kleding enzo (2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Berichtdoor MissF » 12 sep 2008 08:00

Ja idd. Ik werk dan wel zelf ook. Maar mijn mans geld gaat voor een groot deel allemaal naar vaste lasten. Dus hij kan minder makkelijk zeggen dattie eens iets van zijn eigen verdiende loon koopt. Ik misbruik dat wel eens ;)
Tegenwoordig is kleding ook minder belangrijk. Als iemand op mijn werk mij een complimentje geeft omdat ze me spontaan vindt, dan doet dat mij veel meer dan complimentjes over kleding.
Al is het ook best leuk dat jongeren soms zeggen dat ik er leuk uitzie. Dat geeft toch een beetje verbondenheid wat ook wel handig is.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

jantje1986
Verkenner
Verkenner
Berichten: 20
Lid geworden op: 08 aug 2007 11:20
Locatie: Garderen

Berichtdoor jantje1986 » 12 sep 2008 12:54

Voordat ik op mijzelf ging wonen kocht ik ook altijd leuke en meestal wel aardige dure kleding, maar dat is nu wel iets verandert. Ik denk bij mijzelf dat ik genoeg kleding heb dus dan stop ik mijn geld wel ergens anders in.
Zo heel af en toe koop ik nog wel eens iets nieuws....

Gebruikersavatar
Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Berichten: 789
Lid geworden op: 17 sep 2002 14:18
Locatie: 't oosten des lands
Contacteer:

Berichtdoor Kate Spade » 13 sep 2008 11:16

LeChat schreef:Inderdaad, combineren maakt bijna alles leuk: een simpel truitje op een aparte rok - dan lift het truitje gewoon mee :).

Wel grappig dat na een tijdje in een nieuwe (werk)omgeving de mensen steeds constateren dat ik best veel kleren heb en er 'altijd' leuk uit zie, en dat terwijl ik gewoon héel lang met m'n kleding doe, maar het wel steeds anders combineer, met nieuwe dingen.


Ja precies, mijn rokken gaan vet lang mee! Als ik in een nieuwe omgeving ben, word mij vaak gevraagd of ik nieuwe kleren heb :D
Dus, dat.

Gebruikersavatar
Jannoek
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3712
Lid geworden op: 05 jun 2003 15:42

Berichtdoor Jannoek » 13 sep 2008 14:20

Afbeelding

Deze laarzen heb ik net gekocht. 'k wilde eigenlijk wel van die platte (die je heel veel ziet ;)) maar deze zaten zo lekker! 'k heb ze gekocht in 't zwart i.p.v. bruin.

Gebruikersavatar
Funlover
Majoor
Majoor
Berichten: 1881
Lid geworden op: 16 sep 2003 15:48
Locatie: Veenendaal

Berichtdoor Funlover » 13 sep 2008 15:35

Wow mooie Jannoek!!!
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Gebruikersavatar
Ansje
Kapitein
Kapitein
Berichten: 812
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:20
Locatie: La casa più bella di Capelle!
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 13 sep 2008 15:47

Ik heb deze gekocht in het donkerbruin, want ik heb nog een zwart paar...

Afbeelding
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Berichtdoor MissF » 13 sep 2008 15:55

Gaaf, al die laarzen!
Ik liep vandaag langs een schoenwinkel (maar niet in mijn prijsklasse, ze beginnen daar bij 140 euro ofzo, daar begin ik ‚cht niet aan).
Maar alle laarzen zijn anders dan vorig jaar. Veel nette laarzen, maar wel met zijn vierkante, platte hak. Ik moet nog even bedenken wat ik ervan vind. Ik vond die lagere hakken en of meer punthakjes toch wel mooier. Laarzen worden zo snel lomp met die hakken. Maar het zal wel weer lekker lopen...
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Gebruikersavatar
Gerdien B.
Generaal
Generaal
Berichten: 9102
Lid geworden op: 12 jul 2004 10:11
Locatie: Woerden
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 13 sep 2008 16:02

Ik vermoed dat wij dezelfde smaak qua laarzen hebben Ansje! ;) Echt mooi.

Ik moet ook nieuwe laarzen voor de winter. Bruine en zwarte zijn echt versleten.
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

*|Scatie
Luitenant
Luitenant
Berichten: 742
Lid geworden op: 11 okt 2007 20:41
Locatie: Drenthe

Berichtdoor *|Scatie » 13 sep 2008 16:09

Ansje schreef:Ik heb deze gekocht in het donkerbruin, want ik heb nog een zwart paar...

Afbeelding


Mooi!

Gebruikersavatar
Ansje
Kapitein
Kapitein
Berichten: 812
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:20
Locatie: La casa più bella di Capelle!
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 13 sep 2008 16:29

Ik koop ze al een paar jaar via internet, want ik moet een extra brede schacht hebben :oops: en aangezien ik die niet in de winkel kan vinden... :?
Maar het gaat al 3 jaar goed en zijn echt perfecte laarzen..wel prijzig, maar daar is het merk ook naar (Helioform). Geukkig doe ik er jaren mee, dus valt het in verhouding wel weer mee...
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Berichtdoor Evelien » 13 sep 2008 17:02

ik heb zulke dikke benen dat ik haast geen normale laarzen kan vinden. Dan maar kleine hoge schoenen of platte schoenen.

De dr. Martens (laarzen) kan ik al bijna niet meer dicht krijgen op een leuke manier want die gaat dan helemaal open staan. Echt niet leuk meer. :cry:

Gebruikersavatar
Ansje
Kapitein
Kapitein
Berichten: 812
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:20
Locatie: La casa più bella di Capelle!
Contacteer:

Berichtdoor Ansje » 13 sep 2008 17:14

Evelien schreef:ik heb zulke dikke benen dat ik haast geen normale laarzen kan vinden. Dan maar kleine hoge schoenen of platte schoenen.

De dr. Martens (laarzen) kan ik al bijna niet meer dicht krijgen op een leuke manier want die gaat dan helemaal open staan. Echt niet leuk meer. :cry:

Ik kan dus in 'normale' zaken ook geen laarzen vinden, maar daar wel :wink:
Oordeelt niet, opdat gij niet geoordeeld wordt.

Gebruikersavatar
Jannoek
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3712
Lid geworden op: 05 jun 2003 15:42

Berichtdoor Jannoek » 13 sep 2008 19:37

ik kan die van Ansje niet zien... Die van mij zijn ook van Helioform, wel bij een schoenenzaak gekocht gewoon in Tholen (of all places :wink: ) Ook omdat ik dikke kuiten heb. Ze hadden daar echt veel XL schacht laarzen, van Burley, Helioform, JJ, Lamica. Ik had in nog geen enkele winkel zoveel wijdte maten van laarzen gezien en zoveel keus!

Kreeg ook nog 10% korting. ;)

Gebruikersavatar
Heidebloem
Luitenant
Luitenant
Berichten: 559
Lid geworden op: 11 jun 2008 18:52

Berichtdoor Heidebloem » 13 sep 2008 20:59

*heeft ook al diverse schoenenwinkels gehad*

Ik heb juist een hele smalle schachtmaat, S. Ook bijna niet te vinden. En dan nog steunzolen, brede voeten, hoge wreef, geen hoge hak :?
En dan vertik ik het ook nog om er €200,- aan uit te geven. Dat wordt van de winter op pantoffels lopen denk ik :mrgreen:
Maar ik word er zo onderhand gek van. Meestal neem ik laarzen met veters, kan ik ze flink aantrekken, maar dat vind ik niet zo elegant onder een nette rok.

Gebruikersavatar
Heidebloem
Luitenant
Luitenant
Berichten: 559
Lid geworden op: 11 jun 2008 18:52

Berichtdoor Heidebloem » 13 sep 2008 21:00

En om de ellende nog te vergroten ( :D ) heb ik ook nog maat 39, altijd als eerste eruit, dus in de uitverkoop niets meer te halen.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 79 gasten