Koken, bakken, etc.

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8215
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 30 aug 2006 13:59

ik heb iets tegen Herbalife.

Liarose
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3208
Lid geworden op: 17 aug 2006 12:43

Berichtdoor Liarose » 30 aug 2006 14:00

Lalage schreef:ik heb iets tegen Herbalife.

Ja joh? Hoe komt dat?

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8215
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 30 aug 2006 14:01

rosalie83 schreef:
Lalage schreef:ik heb iets tegen Herbalife.

Ja joh? Hoe komt dat?

Het is allemaal van die dure troep en ik heb het idee dat je beter gewoon gezond kunt proberen te eten in plaats van van die nepdrankjes te gaan drinken.

annvisser
Sergeant
Sergeant
Berichten: 406
Lid geworden op: 13 apr 2005 20:51

Berichtdoor annvisser » 30 aug 2006 14:02

Lalage schreef:ik heb iets tegen Herbalife.


Ah ja, ik ook! Hier thuis hangt ook zo'n herbalife sfeertje, bah! :x

Gebruikersavatar
Atje
Verkenner
Verkenner
Berichten: 25
Lid geworden op: 13 aug 2006 13:47

Berichtdoor Atje » 30 aug 2006 14:46

Lalage schreef:
rosalie83 schreef:
Lalage schreef:ik heb iets tegen Herbalife.

Ja joh? Hoe komt dat?

Het is allemaal van die dure troep en ik heb het idee dat je beter gewoon gezond kunt proberen te eten in plaats van van die nepdrankjes te gaan drinken.

Zelfs dat hoeft van mij niet... :wink:
Waarom is dat zo?

Gebruikersavatar
tweetietwee
Luitenant
Luitenant
Berichten: 663
Lid geworden op: 17 sep 2002 15:29

Berichtdoor tweetietwee » 30 aug 2006 15:02

Lalage schreef:ik heb iets tegen Herbalife.


ik ook, vraag mij niet waarom

nou, eerder had ik het over simpele producten....

Liarose
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3208
Lid geworden op: 17 aug 2006 12:43

Berichtdoor Liarose » 30 aug 2006 16:08

Wat jammer dat jullie dat gevoel hebben! Eerlijk gezegd snap ik dat niet? Hebben jullie het zelf wel gegeten?

Het zijn geen nepdrankjes hoor! Het is gewoon voeding! Goede voeding.

Je kan er mee afvallen, maar dat is niet echt mijn ding, ondanks dat er best een paar kilo's af kunnen haha. Ik eet het als goede basis, want je krijgt echt alles wat je nodig hebt binnen ermee! Ik voel me een stuk energieker dan voordat ik het at. En ik heb dus niet om 10 uur al honger ;)

topkok

Berichtdoor topkok » 30 aug 2006 22:57

als ik honger heb eet ik!! ook al word ik wakker 's nachts om 3 uur mij boeit het niet alsk honger hebk moetk gewoon wat eten.

heeft honger en gaat op zoek naar macaroni van vanavond!!

Gebruikersavatar
tweetietwee
Luitenant
Luitenant
Berichten: 663
Lid geworden op: 17 sep 2002 15:29

Berichtdoor tweetietwee » 31 aug 2006 07:10

rosalie83 schreef:Wat jammer dat jullie dat gevoel hebben! Eerlijk gezegd snap ik dat niet? Hebben jullie het zelf wel gegeten?

Het zijn geen nepdrankjes hoor! Het is gewoon voeding! Goede voeding.

Je kan er mee afvallen, maar dat is niet echt mijn ding, ondanks dat er best een paar kilo's af kunnen haha. Ik eet het als goede basis, want je krijgt echt alles wat je nodig hebt binnen ermee! Ik voel me een stuk energieker dan voordat ik het at. En ik heb dus niet om 10 uur al honger ;)



maar als er alleen maar normale dingen in zitten zou je het ook zelf kunnen maken.... Stellen ze het recept beschikbaar?

Liarose
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3208
Lid geworden op: 17 aug 2006 12:43

Berichtdoor Liarose » 31 aug 2006 08:42

tweetietwee schreef:
rosalie83 schreef:Wat jammer dat jullie dat gevoel hebben! Eerlijk gezegd snap ik dat niet? Hebben jullie het zelf wel gegeten?

Het zijn geen nepdrankjes hoor! Het is gewoon voeding! Goede voeding.

Je kan er mee afvallen, maar dat is niet echt mijn ding, ondanks dat er best een paar kilo's af kunnen haha. Ik eet het als goede basis, want je krijgt echt alles wat je nodig hebt binnen ermee! Ik voel me een stuk energieker dan voordat ik het at. En ik heb dus niet om 10 uur al honger ;)



maar als er alleen maar normale dingen in zitten zou je het ook zelf kunnen maken.... Stellen ze het recept beschikbaar?

De boeren die hun landerijen beschikbaar stellen voor het verbouwen van de bouwstoffen weten wel dat je het niet zo maar zelf kunt maken. Het is namelijk zo dat die landerijen eerst jaren bewerkt worden om alle gifstoffen, afvalstoffen etc eruit te krijgen. En op het moment dat ze gaan verbouwen voor Herbalife spuiten ze niet tegen beesten en zo, maar dat gaat allemaal op natuurlijke wijze. Dus ik denk niet dat dat je dat lukt in je eigen achtertuin ;)

Gebruikersavatar
tweetietwee
Luitenant
Luitenant
Berichten: 663
Lid geworden op: 17 sep 2002 15:29

Berichtdoor tweetietwee » 31 aug 2006 15:04

rosalie83 schreef:
tweetietwee schreef:
rosalie83 schreef:Wat jammer dat jullie dat gevoel hebben! Eerlijk gezegd snap ik dat niet? Hebben jullie het zelf wel gegeten?

Het zijn geen nepdrankjes hoor! Het is gewoon voeding! Goede voeding.

Je kan er mee afvallen, maar dat is niet echt mijn ding, ondanks dat er best een paar kilo's af kunnen haha. Ik eet het als goede basis, want je krijgt echt alles wat je nodig hebt binnen ermee! Ik voel me een stuk energieker dan voordat ik het at. En ik heb dus niet om 10 uur al honger ;)



maar als er alleen maar normale dingen in zitten zou je het ook zelf kunnen maken.... Stellen ze het recept beschikbaar?

De boeren die hun landerijen beschikbaar stellen voor het verbouwen van de bouwstoffen weten wel dat je het niet zo maar zelf kunt maken. Het is namelijk zo dat die landerijen eerst jaren bewerkt worden om alle gifstoffen, afvalstoffen etc eruit te krijgen. En op het moment dat ze gaan verbouwen voor Herbalife spuiten ze niet tegen beesten en zo, maar dat gaat allemaal op natuurlijke wijze. Dus ik denk niet dat dat je dat lukt in je eigen achtertuin ;)


maar wat is dan het voordeel van Herbalife boven een biologisch onbespoten appel bijvoorbeeld?

ik bedoel ook: waarom zijn het shakes? worden er shakes verbouwd?

Liarose
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3208
Lid geworden op: 17 aug 2006 12:43

Berichtdoor Liarose » 31 aug 2006 15:09

tweetietwee schreef:maar als er alleen maar normale dingen in zitten zou je het ook zelf kunnen maken.... Stellen ze het recept beschikbaar?

De boeren die hun landerijen beschikbaar stellen voor het verbouwen van de bouwstoffen weten wel dat je het niet zo maar zelf kunt maken. Het is namelijk zo dat die landerijen eerst jaren bewerkt worden om alle gifstoffen, afvalstoffen etc eruit te krijgen. En op het moment dat ze gaan verbouwen voor Herbalife spuiten ze niet tegen beesten en zo, maar dat gaat allemaal op natuurlijke wijze. Dus ik denk niet dat dat je dat lukt in je eigen achtertuin ;)[/quote]

maar wat is dan het voordeel van Herbalife boven een biologisch onbespoten appel bijvoorbeeld?

ik bedoel ook: waarom zijn het shakes? worden er shakes verbouwd?[/quote]

Kijk, ik ben natuurlijk geen enorme expert, maar wat ik begrepen heb is dat er in appels en ander fruit steeds minder vitaminen en andere bouwstoffen zitten. Onbespoten is natuurlijk altijd beter dan bespoten, maar daardoor zitten er nog niet meer bouwstoffen in. Appels en ander fruit zijn natuurlijk niet ongezond, maar we krijgen er niet zo veel mee binnen als we denken.

De bouwstoffen zijn tot poeder gemaakt. Die kan je ook zo naar binnen proppen, maar ik denk dat je je dan wel verslikt ;) Dus vandaar dat je die poeder kunt skaken in melk, karnemelk, vruchtensap of wat je maar wilt.

Gebruikersavatar
Boekenlezer
Generaal
Generaal
Berichten: 6585
Lid geworden op: 10 jan 2004 21:00
Locatie: Nel centro di Olanda

Re: Koken, bakken, etc.

Berichtdoor Boekenlezer » 16 okt 2006 17:06

rosalie83 schreef:Hoi allemaal,

Volgens mij is er nog nooit een topic over koken en bakken etc geweest.
Het is een liefhebberij van me!
Ik ben benieuwd of er hier meer mensen zijn die liefde hebben voor het fornuis en de oven ;)

Ik heb er eigenlijk een beetje een ambivalent gevoel bij.
Aan de ene kant houd ik erg van lekker eten. En ik kan ook lekker koken. :yum:
Aan de andere kant vind ik het vervelend dat koken altijd zo'n gedoe is. :x Daar zit ik bepaald niet iedere dag op te wachten.

Liarose
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3208
Lid geworden op: 17 aug 2006 12:43

Re: Koken, bakken, etc.

Berichtdoor Liarose » 17 okt 2006 13:38

Boekenlezer schreef:
rosalie83 schreef:Hoi allemaal,

Volgens mij is er nog nooit een topic over koken en bakken etc geweest.
Het is een liefhebberij van me!
Ik ben benieuwd of er hier meer mensen zijn die liefde hebben voor het fornuis en de oven ;)

Ik heb er eigenlijk een beetje een ambivalent gevoel bij.
Aan de ene kant houd ik erg van lekker eten. En ik kan ook lekker koken. :yum:
Aan de andere kant vind ik het vervelend dat koken altijd zo'n gedoe is. :x Daar zit ik bepaald niet iedere dag op te wachten.

Koken hoeft geen gedoe te zijn. Ik bedoel, je kunt in 20 minuten een fantastische maaltijd op tafel zetten!

Gebruikersavatar
Jannoek
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3712
Lid geworden op: 05 jun 2003 15:42

Berichtdoor Jannoek » 17 okt 2006 14:30

maar koken voor een persoon is echt wel super irritant... Ik vind koken echt wel leuk, maar als ik voor mij alleen moet koken, dan kies ik snel voor een maaltijdsalade (AH ;))... Echt zo ongezellig!


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 92 gasten

cron