Moderator: Moderafo's
trijntjejohanna schreef:waarom houd je de jongste dan niet een weekje thuis? dit is toch verwarrend en lijkt me niet echt leuk voor de jongste.. begin je net te wennen, moet je naar een andere school
ajl schreef:Nijntje kan bij ons op de lagere school ook echt niet, veel te kinderachtig. In groep 1 en 2 is het een tas van Cars voor de jongens. Voor de meiden is het wat makkelijker, daar maakt het wat minder uit, als het rose, gebloemd, prinsessenachtigs is.
Memmem schreef:Gelukkig kan nijntje hier prima bij jongens, zie er veel op school. Eigenlijk kan hier het meeste nog wel in groep 1 en 2. Doet de school er dan niets mee als er daar mee geplaagd/gepest wordt?
schelpje3 schreef:Hier ligt ook een taak voor de ouders, nl. dat je een ander kindje nooit moet uitlachen of pesten, om het anders zijn.
Ik vind het verschrikkelijk om te lezen dat het al in groep 1 begint.
Boerin schreef:Hij zit al in groep 4. Ik dacht laatst nog: is dat ding niet veel te kinderachtig? Maar op die andere school hadden wel meer kinderen diezelfde Nijntje tas. Daar werd ie nooit gepest. Maar daar hadden ze een antipestprotocol en kanjertraining, best wel goed.
Boerin schreef:Ja dat leek me ook, maar ja, daar ga ik niet over.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten