vriendinnen kunnen niet zonder hun vriend :(

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
mystery
Kapitein
Kapitein
Berichten: 870
Lid geworden op: 05 jan 2004 15:10

Berichtdoor mystery » 05 mei 2007 16:17

Dippie schreef:Zo, lang geleden dat hier is gepost, maar kmoes gelijk ff aan mijn vriendin denken.

Als ik dit zo lees, mag ik echt heeeeel blij zijn met mijn vriendin (en dat ben ik ook :D )
Nu mijn verkering uit is, zou ik dus alleen met mn ouders op vakantie gaan, maar ik heb zo'n toffe vriendin!!! Die laat gewoon dr vriend ff aantal dagen in de steek, om mij gezelschap te komen houden op de camping!! 8) :kiss:
Tjah.....dát is nu échte vriendschap :lol: :lol:


Heel mooi! Ik zou het ook doen hoor. Vorig weekend ben ik t hele weekend bij mn zus geweest en geen glimp van Reci opgevangen. Geeft toch niks? Tis heerlijk om je eigen leven naast het gezamelijke stuk te hebben.
Het zou ook niet goed zijn dat je ineens niks meer alleen kunt doen. Wat doe je dan als je relatie uitgaat?
Gaaf dat je zo'n goede vriendin hebt :)
Als mens alleen kun je niet bestaan, je hebt de ander nodig om te groeien.

Wees eerst een individu voordat je een duo wordt.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 05 mei 2007 16:21

Ik vind het nu niet echt bijzonder om je vriend een paar dagen niet te zien.

Ik zie m'n vriendin ondertussen al bijna 4 maanden niet. :P

Gebruikersavatar
T. Lindeman
Kapitein
Kapitein
Berichten: 861
Lid geworden op: 04 mei 2006 14:42

Berichtdoor T. Lindeman » 05 mei 2007 16:22

Aragorn schreef:Ik vind het nu niet echt bijzonder om je vriend een paar dagen niet te zien.

Ik zie m'n vriendin ondertussen al bijna 4 maanden niet. :P


Jij hebt wat in te halen zeg.. :P
Auf Wiedersehen!

Gebruikersavatar
mystery
Kapitein
Kapitein
Berichten: 870
Lid geworden op: 05 jan 2004 15:10

Berichtdoor mystery » 05 mei 2007 16:23

Aragorn schreef:Ik vind het nu niet echt bijzonder om je vriend een paar dagen niet te zien.

Ik zie m'n vriendin ondertussen al bijna 4 maanden niet. :P


Tja, das andere koek. Ik zie mijn vriend alleen in t weekend, dus dat was toen 2 weken niet. Ach.. als ik 2 maanden ergens heenga, ga ik ook zonder hem. Tis niet waardeloos hoor ;)
Als mens alleen kun je niet bestaan, je hebt de ander nodig om te groeien.



Wees eerst een individu voordat je een duo wordt.

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8205
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 05 mei 2007 16:51

2 maanden vind ik wel erg lang... maar het gaat er meer om dat je soms even lekker met meiden of jongens onder elkaar wilt zijn.

dorine88

Berichtdoor dorine88 » 05 mei 2007 17:40

Gelukkig zien mijn vriend en ik elkaar zo vaak dat ik ook heel gemakkelijk met vriendinnen kan afspreken en hij met zijn vrienden.

Hij gaat bijvoorbeeld ook op vakantie met vrienden en ik zou volgend jaar graag op vakantie willen met een vriendin. Daar zijn wij allebei gelukkig erg makkelijk in. :D

Gebruikersavatar
peentje
Sergeant
Sergeant
Berichten: 419
Lid geworden op: 01 nov 2002 08:59
Locatie: rijssen
Contacteer:

Berichtdoor peentje » 09 mei 2007 07:43

Ik vond dat in het begin ook heel moeilijk, maar dames hebben nu eenmaal behoefte om alleen met dames eens weg te gaan.

Kheb het afgeleerd om er "Altijd bij te willen zijn", je mag toch ook nog je zelf blijven!

Ik denk dat je dat gewoon recht op de man af moet zeggen tegen je vriendinnen. Zo van: "Zullen we eens een keer ons drieen wat gaan doen?"
Weet je ook gelijk hoe ze er tegenover staan!
What a wonderfull girl!!

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 09 mei 2007 09:52

mystery schreef:
Aragorn schreef:Ik vind het nu niet echt bijzonder om je vriend een paar dagen niet te zien.

Ik zie m'n vriendin ondertussen al bijna 4 maanden niet. :P


Tja, das andere koek. Ik zie mijn vriend alleen in t weekend, dus dat was toen 2 weken niet. Ach.. als ik 2 maanden ergens heenga, ga ik ook zonder hem. Tis niet waardeloos hoor ;)

Ja ok, maar dan zie je hem sowieso elke week al een paar dagen niet, dat is al weer anders. :) Dan kan ik me ook wel voorstellen dat je het weekend niet graag overslaat.

dorine88

Berichtdoor dorine88 » 09 mei 2007 09:55

peentje schreef:Ik vond dat in het begin ook heel moeilijk, maar dames hebben nu eenmaal behoefte om alleen met dames eens weg te gaan.

Kheb het afgeleerd om er "Altijd bij te willen zijn", je mag toch ook nog je zelf blijven!

Ik denk dat je dat gewoon recht op de man af moet zeggen tegen je vriendinnen. Zo van: "Zullen we eens een keer ons drieen wat gaan doen?"
Weet je ook gelijk hoe ze er tegenover staan!


Dat is net hoe je het zelf ziet. ik zou het niet leuk vinden als mijn vriend meegaat met mij en en vriendin. Andersom zou hij dat ook niet leuk vinden. Maar dat is net hoe dat in je relatie is.

Gebruikersavatar
kuikentje
Sergeant
Sergeant
Berichten: 405
Lid geworden op: 22 okt 2004 09:30

Berichtdoor kuikentje » 09 mei 2007 10:26

ik zie men vriend ook heel vaak. maar moet er ook niet aan denken dat hij er altijd bij is als ik met de meiden weg ga!!!
verder ben ik vorige week ook nog een midweek op vakantie geweest met een vriendin, dan gaat hij ook niet mee hoor.
natuurlijk gaat hij ook wel eens mee hoor :wink:
Probeer niet Gods hand vast te pakken, maar leg je hand in de Zijne

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Berichtdoor MissF » 09 mei 2007 10:41

Haha, ik had vorige week al tegen mn vriend gezegd: zaterdag ga ik, na de sing-in, naar de meiden, dan weet je dat.
Komtie gisteren: huh, ga je alleen naar de meiden? Mag ik niet mee?

Soms vind ik het heerlijk om alleen met mn vriendinnen te zijn, maar deze week zie ik mijn vriend ook gewoon erg weinig. Normaal gesproken zie ik hem alleen niet als ik avonddienst heb, maar deze week zijn we druk met de sing-in, 3 avonden, een EO avond waar ik heen ga, avonddienst. En volgende week heeft hij een hele drukke week, en zien we elkaar ook amper. Dan baal ik wel even dat ik met mn vriendinnen heb afgesproklen, maar ik vind wel dat het moet kunnen.
Even lekker zonder de mannen, en heerlijk weer met meiden onder elkaar ;) Mijn vriend snapt het op zich wel, mnaar baalt er wel eens van, vooral als het op een avond is dat eigenlijk ons enige avondje samen zou zijn...
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23592
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Berichtdoor Marnix » 09 mei 2007 11:39

Ik moet even met Jo'tje overleggen wat ik in dit topic als reactie zal plaatsen :roll: :roll: :roll:
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
-petje af-
Mineur
Mineur
Berichten: 168
Lid geworden op: 20 feb 2007 16:45
Locatie: ...de Iessel is van ons!

Berichtdoor -petje af- » 09 mei 2007 17:54

mmh wij overleggen meestal wel alles. Sommige mensen noemen dat onder de plak, maar noemen het toch echt overleggen.
We hebben beide zo onze eigen dingetjes maar willen toch zeker 1 avond met zn tweeen zijn en het liefst 2 avonden thuis. Als we dan thuis zijn maakt het niet uit dt er dan iemand is, maar wel dat we gewoon in ons eigen huis verkeren.
Soms merk ik wel dat we vaak weg zijn en erg druk en dan mis te toch soms wat stukjes van elkaar.
Niet dat we er dan niet uitkomen maar toch....
Werken voor de Heer is fijn! Het betaald niet zo goed, maar de pensioenregeling is zalig!

Gebruikersavatar
Gerdien B.
Generaal
Generaal
Berichten: 9102
Lid geworden op: 12 jul 2004 10:11
Locatie: Woerden
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 09 mei 2007 18:03

Soms wordt er ook maar 1 uitgenodigt, dan ga je toch alleen er heen. Daarbij zitten wij ook nog wel is met de afstanden.
Familie proberen we samen heen te gaan en de rest: als het kan en er ook echt om gevraagd wordt prima, maar we gaan regelmatig apart op stap.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Liarose
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3208
Lid geworden op: 17 aug 2006 12:43

Berichtdoor Liarose » 09 mei 2007 19:54

Volgens mij moet dat ook kunnen! Ik vind het niet echt gezond als je constant op elkaars lip zit. Zelfs nu we getrouwd zijn, hebben we dat niet. Natuurlijk zie je elkaar (bijna) elke dag, maar meestal is dat 's morgens even, en we proberen 's avonds ook samen te eten. Maar ook dat lukt soms niet. Sommigen vinden dat we een hectisch bestaan hebben, maar we hebben gewoon allebei onze eigen dingen gehouden. Heerlijk toch? En natuurlijk zijn we ook regelmatig samen. Vrijwel altijd eindigen we samen de dag, ff stukje lezen, samen bidden, nog ff kletsen. Soms gaat de één dan slapen en de ander nog wat anders doen. Maar dan heb je wel heerlijk een moment samen gehad. We hebben een paar gezamelijke vrienden, en allebei 'eigen' vrienden. En soms doen we gewoon lekker wat met z'n tweeen. Wat betreft overleggen, als de één iets afspreekt geeft-ie dat door aan de ander, we hebben allebei elkaars afspraken in onze agenda's staan. We weten altijd waar de ander zit. Overleggen over aankopen, dat is ook altijd zo'n discussiepunt bij iedereen :) Gelukkig gaat dat bij ons ook wel goed ;)


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 110 gasten