games

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Rijnmond
Luitenant
Luitenant
Berichten: 591
Lid geworden op: 21 okt 2004 13:06
Contacteer:

Berichtdoor Rijnmond » 23 jan 2007 21:44

Gisteren gedaan. Ga het donderdag weer proberen. Ik overweeg zelfs een ritje Duitsland... ik ben de wanhoop nabij... :?db

MrSokkie

Berichtdoor MrSokkie » 24 jan 2007 06:38

Rijnmond schreef:
MrSokkie schreef:Ik weet nog niet of ik een Wii ga kopen, maar waarschijnlijk wel, om Zelda te spelen en de nieuwe Mario schijnt ook wel de moeite waard te zijn. Voorlopig ben ik nog druk bezig met World of Warcraft.
Als het je alleen om Zelda te doen is kun je hem denk beter voor de cube kopen.


Ja, ik hoorde ook laatst dat die versie er ook kwam. Voorlopig nog veel te druk met Warcraft dus ik schuif het even op de lange baan.

Gebruikersavatar
jip_86
Moderator
Berichten: 2197
Lid geworden op: 26 mar 2004 21:30
Locatie: Rouveen
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 24 jan 2007 13:24

Rijnmond schreef:Gisteren gedaan. Ga het donderdag weer proberen. Ik overweeg zelfs een ritje Duitsland... ik ben de wanhoop nabij... :?db


Daar schijnen er genoeg te zijn. Op het Tweakers forum had men het er zelfs over dat er soms pallets vol liggen. Houd anders dit topic eens in de gaten. Daar komen nog wel eens tips voorbij.

MrSokkie schreef:
Rijnmond schreef:
MrSokkie schreef:Ik weet nog niet of ik een Wii ga kopen, maar waarschijnlijk wel, om Zelda te spelen en de nieuwe Mario schijnt ook wel de moeite waard te zijn. Voorlopig ben ik nog druk bezig met World of Warcraft.
Als het je alleen om Zelda te doen is kun je hem denk beter voor de cube kopen.


Ja, ik hoorde ook laatst dat die versie er ook kwam. Voorlopig nog veel te druk met Warcraft dus ik schuif het even op de lange baan.


De GC versie is er al. Ik had hem pas gewonnen bij 538. Maar omdat ik de Wii versie al heb staat ie nu op marktplaats.

Gebruikersavatar
Tijn
Luitenant
Luitenant
Berichten: 566
Lid geworden op: 26 jun 2004 10:51
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Berichtdoor Tijn » 24 jan 2007 13:27

ik hou het maar gewoon bij de pc en dan speel ik vooral de games die in de bakken voor 5 euro liggen... ;)

Ik speel nu Civilization III best intensief, het is wel leuk, omdat ik vroeger de eerste versie ook gespeeld heb. Dus het is weer een leuke lading jeugdsentiment. Verder speel ik af en toe ook Theme Hospital. Echt geweldig die oude games!!! :mrgreen:
Laat je leiden door Hem!

Gebruikersavatar
Floefloe
Moderator
Berichten: 1099
Lid geworden op: 29 mar 2003 10:57
Locatie: Oud-Beijerland / Oegstgeest
Contacteer:

Berichtdoor Floefloe » 24 jan 2007 14:36

Volgens mij had ik het al eerder gezegd, maar ik ben verslingerd aan Cycling manager 4.

Verder heb ik Call of duty uit het stof gehaald, een te mooie game. Ik ben ook weer begonnen aan tropico 2, erg meelig. Als criminoloog vind ik het ook leuk om de CSI spellen te spelen, al zijn ze soms kinderlijk eenvoudig.
I was there Gandalf, I was there the day the strength of man failed

Gebruikersavatar
Tijn
Luitenant
Luitenant
Berichten: 566
Lid geworden op: 26 jun 2004 10:51
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Berichtdoor Tijn » 24 jan 2007 14:38

Een klasgenoot van mij had het ook steeds over die cycling manager, maar ik ben toch meer van Championship Manager, dat heb ik het afgelopen jaar ook wel veel gespeeld. Leuk hoor met een team uit de eerste divisie op een gegeven moment de Champions League winnen :mrgreen:
Laat je leiden door Hem!

Rijnmond
Luitenant
Luitenant
Berichten: 591
Lid geworden op: 21 okt 2004 13:06
Contacteer:

Berichtdoor Rijnmond » 24 jan 2007 16:59

FRS vandaag weer gebeld. Ik katwijk sta ik 13e en in Noordwijk 8e. Bijkomend voordeel: als er niet opgenomen wordt bellen ze de volgende op de lijst.

Gebruikersavatar
Bevlogen
Sergeant
Sergeant
Berichten: 383
Lid geworden op: 14 jan 2007 23:20
Locatie: Ede (GLD)
Contacteer:

Berichtdoor Bevlogen » 24 jan 2007 20:51

Er is maar één spel dat alle andere spellen verslaat:

www.openttd.com

Eh... en anders is het Wing Commander IV...

Gebruikersavatar
Chip!
Sergeant
Sergeant
Berichten: 414
Lid geworden op: 20 nov 2002 14:23
Locatie: Gouda
Contacteer:

Berichtdoor Chip! » 25 jan 2007 09:35

Bevlogen schreef:Er is maar één spel dat alle andere spellen verslaat:

www.openttd.com

OpenTTD |:)|
Fantastisch spel, maar zeer verslavend :)
By the time you finish reading this you realize you have wasted ANOTHER 5 seconds of your life!

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23591
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Berichtdoor Marnix » 25 jan 2007 09:40

=D>

Inderdaad. Is er overigens ook een Mac-versie van? Das op zich wel interessant.

Chip, je wil niet weten hoeveel uren ik met dat spel bezig ben geweest :) Heerlijk. De open versie heeft een hoop voordelen, speciale packages, gebouwen etc... grotere vliegvelden... maar ook dat je bijvoorbeeld een veel grotere map kan maken. Laatst een hele grote gemaakt en zie dat dan maar eens helemaal benut te krijgen.... in 2010 had ik nog een deel op de map waar ik gewoon nog niet aan toe was gekomen :P
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
Chip!
Sergeant
Sergeant
Berichten: 414
Lid geworden op: 20 nov 2002 14:23
Locatie: Gouda
Contacteer:

Berichtdoor Chip! » 25 jan 2007 09:48

Ja, er is een Mac versie van, alleen heb ik daar nooit mee gespeeld :)

OpenTTD is echt 1 van de weinige spellen die ik zo heel af en toe nog wel eens speel. Maar als ik dan eenmaal begonnen ben dan ben ik ook werkelijk verslaafd aan dat spul, en moet ik echt tot het einde doorwerken voordat ik er weer mee stop.

Ik ben alleen niet zo geweldig goed in die ingewikkelde constructies, zoals:
Afbeelding

Die treinen rijden bij mij altijd tegen elkaar op, of weigerden het station uit te rijden :cry:

Maar idd, mooi spul :)
By the time you finish reading this you realize you have wasted ANOTHER 5 seconds of your life!

Gebruikersavatar
jip_86
Moderator
Berichten: 2197
Lid geworden op: 26 mar 2004 21:30
Locatie: Rouveen
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 25 jan 2007 10:38

Ik krijg het nooit voor elkaar om zulke lange treinen te kunnen blijven houden. Weten jullie waar dat aan ligt? In het begin gaat het nog wel, maar het neemt vrij snel af daarna.

Rijnmond
Luitenant
Luitenant
Berichten: 591
Lid geworden op: 21 okt 2004 13:06
Contacteer:

Berichtdoor Rijnmond » 25 jan 2007 10:46

FRS Leiderdorp krijgt zo de nieuwe lading binnen, of ik over 25 min terug wil bellen, misschien zittie er wel bij!!!!!!

Rijnmond
Luitenant
Luitenant
Berichten: 591
Lid geworden op: 21 okt 2004 13:06
Contacteer:

Berichtdoor Rijnmond » 25 jan 2007 11:07

Zat er dus niet bij... :cry:

Gebruikersavatar
jip_86
Moderator
Berichten: 2197
Lid geworden op: 26 mar 2004 21:30
Locatie: Rouveen
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 25 jan 2007 11:15

Jammer Rijnmond...


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 90 gasten

cron