Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
leclerc
Kapitein
Kapitein
Berichten: 936
Lid geworden op: 21 dec 2004 09:50

Berichtdoor leclerc » 28 apr 2008 20:23

Giovannino schreef:@ Leclerc: wie ken jij nou wel IRL, op Scape na omdat hij toevallig je collega was? :mrgreen:
As U said: we dienen elkander, met die puberboys erbij, eens te ontmoeten, in een muzikale setting o.i.d.

niet zo heel veel, maar wel enkele diehards te weten Smurffie, Jamillah en PeterK en niet te vergeten Sela. 8)
Na mijn vakantie ga ik de concertagenda wat beter checken :idea:
Verkiezingsprogramma's zijn naar mijn bescheiden mening bedoeld om verkiezingen mee te winnen, niet om mee te regeren. -Willem Aantjes

TheKeimpe
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3923
Lid geworden op: 11 sep 2002 12:28

Berichtdoor TheKeimpe » 29 apr 2008 07:46

HOERA, 100 pagina's met vragen om verantwoording. Een mijlpaal in de geschiedenis van RW.

Hadden die 100 pagina's niet over iets leukers kunnen gaan?

Gebruikersavatar
Hippieblijhoofd
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1171
Lid geworden op: 28 dec 2005 10:27
Locatie: ijsselmuiden/utrecht

Berichtdoor Hippieblijhoofd » 29 apr 2008 08:00

TheKeimpe schreef:HOERA, 100 pagina's met vragen om verantwoording. Een mijlpaal in de geschiedenis van RW.

Hadden die 100 pagina's niet over iets leukers kunnen gaan?

'betrokkenheid'

rafaell

Berichtdoor rafaell » 29 apr 2008 10:45

TheKeimpe schreef:HOERA, 100 pagina's met vragen om verantwoording. Een mijlpaal in de geschiedenis van RW.

Hadden die 100 pagina's niet over iets leukers kunnen gaan?


Misschien kun je de Refoweb-Ridderorde krijgen voor je bijdrage tot nu toe.

Gebruikersavatar
Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1281
Lid geworden op: 05 jun 2006 00:14
Locatie: Amersfoort-Centrum
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 29 apr 2008 10:47

TheKeimpe schreef:HOERA, 100 pagina's met vragen om verantwoording. Een mijlpaal in de geschiedenis van RW.

Hadden die 100 pagina's niet over iets leukers kunnen gaan?


Geen zin in dit topic? Mijd het dan gewoon en vermoei ons niet met een loze post.
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

Collateral

Berichtdoor Collateral » 29 apr 2008 11:01

TheKeimpe schreef:HOERA, 100 pagina's met vragen om verantwoording.

Niet alleen met vragen om verantwoording, maar helaas ook met zielig offtopic gejammer zoals dat van jou. For your information: we weten inmiddels wel hoe je erover denkt, en dat jij je eigen overbodige mening zo enorm de moeite waard vindt betekent niet dat je die dan ook gelijk tot in den treure moet gaan herhalen. Zeker niet als dat offtopic is.

* Sluit zich verder bij bovenstaande drie reacties aan. *

Gebruikersavatar
Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11376
Lid geworden op: 28 feb 2004 02:07
Locatie: Berkenwoude
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 29 apr 2008 13:11

rafaell schreef:
TheKeimpe schreef:HOERA, 100 pagina's met vragen om verantwoording. Een mijlpaal in de geschiedenis van RW.

Hadden die 100 pagina's niet over iets leukers kunnen gaan?


Misschien kun je de Refoweb-Ridderorde krijgen voor je bijdrage tot nu toe.


Ik neem aan dat ik die dan moet uitdelen, als, voorzover bekend, de enige met echt blauw bloed. :mrgreen:
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Gebruikersavatar
elbert
Moderator
Berichten: 8821
Lid geworden op: 26 mei 2004 13:00

Berichtdoor elbert » 29 apr 2008 13:31

Optimatus schreef:Ik neem aan dat ik die dan moet uitdelen, als, voorzover bekend, de enige met echt blauw bloed. :mrgreen:
Geen rassenverschillen, maar klassenverschillen dus. :mrgreen:
Laat de woorden van mijn mond en de overdenking van mijn hart welgevallig zijn voor Uw aangezicht, HEERE, mijn rots en mijn Verlosser! (Ps. 19:15)

rafaell

Berichtdoor rafaell » 29 apr 2008 13:32

*trekt biertje open om pagina 100 te vieren*

HarmenV
Mineur
Mineur
Berichten: 165
Lid geworden op: 12 okt 2006 18:20
Locatie: Genemuiden

Berichtdoor HarmenV » 29 apr 2008 16:27

rafaell schreef:*trekt biertje open om pagina 100 te vieren*


En dan wordt er iets over TheKeimpe's offtopic-post gezegd? :mrgreen:

*Drinkt gezellig met Rafaell mee*

Ik lees dit topic altijd met grote interesse.. ;-)

Gebruikersavatar
henkie
Beheerder
Berichten: 3651
Lid geworden op: 10 sep 2002 15:05

Berichtdoor henkie » 29 apr 2008 17:53

Collateral schreef:Aha. Er zit dus een verschil tussen wat jij onder 'normaal gedrag' verstaat en wat sommige anderen - door jou nogal hooghartig beschreven als 'chronische pubers' - daaronder verstaan.


Die reactie zag ik natuurlijk al van mijlenver aankomen. Zo'n zelfde reactie zul je ook zien als er minutieus beschreven regels komen. Woorden zijn vaak voor meerdere uitleg vatbaar.

Ik heb al eens gezegd dat je je bij het typen van een bericht af zou kunnen vragen of je zoiets thuis bij je ouders op de bank of op bezoek ook in je hoofd zou halen om te zeggen. Dan voelt een weldenkend mens bijvoorbeeld prima aan dat bepaalde schunnigheden, een scheldpartij of de spot drijven met iemands geloof niet kan. Een bericht opnieuw plaatsen wat door een moderator is verwijderd valt daar ook onder.

Giovannino schreef:Tip: ga in op voorgaande adviezen (overleg met Coll) en stel een duidelijk beleid op in heldere en zakelijke taal, met een duidelijk trapsgewijs banbeleid. (Niet aankomen met: "die regels hebben we al", want die zijn onduidelijk. Neem KCM met de eeuwige strijd wel of niet bepaalde popmuziek toe te laten om te bespreken)


Ik ben de eerste om toe te geven dat alles beter kan. Ik vraag me alleen ernstig af waarom het alleen problemen oplevert bij een kleine groep van zo'n 10 personen en zelden bij de andere bezoekers. Wellicht gaat het hier om die weldenkende personen waar ik het over had ;-)

Denkertje21 schreef:Met alle respect: daar word je voor betaald. Niet zeuren dus. Maar ik zou qwat meer gaan geloven in het zelfreinigend vermogen van een forum als dit. Mensen die jij wellicht irritant vindt, zijn wel de smaakmakers van het forum.


Het is aandoenlijk naief om te zien dat je nog gelooft in het goede van de mens ;-) Maar ik gun je natuurlijk je stokpaardje, ook al is hij zo onderhand toe aan het rusthuis.

Gebruikersavatar
Smurffie
Generaal
Generaal
Berichten: 4606
Lid geworden op: 19 feb 2005 14:40
Locatie: Bleskenscity

Berichtdoor Smurffie » 29 apr 2008 20:22

Henkie schreef:
Ik ben de eerste om toe te geven dat alles beter kan. Ik vraag me alleen ernstig af waarom het alleen problemen oplevert bij een kleine groep van zo'n 10 personen en zelden bij de andere bezoekers. Wellicht gaat het hier om die weldenkende personen waar ik het over had


Omdat die kleine groep hier meer tijd doorbrengt ten opzichte van andere gebruikers en daardoor ook meer problemen signaleren dan zij en automatisch meer posten plaatsen die soms wel eens in een verkeerd keelgat schieten bij die of gene?

Statistisch gezien is bovenstaande toch wel mogelijk, denk ik.

Gebruikersavatar
Abdijbiertje om 1:00
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1281
Lid geworden op: 05 jun 2006 00:14
Locatie: Amersfoort-Centrum
Contacteer:

Berichtdoor Abdijbiertje om 1:00 » 29 apr 2008 20:28

Nou, dat is inderdaad waar. Maar "we" worden weer eens neergezet als lastig. Grote dank, Herr Henk :wink:
Ceterum censeo Amstelodamum esse delendum

CaptainCaveman

Berichtdoor CaptainCaveman » 29 apr 2008 21:40

henkie schreef:Ik vraag me alleen ernstig af waarom het alleen problemen oplevert bij een kleine groep van zo'n 10 personen en zelden bij de andere bezoekers. Wellicht gaat het hier om die weldenkende personen waar ik het over had ;-)

Je gaat voorbij aan het feit dat 'die 10 personen' wel de smaakmakers van het forum zijn, zoals Denker al aangeeft.

André

Berichtdoor André » 29 apr 2008 21:46

CaptainCaveman schreef:Je gaat voorbij aan het feit dat 'die 10 personen' wel de smaakmakers van het forum zijn, zoals Denker al aangeeft.
Wat wil je daar exact mee zeggen? Immers, smaken verschillen nogal.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 93 gasten

cron