Ernstige zedenmisbruik in Amsterdam... Schokkend...

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
Spons
Generaal
Generaal
Berichten: 4820
Lid geworden op: 20 okt 2004 18:23
Locatie: perkouw

Re: Ernstige zedenmisbruik in Amsterdam... Schokkend...

Berichtdoor Spons » 14 dec 2010 18:41

Gezien de ersnt van de zaak, en het tonen van de foto van de dader , lijkt het me geen buitensporige en overdadige aandacht van de media ! wat echter ook naar voren komt, is dat het kinderdagverblijf niet helemaal in orde was, teveel gebeurde het dat 1 persoon in een groep stond, geen toezicht, slaapfeestjes... waarbij geen leiding, ouders gewenst waren.... (daar zet ik uberhaupt al vraagtekens bij als 1 persoon dat organiseert )

Voorkomen kan je zoiets nooit helemaal, dan worden we allemaal paria ! Want stel je voor dat die en die dat en zus en zo zou kunnen doen ...

Hoop wel dat er nu een domino effect komt, dat alles zoveel mogelijk boven water komt wat er mis is / was en dat eventuele andere daders levenslang krijgen want dat hebben die kinderen ook gekregen ....

Karin63
Verkenner
Verkenner
Berichten: 14
Lid geworden op: 04 okt 2010 11:53
Locatie: Alken

Re: Ernstige zedenmisbruik in Amsterdam... Schokkend...

Berichtdoor Karin63 » 16 dec 2010 15:58

Ik zag het op het nieuws. Ongelooflijk wat er allemaal gebeurd in deze wereld. :shock:
"De wijze argumenteert niet. Hij zwijgt en gaat in stilte zijn weg" - White Eagle

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11426
Lid geworden op: 23 apr 2010 13:57

Re: Ernstige zedenmisbruik in Amsterdam... Schokkend...

Berichtdoor schelpje3 » 16 dec 2010 16:21

Eerlijk gezegd vond ik het van die ouders een tikkie naief. Vooral in de klassen waar mijn dochter in zat, werden veel slaapfeestjes georganiseerd. Van ons mocht ze daar pas heen toen ze 10 jaar was. En dan nog moest ik beide ouders kennen. Je kunt je natuurlijk sterk vergissen in iemand, maar als je bepaalde ouders steeds ontmoet, ze ziet in de thuissituatie enz. kun je wellicht een bepaald beeld vormen. En nog kan het, ik snap het.
Maar bij wildvreemden :shock: En zooo jong !
Bij bepaalde mensen heb je zo'n gevoel, van, er klopt iets niet. Ik had dat met 1 bepaalde leraar op de basisschool. Juist naar jongetjes toe. Hij wilde altijd in de kleedkamers zijn, tijdens de schoolzwemles, ik weet niet. Meer ouders hadden zo'n gevoel.
Hij gaf ook rare opdrachten op school, dus de seinen van veel ouders stonden al op oranje.
Hij is gelukkig weggegaan.

Brenn
Verkenner
Verkenner
Berichten: 91
Lid geworden op: 06 apr 2010 20:04

Re: Ernstige zedenmisbruik in Amsterdam... Schokkend...

Berichtdoor Brenn » 16 dec 2010 20:25

ajl schreef:Er zullen heus wel wat vrouwen zijn, maar het merendeel van de pedosexuelen is toch een man. Dat schijnt weer te maken te hebben met de visuele opwinding waar mannen 'vatbaarder' voor zijn dan vrouwen. En ik moet zeggen dat ook bij verdwijningen van kinderen en het misbruik van hen, vooral mannen verdacht worden en uiteindelijk berecht worden.


Ik denk ook dat vrouwen minder seksueel zijn. Of nouja dat weet ik wel zeker :) Daarnaast uiten vrouwen zich minder naar buiten, wat ook scheelt bij zo'n stoornis

meisje20
Luitenant
Luitenant
Berichten: 648
Lid geworden op: 02 apr 2009 20:20

Re: Ernstige zedenmisbruik in Amsterdam... Schokkend...

Berichtdoor meisje20 » 19 dec 2010 19:41

ik vind het ook wel een beetje naïef van de ouders om hun kind te laten logeren bij 2 mannen, en waarbij de ouders niet welkom zijn.
Gods geduld is groot maar niet oneindig


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 81 gasten