games

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

tante-tortel

Re: games

Berichtdoor tante-tortel » 12 dec 2009 08:48

Ja ik heb precies dezelfde. Niet dat ik iets met dat blik doe, die heb ik inclusief de poppetjes nog in de verpakking gewoon in de kast gezet ;-)

mohamed

Re: games

Berichtdoor mohamed » 12 dec 2009 11:57

mohamed schreef:Voor de liefhebbers van Zelda, naar het schijnt is 'tales of symphonia II' voor de Wii zo ontzettend goed, dat het vergelijkbaar is met OOT. Ik ga het spel spoedig halen om dat uit te vinden.

Ik heb de release vorige maand eigenlijk gemist, maar dit moet een topper zijn:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Voor de mensen die van Zelda houden is Tales of Symphonia zeker de moeite van het proberen waard. Ik speel 'm nu een paar dagen en vind het een zeer vermakelijke RPG. Er is een aantal puristen die hun Wii uitsluitend vanwege deze titel hebben en ergens begrijp ik hen wel.

mohamed

Re: games

Berichtdoor mohamed » 12 dec 2009 11:59

tante-tortel schreef:De nieuwe Zelda voor de DS is binnen! Zelda Spirit Tracks.
=D>

Die vorige voor de DS heb ik ook geprobeerd, maar kwam er niet doorheen. Misschien ga ik deze later nog wel eens proberen.

tante-tortel

Re: games

Berichtdoor tante-tortel » 12 dec 2009 12:28

Ik ga denk ik ook eens die Tales of Symphonia voor de Wii vragen voor mijn verjaardag. dan heb ik de nieuwe zelda vast al wel uit gespeeld :-)

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: games

Berichtdoor Mortlach » 12 dec 2009 13:01

tante-tortel schreef:Ja ik heb precies dezelfde. Niet dat ik iets met dat blik doe, die heb ik inclusief de poppetjes nog in de verpakking gewoon in de kast gezet ;-)


Voor mijn collega was het een beetje een tegenvaller. Hij is nogal fan van de reeks en heeft er ook zo'n beetje alles van. Maar het poppetje waar je het over had is dus exact hetzelfde als het poppetje wat bij de speciale editie van The phantom Hourglass zat.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

mohamed

Re: games

Berichtdoor mohamed » 12 dec 2009 15:49

tante-tortel schreef:Ik ga denk ik ook eens die Tales of Symphonia voor de Wii vragen voor mijn verjaardag. dan heb ik de nieuwe zelda vast al wel uit gespeeld :-)

Zeker doen tante want hij is erg vermakelijk en nog grappig ook! Soms moet je kiezen of je iemand vertrouwt of niet en dat is bij tijd en wijle lastig, net het echte leven! ;)

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: games

Berichtdoor Mortlach » 14 dec 2009 22:59

Dit weekend heb ik op de PS3 een Amerikaans account aangemaakt zodat ik ook toegang heb tot de Amerikaanse variant van de PlayStation Store. Daar hebben ze toch een hoop downloadable games en demo's die hier niet of pas veel later te krijgen zijn. En wauw, daar dat een gave demo tussen, gebaseerd op een bekend werk van de Italiaanse dichter Dante Alighieri.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

mohamed

Re: games

Berichtdoor mohamed » 16 dec 2009 18:15

Mortlach schreef:Dit weekend heb ik op de PS3 een Amerikaans account aangemaakt zodat ik ook toegang heb tot de Amerikaanse variant van de PlayStation Store. Daar hebben ze toch een hoop downloadable games en demo's die hier niet of pas veel later te krijgen zijn. En wauw, daar dat een gave demo tussen, gebaseerd op een bekend werk van de Italiaanse dichter Dante Alighieri.

Kun je misschien uitleggen hoe je een Amerikaanse account aanmaakt? :)

mohamed

Re: games

Berichtdoor mohamed » 16 dec 2009 18:17

tante-tortel schreef:Ik ga denk ik ook eens die Tales of Symphonia voor de Wii vragen voor mijn verjaardag. dan heb ik de nieuwe zelda vast al wel uit gespeeld :-)

Ik ben 'm nu een tijdje aan het spelen en vind 'm toch minder dan Zelda, maar dat was ook te verwachten, want geen spel kan daar aan tippen. :)

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: games

Berichtdoor Mortlach » 16 dec 2009 19:02

mohamed schreef:
Mortlach schreef:Dit weekend heb ik op de PS3 een Amerikaans account aangemaakt zodat ik ook toegang heb tot de Amerikaanse variant van de PlayStation Store. Daar hebben ze toch een hoop downloadable games en demo's die hier niet of pas veel later te krijgen zijn. En wauw, daar dat een gave demo tussen, gebaseerd op een bekend werk van de Italiaanse dichter Dante Alighieri.

Kun je misschien uitleggen hoe je een Amerikaanse account aanmaakt? :)


Dat kan:

1. Zet PS3 aan en log in met je bestaande account.
2. In de XMB onder "Gebruikers", selecteer "Nieuwe gebruiker aanmaken".
3. Voer een gebruikersnaam naar keuze in. (MijnUS_account).
4. In de XMB log je in met de nieuwe gebruiker
5. Onder "Playstation Network" kies je Inschrijven voor Playstation Network.
6. Kies "Maak een nieuwe account".
7. Kies als Land/Regio "United States" en kies een geboortejaar vóór 1988, dan heb je later geen last met de leeftijdskeuring enzo.
8. Volg de stappen op het scherm; je hebt een e-mailadres nodig maar dat is bij Gmail ook zo aangemaakt.
9. Voer in het adresveld een Amerikaanse plaats en bijbehorende zipcode is. (even iets googlen, of anders Los Angeles, postcode 90210).
10. Dat zou het als het goed is moeten zijn. Inloggen op Playstation network en de PSN Store bezoeken.

(kun je zien dat ik dit soort beschrijvinkjes voor mijn werk dagelijks schrijf? Alleen staat er dan onderdaan: Kijk daar-en-daar voor de spelfout. ;-) Succes!
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

DonWoozy
Sergeant
Sergeant
Berichten: 328
Lid geworden op: 19 jul 2007 08:59

Re: games

Berichtdoor DonWoozy » 17 dec 2009 08:44

Marnix schreef:Ik heb hem voor de Mac en Single Player uitgespeeld. Ga denk ik niet multiplayen.


Single Player is cool maar Multi Player is toch net nog een stukje cooler :)

mohamed

Re: games

Berichtdoor mohamed » 17 dec 2009 11:19

Mortlach schreef:
mohamed schreef:
Mortlach schreef:Dit weekend heb ik op de PS3 een Amerikaans account aangemaakt zodat ik ook toegang heb tot de Amerikaanse variant van de PlayStation Store. Daar hebben ze toch een hoop downloadable games en demo's die hier niet of pas veel later te krijgen zijn. En wauw, daar dat een gave demo tussen, gebaseerd op een bekend werk van de Italiaanse dichter Dante Alighieri.

Kun je misschien uitleggen hoe je een Amerikaanse account aanmaakt? :)


Dat kan:

1. Zet PS3 aan en log in met je bestaande account.
2. In de XMB onder "Gebruikers", selecteer "Nieuwe gebruiker aanmaken".
3. Voer een gebruikersnaam naar keuze in. (MijnUS_account).
4. In de XMB log je in met de nieuwe gebruiker
5. Onder "Playstation Network" kies je Inschrijven voor Playstation Network.
6. Kies "Maak een nieuwe account".
7. Kies als Land/Regio "United States" en kies een geboortejaar vóór 1988, dan heb je later geen last met de leeftijdskeuring enzo.
8. Volg de stappen op het scherm; je hebt een e-mailadres nodig maar dat is bij Gmail ook zo aangemaakt.
9. Voer in het adresveld een Amerikaanse plaats en bijbehorende zipcode is. (even iets googlen, of anders Los Angeles, postcode 90210).
10. Dat zou het als het goed is moeten zijn. Inloggen op Playstation network en de PSN Store bezoeken.

(kun je zien dat ik dit soort beschrijvinkjes voor mijn werk dagelijks schrijf? Alleen staat er dan onderdaan: Kijk daar-en-daar voor de spelfout. ;-) Succes!

Vriendelijk dank, zo moet het slagen!
En ja, het is te zien dat je eerder met dit bijltje hebt gehakt! ;)

Prince Caspian

Re: games

Berichtdoor Prince Caspian » 26 dec 2009 14:31

-Vaarwel-
Laatst gewijzigd door Prince Caspian op 23 jul 2010 20:18, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: games

Berichtdoor Mortlach » 26 dec 2009 21:21

neee, zeg dat nou niet..... #-o
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
jans1
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1307
Lid geworden op: 23 feb 2005 17:01
Locatie: Onder de rook van de centrale aan het water

Re: games

Berichtdoor jans1 » 01 jan 2010 17:13

Zo.. ik heb mijn sd card van 2 gb helemaal vol zitten voor mn DSi 8)
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd!!
www.kralenjans.webs.com


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 84 gasten