vriendinnen kunnen niet zonder hun vriend :(

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
peentje
Sergeant
Sergeant
Berichten: 419
Lid geworden op: 01 nov 2002 08:59
Locatie: rijssen
Contacteer:

Berichtdoor peentje » 10 mei 2007 10:27

kuikentje schreef:ik zie men vriend ook heel vaak. maar moet er ook niet aan denken dat hij er altijd bij is als ik met de meiden weg ga!!!
verder ben ik vorige week ook nog een midweek op vakantie geweest met een vriendin, dan gaat hij ook niet mee hoor.
natuurlijk gaat hij ook wel eens mee hoor :wink:


Mijn vriendin is in maart ook zo'n 9 dagen met wintersport geweest met een vriendin. Lekker toch, als ze er de kans voor heeft, ondanks dat ik ook graag zou wintersporten wilde ik toch niet mee.
Is voor haar niet leuk (omdat ze met de vriendin mee ging), maar voor me zelf ook niet omdat er dan altijd meer bij zijn. Dan gaan we wel een keer met zn tweetjes weg! 8)
What a wonderfull girl!!

Gebruikersavatar
kuikentje
Sergeant
Sergeant
Berichten: 405
Lid geworden op: 22 okt 2004 09:30

Berichtdoor kuikentje » 10 mei 2007 12:13

peentje schreef:
kuikentje schreef:ik zie men vriend ook heel vaak. maar moet er ook niet aan denken dat hij er altijd bij is als ik met de meiden weg ga!!!
verder ben ik vorige week ook nog een midweek op vakantie geweest met een vriendin, dan gaat hij ook niet mee hoor.
natuurlijk gaat hij ook wel eens mee hoor :wink:


Mijn vriendin is in maart ook zo'n 9 dagen met wintersport geweest met een vriendin. Lekker toch, als ze er de kans voor heeft, ondanks dat ik ook graag zou wintersporten wilde ik toch niet mee.
Is voor haar niet leuk (omdat ze met de vriendin mee ging), maar voor me zelf ook niet omdat er dan altijd meer bij zijn. Dan gaan we wel een keer met zn tweetjes weg! 8)

haha zo is het bij ons ook hoor. in juni gaan we gewoon gezellig met ze 2en een weekendje weg :wink:
Probeer niet Gods hand vast te pakken, maar leg je hand in de Zijne

Gebruikersavatar
peentje
Sergeant
Sergeant
Berichten: 419
Lid geworden op: 01 nov 2002 08:59
Locatie: rijssen
Contacteer:

Berichtdoor peentje » 10 mei 2007 17:08

Ondanks dat er in onze vakantie meer bij zijn (ouders, broertjes en zusje)
kunnen we toch met zn tweeen. We gaan gewoon lekker op ons zelf, misschien volgend jaar met z'n tweeen!
What a wonderfull girl!!


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 99 gasten