Is het gek om bij je eerste huwelijk als jonge bruid (begin 20) in een mantelpakje te gaan trouwen?
Omgeving vindt namelijk van wel..
Moderator: Moderafo's
fleurande schreef:Is het gek om bij je eerste huwelijk als jonge bruid (begin 20) in een mantelpakje te gaan trouwen?
fleurande schreef:Is het gek om bij je eerste huwelijk als jonge bruid (begin 20) in een mantelpakje te gaan trouwen?
Mortlach schreef:Heel eerlijk, waarom zou je je wat aantrekken van wat je omgeving van je huwelijk vindt? Het gaat die dag toch om jou en je man? Wat jullie leuk en comfortabel vinden?
fleurande schreef:Zelf ben ik een beetje een alternatieveling en ik houd van eenvoud, vandaar mn keuze voor een mantelpakje. Daarbij ben ik gewend me weinig van andermans mening aan te trekken. Maar bij het uitzoeken van trouwkleding ligt dit net iets gevoeliger.
Volgens mn familie is het (ook Bijbels gezien) gepast dat je je op je trouwdag versiert voor je man en zij vinden dat daar een trouwjurk bij hoort.
Kweet niet goed wat ik van die bijbelse onderbouwing moet vinden, vandaar deze posting.
fleurande schreef:Volgens mn familie is het (ook Bijbels gezien) gepast dat je je op je trouwdag versiert voor je man en zij vinden dat daar een trouwjurk bij hoort.
Johan100 schreef:Dat meen je niet?
LeChat schreef:Dat 'Bijbelse argument' vind ik echt onzin: versieren zou dus betekenen 'het doen volgens de conventies/tradities'? Als jij in een mantelpakje wilt trouwen en je a.s. man vindt dat ook mooi (ik zou het toch wel fijn vinden als hij mijn outfit op die dag mooi vond ) dan is het toch prima!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten