Refowebkids deel 10

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
vpk
Majoor
Majoor
Berichten: 2070
Lid geworden op: 05 jun 2007 12:54
Locatie: onder de ijssel

Re: Refowebkids deel 10

Berichtdoor vpk » 01 mar 2010 20:52

wat een schatje, sterretje! en een prachtig jurkje, barbara farber?
echt een plaatje!

nog gefeliciteerd met mattew, kamille!
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Sterretje
Moderator
Berichten: 1461
Lid geworden op: 11 sep 2002 13:51

Re: Refowebkids deel 10

Berichtdoor Sterretje » 01 mar 2010 21:03

vpk schreef:wat een schatje, sterretje! en een prachtig jurkje, barbara farber?
echt een plaatje!


Jurkje is van Jottum.

foto is beetje wazig zie ik.. maar is ingescand..
Time flies when you have none!

Haai
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2718
Lid geworden op: 31 mar 2003 20:22
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 10

Berichtdoor Haai » 01 mar 2010 21:36

Wat een lieve foto! Enne.. beterschap met d'r!

Schipje
Majoor
Majoor
Berichten: 1507
Lid geworden op: 13 feb 2010 17:19
Locatie: Zuid-Holland-Zuid

Re: Refowebkids deel 10

Berichtdoor Schipje » 01 mar 2010 21:51

Wat veranderd het leven als je kindje zoveel gaat kruipen en staan! Ongelofelijk! Ze is al twee keer heel hard op haar neus gevallen omdat ze op handen en knieen heel hard van voor naar achter gaat schommelen... :? Ze is in twee dagen tijd al twee keer op haar achterhoofdje gevallen omdat ze zich overal aan optrekt... vanmiddag heeft ze een paar bloemblaadjes opgegeten (bloemen op de salontafel is dus vanaf nu verleden tijd), het was opeens zo stil... :lol:
En vanavond toen ik net lekker zat... trok ze een grote plant over zich heen inclusief aarde en aardekorrels in de box #-o Snap nog steeds niet hoe ze daarbij kon. Ik DACHT dat ons huis nu toch wel kindvriendelijk was. :roll:

Afijn, de aarde is er inmiddels uitgebadderd en een lol dat we hadden! Op het water slaan is echt het leukste wat er is!! =D> :lol:

Schipje
Majoor
Majoor
Berichten: 1507
Lid geworden op: 13 feb 2010 17:19
Locatie: Zuid-Holland-Zuid

Re: Refowebkids deel 10

Berichtdoor Schipje » 01 mar 2010 21:53

Sterretje; wat een modelletje! Echt een heel lief kindje om te zien!

Gebruikersavatar
Nina87
Sergeant
Sergeant
Berichten: 496
Lid geworden op: 06 sep 2009 19:59
Locatie: Amsterdam

Re: Refowebkids deel 10

Berichtdoor Nina87 » 01 mar 2010 21:54

Mooie foto Sterretje!

Ja Schipje, nu ga je er werk aan krijgen! ;)
Weak is the effort of my heart,
And cold my warmest thought;
But when I see Thee as Thou art,
I’ll praise Thee as I ought.

Gebruikersavatar
vpk
Majoor
Majoor
Berichten: 2070
Lid geworden op: 05 jun 2007 12:54
Locatie: onder de ijssel

Re: Refowebkids deel 10

Berichtdoor vpk » 01 mar 2010 22:06

Schipje schreef:Wat veranderd het leven als je kindje zoveel gaat kruipen en staan! Ongelofelijk! Ze is al twee keer heel hard op haar neus gevallen omdat ze op handen en knieen heel hard van voor naar achter gaat schommelen... :? Ze is in twee dagen tijd al twee keer op haar achterhoofdje gevallen omdat ze zich overal aan optrekt... vanmiddag heeft ze een paar bloemblaadjes opgegeten (bloemen op de salontafel is dus vanaf nu verleden tijd), het was opeens zo stil... :lol:
En vanavond toen ik net lekker zat... trok ze een grote plant over zich heen inclusief aarde en aardekorrels in de box #-o Snap nog steeds niet hoe ze daarbij kon. Ik DACHT dat ons huis nu toch wel kindvriendelijk was. :roll:

Afijn, de aarde is er inmiddels uitgebadderd en een lol dat we hadden! Op het water slaan is echt het leukste wat er is!! =D> :lol:


:shock: staat me dat binnenkort te wachten? :wink:
emmabeth is vorige week voor het eerst zelf gaan zitten, gaat zich nu ook optrekken. en schommelt inderdaad ook heen en weer op handen en knieën/voeten.. mag het huis dus nog wel even door :-k
Zijn handen, jouw handen

jouw zorg, Zijn zorg!

Gebruikersavatar
*Annet*
Generaal
Generaal
Berichten: 4053
Lid geworden op: 24 apr 2003 21:20

Re: Refowebkids deel 10

Berichtdoor *Annet* » 02 mar 2010 06:43

als jij denkt dat ze ergens net niet bij kunnen, kunnen ze er net wel bij. Onthou dat maar!
ja, dat is mijn mening dan he.....

Schipje
Majoor
Majoor
Berichten: 1507
Lid geworden op: 13 feb 2010 17:19
Locatie: Zuid-Holland-Zuid

Re: Refowebkids deel 10

Berichtdoor Schipje » 02 mar 2010 07:03

*Annet* schreef:als jij denkt dat ze ergens net niet bij kunnen, kunnen ze er net wel bij. Onthou dat maar!


:lol: dat heb ik gisteren geleerd ja #-o

Sterretje
Moderator
Berichten: 1461
Lid geworden op: 11 sep 2002 13:51

Re: Refowebkids deel 10

Berichtdoor Sterretje » 02 mar 2010 13:09

Schipje schreef:
*Annet* schreef:als jij denkt dat ze ergens net niet bij kunnen, kunnen ze er net wel bij. Onthou dat maar!


:lol: dat heb ik gisteren geleerd ja #-o


Inderdaad!! De box is bij mij toen van plek veranderd. In een hoek zonder vensterbanken;-)
En dan wordt het nadenken.. wat laat ik wel en niet staan. Hele dag zeggen waar ze niet aan mogen zitten
is niet echt leuk voor de sfeer, maar iets mogen ze wel leren dus.. wat kan niet breken als ze er toch aanzitten :mrgreen:

Met Anna Sofie gaat het stuk beter. Ze eet weer en ze is vrolijker. Maar echt dunner geworden en ze is nog een beetje 'bommelig' op haar benen. Maar weer heerlijk vrolijk en uitprobeerderig;-) Ze heeft iets nieuws: De kachel. Ze kan de deur opendoen, ze pakt dan eerst de 'houthandschoen' onderuit, doet die aan en gaat dan met haar 'hand' door de as. En veel lol. Zodra de kachel het doet wijst ze er naar: auwie, en zodra hij uit is rent ze er naar toe. Ze doet het nu niet meer waar we bij zijn, maar als ik uit zicht ben loopt ze er naar toe en gaat het deurtje open.... 'mama.. ohoh'. Dus dan weet ik al weer wat ze doet;-)

Vanmorgen was ik bij een nichtje die zaterdag uitgeteld is. Wees ze steeds naar de buik 'mama, mama, mama.' We hadden dus veel lol.
Time flies when you have none!

Gebruikersavatar
bloempie
Majoor
Majoor
Berichten: 1928
Lid geworden op: 28 okt 2003 21:14

Re: Refowebkids deel 10

Berichtdoor bloempie » 02 mar 2010 14:24

Leuke foto Sterretje! 't Is alweer een hele meid zeg! :D

Ja schipje, nu gaat het echte werk beginnen hihi. En het consequent zijn, pfff, dat vind ik nog wel eens lastig. Zit je net, moet je je uk weer ergens vandaan plukken of gauw spullen opzij zetten. :roll:
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Gebruikersavatar
kamille1984
Sergeant
Sergeant
Berichten: 378
Lid geworden op: 26 jun 2007 10:44

Re: Refowebkids deel 10

Berichtdoor kamille1984 » 02 mar 2010 21:58

heel herkenbaar al die verhalen!

vanochtend was een vriendje van Matthew hier, zijn moeder moest werken. nou samen kunnen ze heel lief spelen maar ook erg gemeen zijn voor elkaar!
gelukkig ws het mooi weer, konden ze op balkon spelen en ik de buitenboel doen :-oo
daarna bakje gedaan op balkon met manlief

Haai
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2718
Lid geworden op: 31 mar 2003 20:22
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 10

Berichtdoor Haai » 03 mar 2010 00:00

Over consequent zijn gesproken.. Gisteravond kwam ik er weer achter hoe lastig dat soms is. Ik hoorde een bonk en daarna huilen, dus ik dacht dat Timon uit bed was gerold. Toen ik bij hem ging kijken zat ie in z'n bed te huilen, dus ik nam hem even op schoot om te troosten. Hij begon over 'ander bed', ik snapte niet wat hij bedoelde dus hij moest het maar even zien. Loopt ie dus met een grijns naar ons bed, gaat daar lekker liggen en valt in slaap Ik moest er stiekem wel om lachen, dus heb het voor één keertje maar toegestaan. Voelde me wel weer zeer onpedagogisch [-X

Nog wel even leuk om te melden: door de discussie die hier pas was over draagzakken/doeken en ergonomisch dragen ben ik me daar nog eens in gaan verdiepen en het sprak me wel aan. Dus op mp op zoek gegaan, en nu een Ergo baby carrier op de kop getikt \:D/ Nu m'n babybjorn nog even kwijt zien te raken :wink:

Sterretje
Moderator
Berichten: 1461
Lid geworden op: 11 sep 2002 13:51

Re: Refowebkids deel 10

Berichtdoor Sterretje » 03 mar 2010 08:01

@Haai: Af en toe afwijken kan je ook juist sterker maken hoor. Dan accepteren ze juist soms beter je consequent zijn dan wanneer je altijd 'star' bent. Dat merk ik met lesgeven aan mijn puberklassen ook.

Ach..en je bed lekker voorverwarmd :mrgreen: Soms zou ik willen dat ons dochtertje bij ons in bed wil slapen als ze ziek is of zo. Maar ze wil dat niet. Ze gaat dan altijd spelen en tegen ons praten en aan ons zitten.
Time flies when you have none!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal
Berichten: 5718
Lid geworden op: 24 sep 2002 08:24

Re: Refowebkids deel 10

Berichtdoor trijntjejohanna » 03 mar 2010 08:56

leuke foto sterretje!


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 67 gasten