17-20 augustus Flevo Festival!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
scape
Kapitein
Kapitein
Berichten: 808
Lid geworden op: 28 jul 2004 21:34
Locatie: A'dam
Contacteer:

Berichtdoor scape » 21 aug 2006 17:04

Mijn dank is groot Lalage . . . al heb ik geen academisch verleden. Hooguit kun je mij, net als jou en alle anderen, een creatie van de grote kunstenaar beschouwen. Maar goed, jij bent dan ook nog eens wiskunstenaar :mrgreen: :wink:

Hier staat dat ellende ons wel degelijk kan treffen, maar dwars door die ellende heen, in dat alles zegevieren wij!


Mooi, n.a.v. de worshipLab kregen we ook veel reacties die hiermee te maken hadden. Veel mensen vonden het bevrijdend dat ze ook moeilijke en negatieve zaken mochten uiten. In plaats van mooi weer spelen of perfect moeten zijn.

groet, Scape
Laatst gewijzigd door scape op 21 aug 2006 17:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8213
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 21 aug 2006 17:06

ah heel gaaf scape. Ik had bij de Outburst ook even zo'n moment van somberheid, dan ga je echt niet blij mee staan zingen. Twee liedjes later wel weer hoor ;) Maar ik bedoel: het is nu eenmaal zo dat je als christen ook lijden te verduren krijgt en het is erg belangrijk dat er ook ruimte is in de kerk om dat te uiten.

Gebruikersavatar
L'être extraterrestre
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1270
Lid geworden op: 27 mar 2006 18:34
Contacteer:

Berichtdoor L'être extraterrestre » 21 aug 2006 17:32

Ik ben heel bewust niet naar de afsluiting gegaan zondag. Ik had er geen behoefte aan, en ik weet van tevoren dat het een heel algemeen praatje word, zoals je al zovaak hoort. Er komt immers een breed publiek, dus moeten ze iets algemeens doen. Niet dat er daarom iets mis is met de preek.

Stonewashed was zeker leuk, behalve dat het stortregende. Dat was echt heel erg.

Verder vond ik het niet heel bijzonder, Verra Cruz twee keer geweest, dat was wel leuk, Blindside geweest, dat vond ik minder, Kees Kraaijenoord geweest, was op zich wel leuk, ik heb een leuker concert van hem meegemaakt.

Verder vond mijn vriendin dat ik op moest houden met mensen herkennen. Lalage en (ben naam kwijt :oops: ) herkende ik gelijk, Topkok uiteraard ook, verder stond in de stand naast de OM stand een leraar die ik 4 jaar geleden gehad had, ik herkende hem gelijk, ik kwam ergens in een flits een meisje tegen die ik alleen op foto's had gezien, die herkende ik gelijk, en een cameraman bleek een goede (mail) bekende te zijn van mij die ik gelijk herkende.

Dus..

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8213
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 21 aug 2006 17:36

Toen Bram Rebergen nog preekte bij de Outburst was het juist altijd een hoogtepunt, die praatjes sloegen bij mij in als een bom. Maar vorig jaar en dit jaar niet meer, het viel me nu echt tegen :-S

topkok

Berichtdoor topkok » 21 aug 2006 20:54

Afbeelding\

is hij niet geweldig;)

Gebruikersavatar
Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11376
Lid geworden op: 28 feb 2004 02:07
Locatie: Berkenwoude
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 21 aug 2006 21:04

*kreun*

*beseft dat dit ook een dubbelzinnige reactie is*
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Cybercurse
Luitenant
Luitenant
Berichten: 643
Lid geworden op: 11 sep 2002 14:24
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Berichtdoor Cybercurse » 21 aug 2006 21:19

topkok schreef:Afbeelding\

is hij niet geweldig;)


Doe mij zo'n shirt! ;)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 21 aug 2006 21:20

topkok schreef:Afbeelding\

is hij niet geweldig;)

Nou, het scheelt iig dat de VBOK gelijk ter plaatse is om je slachtoffers met raad en daad bij te staan.

rafaell

Berichtdoor rafaell » 21 aug 2006 21:24

Zwanger van Topkok zijn lijkt mij inderdaad ongewenst, niet enkel voor het individu maar ook voor de maatschappij.

Cybercurse
Luitenant
Luitenant
Berichten: 643
Lid geworden op: 11 sep 2002 14:24
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Berichtdoor Cybercurse » 21 aug 2006 21:25

Aragorn schreef:
topkok schreef:Afbeelding\

is hij niet geweldig;)

Nou, het scheelt iig dat de VBOK gelijk ter plaatse is om je slachtoffers met raad en daad bij te staan.


Tot op de dag van vandaag is hij niet op je aanzoeken ingegaan ventje, bovendien kun je niet zwanger worden, toch..? ;)

Gebruikersavatar
Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11376
Lid geworden op: 28 feb 2004 02:07
Locatie: Berkenwoude
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 21 aug 2006 21:26

Ik wil het eigenlijk niet eens weten :)
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

topkok

Berichtdoor topkok » 21 aug 2006 21:29

De foto is gemaakt door de man van de VBOK dus ik ben niet de makker, alleen de poster, ik zal binnekort een foto maken van de hele achterkant, dan kun je zien dat er een diepere gedachten achter zit!!! het gaat over zaad van de akker, Jezus heeft daar een gelijkenis over!! en dat is van a t/m d.

Gebruikersavatar
Serenity
Kapitein
Kapitein
Berichten: 960
Lid geworden op: 30 jul 2005 22:21
Locatie: 127.0.0.1

Berichtdoor Serenity » 22 aug 2006 00:47

ach, er zijn meer van die shirts, en ik vind ze behoorlijk speculatief...

http://www.godkentons.nl/
what the soul hides, blood tells

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 22 aug 2006 01:26

Hm, ik vind iets niet snel profaan maar of je met dit soort dubbelzinnige onderbroekenlol een goed getuigenis afgeeft..

Liarose
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3208
Lid geworden op: 17 aug 2006 12:43

Berichtdoor Liarose » 22 aug 2006 10:03

Waar gaaaaaaat dit over...


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 53 gasten