kleding enzo (2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

jantje1986
Verkenner
Verkenner
Berichten: 20
Lid geworden op: 08 aug 2007 11:20
Locatie: Garderen

Berichtdoor jantje1986 » 12 nov 2008 19:59

Evelien schreef:paar maanden geleden heb ik een jurkje gekocht voor de 1e trouwdag (gemeentehuis zeg maar). Maar ik begin steeds meer te twijfelen. Vindt hem niet echt mooi en hij zit te strak om m'n buik. Dus die ga ik waarschijnlijk te koop zetten op mp. En nu ga ik dan op zoek naar iets anders.

miss. toch ff naar de didi. :mrgreen:


Jammer dat je dan later er spijt van krijg.
Dat heb ik ook weleens. Dan baal je weer.

Gebruikersavatar
Lorijntje
Sergeant
Sergeant
Berichten: 414
Lid geworden op: 25 feb 2004 11:55
Locatie: Leiden

Berichtdoor Lorijntje » 12 nov 2008 20:34

ow mensen, ik heb pas wat bij de NOANOA gekocht, prachtig zijden jurkje met wit vestje maar een gruwelijk rib uit mn lijf. Nu durf ik um niet aan omdat ie te mooi is!

esli
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1023
Lid geworden op: 27 nov 2007 21:38
Locatie: Leiden

Berichtdoor esli » 12 nov 2008 20:50

Ik heb gister gewinkeld, best leuke dingen gekocht. En in 1 dag winkelen een mooie, nette spijkerbroek. Maar goed ik dacht, nette spijkerbroek die mag ik aan naar stage. Dus ik vandaag gelijk aan. Krijg ik van mijn begeleidster te horen dat spijkerbroeken vanaf nu niet meer mogen, omdat sommige mensen niet zo goed het verschil weten tussen een slordige en nette spijkerbroek aaargh! Heb ik zo mn best gedaan en het kaartje er dus al af geknipt...

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 12 nov 2008 20:59

Lorijntje schreef:ow mensen, ik heb pas wat bij de NOANOA gekocht, prachtig zijden jurkje met wit vestje maar een gruwelijk rib uit mn lijf. Nu durf ik um niet aan omdat ie te mooi is!
Weet je wat zonde is? 'm in de kast laten hangen! :wink:
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 12 nov 2008 21:00

esli schreef:Ik heb gister gewinkeld, best leuke dingen gekocht. En in 1 dag winkelen een mooie, nette spijkerbroek. Maar goed ik dacht, nette spijkerbroek die mag ik aan naar stage. Dus ik vandaag gelijk aan. Krijg ik van mijn begeleidster te horen dat spijkerbroeken vanaf nu niet meer mogen, omdat sommige mensen niet zo goed het verschil weten tussen een slordige en nette spijkerbroek aaargh! Heb ik zo mn best gedaan en het kaartje er dus al af geknipt...
Die broek komt toch altijd wel van pas? Wel jammer natuurlijk, daar niet van.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8214
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 12 nov 2008 21:14

Bij Didi zijn ook alle broeken in de aanbieding, maar bij die paar leuke is de maat 40 natuurlijk op :-S

Gebruikersavatar
Dreamster
Kapitein
Kapitein
Berichten: 982
Lid geworden op: 14 jun 2005 16:41
Locatie: Gouda
Contacteer:

Berichtdoor Dreamster » 13 nov 2008 09:30

Het lijkt inderdaad wel of iedereen maat 40 heeft ofzo :o
It is risky not to take risk. If you don't take risk, risk will take you.

http://www.Dreamster.hyves.net

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Berichtdoor Evelien » 13 nov 2008 09:41

Lorijntje schreef:ow mensen, ik heb pas wat bij de NOANOA gekocht, prachtig zijden jurkje met wit vestje maar een gruwelijk rib uit mn lijf. Nu durf ik um niet aan omdat ie te mooi is!


NoaNoa heeft mooie spullen, maar ozo duur ja.

k heb er ook wat rokken van, en een sjaal. muts. Je doet er wel lang mee.
In Kampen heb je een leuk winkeltje zitten, en heel af en toe ga ik daar snuffelen.

Gewoon aantrekken.

En heel miss. dat we vandaag nog ff naar de didi gaan of morgen. En mijn vriend wil wel betalen.. .lief he. (tis wel voor het gemeentehuis trouwen)

Gebruikersavatar
kwebbel
Generaal
Generaal
Berichten: 5152
Lid geworden op: 17 feb 2007 12:47
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 13 nov 2008 09:41

Ik heb ook al maat 40 en die is hierzo ook al geliefd :shock:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Berichtdoor Evelien » 13 nov 2008 09:42

ik blij met 42/44. :mrgreen:

Gebruikersavatar
kwebbel
Generaal
Generaal
Berichten: 5152
Lid geworden op: 17 feb 2007 12:47
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 13 nov 2008 09:48

het is idd wel handig ja om een "afwijkende" (sorry ik bedoel het niet verkeerd) maat te hebben, dan weet je zeker dat het een paar dagen later nog in de rekken hangt. Het is in Utrecht op zaterdag onderhand vechten wie de laatste krijgt :shock:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Berichtdoor Evelien » 13 nov 2008 09:49

ach ik maak me er niet druk om. 42 is er ook heel vaak weg.

Omdat ik maatje 38/40 bovenkleding heb is dat ook vaak weg. Broeken/rokken heb ik 40/42/44.

Dus vandaag maar eens ff bij de didi kijken.

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Berichtdoor MissF » 13 nov 2008 10:46

Haha, dat van die dure dingen herken ik echt ja. Ik koop zelden iets echt duurs, behalve dan een prachtige lange jurk, bij een gruwelijk duur winkeltje. Ik wilde hem niet eens aan passen, omdat ik te bang was dattie mooi zou zijn. Maar toch gedaan.
En tja, hij was prachtig. Toch maar gekocht (over de 100 euro, dat vind ik dan al heel duur). En toen in de kast gehangen. Want ik ga toch niet zomaar in een jurk van meer als 100 euro lopen. Haha.
Nu heb ik hem bewust in de kast gehangen, zodat ik hem met de bruiloft van mijn vriendin aan kan. Dan zijn nog lang niet alle zwangerschapskilo's eraf, en zal hij waarschijnlijk prima passen, omdat het iets wijd is. Maar hij is zooooo mooi :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
kwebbel
Generaal
Generaal
Berichten: 5152
Lid geworden op: 17 feb 2007 12:47
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 13 nov 2008 11:07

Ik koop zelden iets duurs, dan moet het idd wel gruwelijk mooi zijn! Meestal rond de 60 euro dan heb ik een setje. En zelfs dan doet het pijn :? :oops:
Ach ja voorlopig heb ik genoeg :D
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Berichtdoor MissF » 13 nov 2008 19:42

Na lang denken ben ik vandaag toch maar de scapino ingelopen op zoek naar nieuwe zwarte laarzen. Ik vond mezelf er zo aftands bijlopen.
Ik had nog zwarte afzaklaarzen, waar de punten bijna weg van waren, en de hakken door waren, donkerbruine laarzen die ooit heel duur waren, maar waarvan ook de punten doorzijn en die echt lelijk zijn geworden, en een paar zwarte veterlaarzen van suede, maar dat suede is ook zo lelijk. En al sinds ik ze gekocht heb, lijkt er 1 zwart te zijn en de ander donkerblauw. Dus ik mik straks lekker 1 paar zwarte weg, en bewaar de ander voor minder netjes

En ik heb dus een paar nieuwe zwarte gekocht. 50 % korting :D Zwarte laklaarzen, ook een beetje afzakmodel, dus met dat vocht in mijn lijf passen ze toch prima, en als het vocht weg is zijn ze nog steeds goed. Ik ben er helemaal blij mee :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 68 gasten