Thema-avond evangelisten van Dooijeweert in Elspeet

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora.

Moderators: johannes1, Moderafo's

Gebruikersavatar
henkie
Beheerder
Berichten: 3648
Lid geworden op: 10 sep 2002 15:05

Thema-avond evangelisten van Dooijeweert in Elspeet

Berichtdoor henkie » 24 mei 2018 20:15

Op verzoek van de organisatie brengen we de volgende avond onder de aandacht:

“Thema-avond” In Elspeet met evangelist Jan van Dooijeweert. Nellie verzorgt een stukje van de avond vanuit hun werk in Peru.

Het indrukwekkende thema van de slotavond van dit seizoen is een Bijbelse vraag aan iedereen: “Mijn zoon, Mijn dochter, geef Mij je hart”.
Willen we dat eigenlijk wel? Of geven we ons hart aan andere dingen? Kom mee nadenken wat deze vraag betekent voor u, voor jou.

Evangelist van Dooijeweert heeft samen met zijn vrouw Nelly na hun bediening als evangelist in dienst van de Gereformeerde Gemeente in Tilburg, jarenlang in Peru voorgangers en hun vrouwen (door Nellie) mogen opleiden. Ze brachten hun tijd door hoog in de bergen en diep in het oerwoud bij de Indianen. Bij het ouder worden is het moeilijker om te reizen in een land als Peru. Peru kent een erg wisselend klimaat en reizen is er niet gemakkelijk. Het is heel verheugend dat zij nu iets van hun ervaring met ons willen delen.

Vooral de “Thema-avonden” zijn bijzonder leerzame avonden voor iedereen. Het zijn open avonden waar niemand zich een vreemdeling voelt. Deze avonden staan bekend om hun laagdrempelige karakter en er is altijd ruim de tijd voor vragen. Er komt zowel jong als oud, van verschillende achtergronden, maar die zich met elkaar verbonden weten door Gods woord, de Bijbel. Die is ook het enige middelpunt op deze avond. Samen in de Bijbel lezen wat God in Zijn woord zegt over thema’s als: bekering, wedergeboorte, heiliging, de levende hoop. Deze avond staat een indringende vraag centraal!

We heten u dan ook van harte welkom D.V. dinsdag 5 juni a.s.
Vanaf 19:30 uur inloop met een kopje koffie of iets anders en gelegenheid kennis te maken met de spreker.
Precies om 20:00 uur begint de avond!

Kantine van Camping “De Meulebarg”, Molenweg Elspeet. Open avond, dus voor iedereen en alle leeftijden.

Gebruikersavatar
MoesTuin
Generaal
Generaal
Berichten: 4598
Lid geworden op: 02 feb 2014 16:00

Re: Thema-avond evangelisten van Dooijeweert in Elspeet

Berichtdoor MoesTuin » 25 mei 2018 21:53

Een zegen voor de Gereformeerde Gezindte Evangelist van Dooijeweert.
Dat velen maar tot de Heere Jezus gebracht zullen worden en Hem mogen kennen tot in het hart want nog zegt de Heer Jezus, : "Zie ik sta aan de deur en ik klop" en dat velen de deur van hun hart heel persoonlijk open zullen doen en Hem binnen laten.
Nu zo juist na Pinksteren, Met het neerdalen van de Heilige Geest op, over en in de gelovigen in de Heer Jezus, is die Heilige Geest gaan schrijven in onze harten.
Het nieuwe verbond in werking getreden.
Dat velen vervuld zullen geraken van de Drie enige God en Vader, Zoon en Geest.
Zal zeker een zeer rijke en bemoedigende avond worden en hopelijk komt er ook iets online hiervan.
want wij hebben hier geen blijvende stad
maar zoeken de toekomende

De Heere Jezus zegt;
"Wie in Mij gelooft zal Hét Eeuwige Leven ontvangen"


Terug naar “Algemene Zaken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten