Refowebkids deel 18

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor trijntjejohanna » 14 nov 2012 10:45

:wink:
Laatst gewijzigd door trijntjejohanna op 15 nov 2012 10:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Pluk01

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor Pluk01 » 14 nov 2012 16:54

Levi speelt veel met duplo, zijn hijskraan, knutselspullen, zijn werkbankje met gereedschap. Voor Sinterklaas willen wij hem wat Playmobil cadeau doen. Boekjes zijn trouwens ook populair hier!

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor paprikameisje2 » 14 nov 2012 19:33

whaahaaa.. waar de een stuitert van roze wolken :) stuiter ik van een kind wat als eerste de schijven afmag met zwemmen! whaaahaa... ben zo blij als een klein kind.
Ik snapte er al niks van, ze zwom al zo lang zo goed, maar ze heeft een aantal kinderen in de groep zitten die moeite hebben met het oppakken van de juiste slag! Ik wilde de badmeester vragen, maar durfde toch niet, voelde me dan weer de betweterige moeder die het dan altijd beter weet dan de deskundigen :)

Nu ze vooraan stond en veruit met twee banen voorsprong weer uit het zwembad ging, mocht eerst 1 schijf af en daarna nog 1... oooh.. hoe blij kan je zijn... Nu dus nog met een kurkje lekker ploeteren :)

hihi! ik ga nog niet niet huppelen! :):) :lol: :lol: :lol: :lol:

654321
Luitenant
Luitenant
Berichten: 574
Lid geworden op: 23 jul 2011 12:47

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor 654321 » 14 nov 2012 20:19

Haha, volgens mij ben jij echt een moeder van uitersten :-) ;-).

(en misschien een beetje té prestatiegericht...?

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor paprikameisje2 » 14 nov 2012 20:25

654321 schreef:Haha, volgens mij ben jij echt een moeder van uitersten :-) ;-).

(en misschien een beetje té prestatiegericht...?


Oh.. dat laatste niet hoor, het verleden heeft een hele grote vinger in de pap :oops: helaas!!



Ik hou van genieten.. ben idd ook wel van uitersten, maar ik leef van het ene super ding naar de ander.. een periode gekend waarin ik geen blijde dingen meer kon zien, maar nu ze er weer zijn! elke dag weer opstaan, elke dag eten, elke dag een huis..
Ik zie het weer en ik ben blij! :) k lijk wel een klein kind! maar ik voel me nu zo super goed! kan de dag wel zingen! :oops: :oops: :oops:

Nu het stuiternieuws van LauraC! ik stuiter mee :):)

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor paprikameisje2 » 14 nov 2012 23:24

Hoe vindt m het, nu hij grote broer wordt?

Gebruikersavatar
Jannoek
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3712
Lid geworden op: 05 jun 2003 15:42

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor Jannoek » 14 nov 2012 23:37

Floris drinkt helemaal geen melk eigenlijk. Hij wil het echt niet, warm niet, koud niet.
Op het CB zeggen ze dat het niet erg is, dus dan geloof ik dat maar ;-)
Hij eet vaak wel 's ochtends van mijn yoghurt ;-) en 's avonds na 't eten ook wat yoghurt. Maar dat is het..

Vandaag ben ik met Floris wezen bloedprikken. Wát zielig... Ik had echt spierpijn in m'n benen na de tijd, zo strak had ik 'm vast. :mrgreen:
Ze moesten vier buisjes bloed afnemen.
Eerst probeerden ze in zn arm, maar daar waren geen aders te voelen, dus moest het met open verbinding in z'n hand.
Hij gilde het echt uit, zo zielig. Toen de naald eenmaal zat vond hij het wel prima.
Alleen... na 2 buisjes liep het niet meer door.
Moesten ze ook nog in z'n andere hand prikken... Dat was dus helemaal gillen geblazen...
Maar toen hij een cadeautje had gekregen, was hij meteen weer de stoere jongen, haha. Rukte meteen z'n (super mooie vrolijke ;-) pleister van z'n hand en zwaaide heel lief naar iedereen toen we weggingen.

nu maar even afwachten of er wat uit komt...
Hij zit echt continu onder de rode vlekken/bulten over z'n hele lijfje.

Gebruikersavatar
LauraC
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3818
Lid geworden op: 16 mar 2007 14:14
Locatie: Metheringham

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor LauraC » 15 nov 2012 00:32

paprikameisje2 schreef:Hoe vindt m het, nu hij grote broer wordt?

Hij is eigenlijk een beetje van slag. Soms zegt ie dat hij met ze gaat spelen enzo, en de andere zegt ie dat hij ze niet meer wil 8-[

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6330
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor ajl » 15 nov 2012 07:59

:D
Laatst gewijzigd door ajl op 16 nov 2012 15:08, 1 keer totaal gewijzigd.

liefie
Generaal
Generaal
Berichten: 5272
Lid geworden op: 16 nov 2004 10:32

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor liefie » 15 nov 2012 08:20

Jannoek Brr heftig maar hopelijk komt er iets uit waardoor je weet waar de uitslag/bulten vandaan komen


Gisteren avond was ik aan het werk en toen werd ik gebeld door mijn man... Nina was zo wat gestikt in iets (bleek een stuk van een stompkaars te zijn) zat vast achter in haar keel :shock: Met een aantal flinke klappen op haar rug is het eruit geschoten.
Pff kreeg echt kippenvel gelukkig is het goed afgelopen.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor Evelien » 15 nov 2012 09:53

Hier wordt het behang van de muren afgetrokken (.... eindelijk, maar eigenlijk nog niet helemaal de bedoeling, :lol: :mrgreen:, tijd om te klussen in huis) door meneertje S. Geef hem overigens wel gelijk want het behang is vreselijk.

Hier weer twee nachten waarin hij veel huilt, zal wel door de kiezen komen.

@Jannoek, ooo vreselijk lijkt me zoiets. Was je alleen of was manlief er ook bij?

@Liefie, vreselijk gelukkig dat het goed is gekomen, pppfff. ECht schrikken zeg.

Gebruikersavatar
Jannoek
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3712
Lid geworden op: 05 jun 2003 15:42

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor Jannoek » 15 nov 2012 13:40

Jakkes, dat is schrikken liefie!

@Evelien, ik was alleen. Wist op zich wel wat me te wachten stond, want een keer eerder bloed laten prikken. Had alleen gehoopt dat het nu niet in zᷰn handje hoefde, maar helaas.

Wat is 1,5 een leuke leeftijd! Soms kan ik Floris wel achter het behang plakken, maar hij is zo lief, en leert elke dag weer zoveel nieuwe dingen. Echt heel leuk :-)
Gisteren had hij voor het eerst gevingerverfd, blijkbaar viel dat goed in de smaak, want vanmorgen zat ik even niet op te letten, zat hij op zᷰn knieen op de stoel, had de potjes open gemaakt en zat heerlijk te verven. ;-)

654321
Luitenant
Luitenant
Berichten: 574
Lid geworden op: 23 jul 2011 12:47

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor 654321 » 16 nov 2012 13:04

Bedankt voor de reacties w.b. speelgoed.
Ik denk dat we gaan voor het sparen van lego. Hier hebben we nog niets van. En het is zo blijvend speelgoed. Playmobil ken ik niet maar als ik het zo kan bekijken moet je met lego echt zelf iets bouwen en er dan mee spelen en bij playmobil is het al kant en klaar. Het zelf in elkaar maken lijkt mij leuker. En je kunt het steeds uitbreiden.
De jongste vind gereedschap enzo wel heel leuk (speelt vaak timmerman enzo), misschien is dat nog wel wat voor z'n derde verjaardag.
Wij doen hier tegenwoordig regelmatig al het geld bij elkaar voor kado's. Van de opa en oma's, broers/zussen, zwagers/schoonzussen (soms zelfs van ouders erbij). Anders worden het allemaal kadootjes van hooguit 5 of 10euro. Nu krijgen ze dan regelmatig iets groots/ duurzaams namens allemaal. En dan soms nog een klein kadootje om in de hand te geven (kleurboek, stiften oid).

Gebruikersavatar
lammetje
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3638
Lid geworden op: 18 jul 2003 16:04

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor lammetje » 16 nov 2012 14:35

Voor lego heb je wel geduld nodig, iets wat ik niet heb 8-[ dus hier ben ik wel blij met de playmobil... Al hebben ze ook lego, maar ik bemoei me daar niet mee, sloop alles en krijg het vervolgens met hoge bloeddruk pas weer in elkaar :lol: laat maar, echt een papa-klusje!

Vind het ook ideaal om grote kado's samen te geven. of geld bij de wat ouderen.

Hier de waterpokken bij de oudste en jongste, gelukkig lijken ze er weinig last van te hebben, zijn er ook niet super veel gelukkig.
Middelste heeft ze 3 weken geleden gehad dus zijn we daar ook weer vanaf.

Gebruikersavatar
Dippie
Majoor
Majoor
Berichten: 2088
Lid geworden op: 14 mei 2004 09:57
Locatie: HIA
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 18

Berichtdoor Dippie » 16 nov 2012 16:47

Het 3e tandje is eindelijk door :) en de 4e is volgens mij ook in aantocht. Ze slaat de bovenste voortandjes nog even over, haha.
Box staat inmiddels ook laag, ze ging lekker op de knietjes zitten, dus dat werd té gevaarlijk :shock:
Ze gaat op de grond nu ook steeds op dr knieën zitten, alleen snapt ze nog niet dat ze dr handjes dan moet verzetten, maar het kruipen zit er iig aan te komen! (ik hoop nog voor dr 1e verjaardag 8) )
Afbeelding


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 66 gasten