoeft ons zielig te vinden want we hebben het goed. Het is wel zo dat er wel een keer een beslissing moet komen of dit een site wordt uit hobbyisme of dat we het professioneel gaan aanpakken, d.w.z. dat wij ons inkomen daaruit gaan halen. Zoals het nu gaat, kan het eigenlijk niet. We vragen overigens niet veel. Als ik een minimumloon zou binnenkrijgen, ben ik tevreden.
Lukt dat niet dan gaan de uren die we er insteken noodzakelijk naar beneden. Daar hebben jullie vooral last van. Minder tijd voor aanpassingen, hulp, vragen, reacties op mail en nieuwe ideeen. Maar buiten dat, het zou vooral jammer zijn. We zitten vol met leuke, mooie en goede ideeen en die willen we graag realiseren. Niet voor onszelf overigens. Hoe kunnen die nu beter uitgevoerd worden dan dat wij daar full time mee bezig zijn?

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 08 feb 2007 13:38

henkie schreef:Aragorn: waar jij op doelt zijn alleen maar zaken die je uit eigenbelang doet. Je doet dat niet om ons te helpen. Heel fijn dat jullie posten maar ook dat doe je voor jezelf.

Natuurlijk doe ik dat in eerste instantie voor mezelf, maar het is gewoon een win-win-situatie en ik heb er moeite mee als je dan gaat beweren dat wij jou zo nodig heel veel dankbaarheid zouden moeten tonen omdat wij uitgebreid profiteren van alles dat jij in je onpeilbare goedheid ter beschikking stelt. Want jij doet het in eerste instantie ook allemaal niet om ons persoonlijk van de straat te houden, maar omdat je gewoon een groot refo-christelijk platform wilt hebben. Niets mis mee natuurlijk, maar laat dat wel helder zijn.

Verder vond je dat wij meer zouden moeten geven, maar ik weet zie nog steeds niet op welke manier ik daarin achterblijf bij alle andere geweldige betrokken mensen hier. Ik heb je zojuist aan tientallen hhk-links geholpen, stel me open voor jullie spam en probeer daarbij ook zo nu en dan de nodige feedback te geven. Dan ben ik toch benieuwd aan welke verwachtingen ik niet voldoe. Ik zou als ik jou was eerder gaan klagen bij die enorme groep zeer reformatorische meelezers die lekker meelezen zonder de moeite te nemen het reformatorisch geluid te versterken, bijvoorbeeld.

Maargoed, ik waardeer jullie moeite en inzet zeker wel hoor. :)

Gebruikersavatar
henkie
Beheerder
Berichten: 3651
Lid geworden op: 10 sep 2002 15:05

Berichtdoor henkie » 08 feb 2007 14:10

Maar natuurlijk Aragorn. We zijn dit fenomeen gestart om persoonlijke rijkdom en macht te vergaren. Moet ik daar serieus op ingaan? Wil je een afschrift van mijn banksaldi van de afgelopen 6 jaar?

Links kan ik zelf natuurlijk ook vinden. Daar hoef je niet bij te helpen. Het gaat er om dat het veel werk kost en het zou mooi zijn als iedereen daar een steentje aan bijdraagt door ze zelf toe te voegen.

Mijn verwachting was en is dat als wij een keer iets vragen, iets heel simpels, en daarbij de reden aangeven, dat wij dan hulp krijgen. Dat liep helaas iets anders. Ik vind dat een soort morele plicht voor alles wat je gratis krijgt.
Er zijn overigens veel betrokken mensen. Op forum en chat zijn er ruim 20 mods, op meeting wordt de kas beheerd en de inschrijvingen, men wil folders uitdelen, er worden shirts en buttons gemaakt, we krijgen giften etc. Daar zijn we heel blij mee.

Ik klaagde trouwens in het algemeen. Het werd wat persoonlijker door jouw reactie. Dat was eigenlijk niet de bedoeling.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 08 feb 2007 15:21

henkie schreef:Maar natuurlijk Aragorn. We zijn dit fenomeen gestart om persoonlijke rijkdom en macht te vergaren. Moet ik daar serieus op ingaan? Wil je een afschrift van mijn banksaldi van de afgelopen 6 jaar?

Hoho! Nu leg je mij een hoop woorden in de mond die ik nooit gezegd heb of willen zeggen en door een weldenkend mens niet eens uit mijn opmerkingen opgemaakt zouden kunnen worden. Wat ik wel zei is dat jullie streven naar een groot refo-christelijk platform (wat mi. een ideëeel streven is zonder winstoogmerk oid) iets anders is dan een soort groothartig altruïsme met als doel Aragorntjes van de straat te houden die daarvoor vervolgens diep dankbaar zouden moeten zijn.

Links kan ik zelf natuurlijk ook vinden. Daar hoef je niet bij te helpen. Het gaat er om dat het veel werk kost en het zou mooi zijn als iedereen daar een steentje aan bijdraagt door ze zelf toe te voegen.

Ah, is dat het probleem. Dat had ik nog niet begrepen, maar dat wil ik best doen. :)

Ik klaagde trouwens in het algemeen. Het werd wat persoonlijker door jouw reactie. Dat was eigenlijk niet de bedoeling.

Ok. :)

Gebruikersavatar
henkie
Beheerder
Berichten: 3651
Lid geworden op: 10 sep 2002 15:05

Berichtdoor henkie » 08 feb 2007 15:29

Ok. Wat mij betreft, houden we er dan over op. :-)

Gebruikersavatar
Smurffie
Generaal
Generaal
Berichten: 4606
Lid geworden op: 19 feb 2005 14:40
Locatie: Bleskenscity

Berichtdoor Smurffie » 08 feb 2007 15:39

Henkie heeft mij gisterenavond haarfijn uitgelegd hoe het in elkaar steekt en ik had ganschelijk níet het idee dat ze doen om hun eigen zakken te vullen. goed, ik ben geen expert op het gebied 'surfen op het net', maar ik ga kijken wat ik kan doen. Kerkelijk sites etc. moeten wel te vinden zijn, verwacht van de oud ger. gem. alleen niet teveel 8-[

Raaf, je bent een held op de fiets, maar je klaagt bij het leven kerel, why? :shock:

Gebruikersavatar
Saskia
Majoor
Majoor
Berichten: 1786
Lid geworden op: 01 nov 2003 13:08

Berichtdoor Saskia » 08 feb 2007 16:52

Hoe kun je voorkomen dat je een mail krijgt over iedere link die je hebt toegevoegd? Voor mij hoeft dat namelijk niet echt...

Cisca

Berichtdoor Cisca » 08 feb 2007 16:55

Dat gaat denk ik automatisch, ik klik ze gewoon weg, niet erg toch :wink:

Gebruikersavatar
Saskia
Majoor
Majoor
Berichten: 1786
Lid geworden op: 01 nov 2003 13:08

Berichtdoor Saskia » 08 feb 2007 17:23

Cisca schreef:Dat gaat denk ik automatisch, ik klik ze gewoon weg, niet erg toch :wink:


Nee, niet erg, maar ik ben af en toe een beetje van 't gemak... :wink:

Gebruikersavatar
Floefloe
Moderator
Berichten: 1099
Lid geworden op: 29 mar 2003 10:57
Locatie: Oud-Beijerland / Oegstgeest
Contacteer:

Berichtdoor Floefloe » 08 feb 2007 17:27

Dat kan je instellen in je profiel. Je kunt aangeven of je een meel wilt krijgen wanneer er gepost is in een topic waarop je geabbonneerd bent doordat je erin gepost hebt of dat hebt aangegeven. Even 'nee' aanvinken in je profiel :wink:
I was there Gandalf, I was there the day the strength of man failed

Gebruikersavatar
Wullimpie
Moderator
Berichten: 1706
Lid geworden op: 13 aug 2005 13:29
Locatie: Goeree Overflakkee
Contacteer:

Berichtdoor Wullimpie » 08 feb 2007 17:42

Nee dat gaat volgens mij niet collega. 8)

We hebben het hier namelijk over de link site, en niet over het forum.
Niet eens met een [MODBREAK]? PB de moderator, en vervuil niet het topic!!


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 101 gasten

cron