Afscheid JV leiding

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora.

Moderators: johannes1, Moderafo's

heuvelink
Verkenner
Verkenner
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 mei 2017 15:26

Afscheid JV leiding

Berichtdoor heuvelink » 18 mei 2017 15:28

Hallo,

Op onze JV nemen twee mannen afscheid als leiding, ik mag voor hen het afscheidscadeau kopen. Alleen heb ik geen idee wat leuk is en wat origineel is... Wie kan mij helpen :)

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Afscheid JV leiding

Berichtdoor Chaya » 18 mei 2017 15:31

Om een goede tip te kunnen geven, is het denk ik goed om iets meer te vertellen.
Leeftijd van de beide mannen, houden ze van lezen, het bedrag dat je ongeveer te besteden hebt...
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

heuvelink
Verkenner
Verkenner
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 mei 2017 15:26

Re: Afscheid JV leiding

Berichtdoor heuvelink » 18 mei 2017 15:38

Een rond de 30 ander 45. Voor beide heb ik €50 euro te besteden, dus €100 in totaal.

Chaya
Generaal
Generaal
Berichten: 7095
Lid geworden op: 15 dec 2014 10:38
Locatie: Bij het water

Re: Afscheid JV leiding

Berichtdoor Chaya » 18 mei 2017 15:47

Dat zijn behoorlijke bedragen. Als ze graag lezen zou je een bijzondere uitgave kunnen geven, iets wat je minder snel zelf koopt.
Of een bon voor een "beleving", dat varieert van skydiven tot dagje zeevissen, en van etentje tot museumbezoek.
Wijs een spotter niet terecht, anders zal hij u haten. Wijs een wijze terecht, en hij zal u liefhebben. -- Spreuken 9:8

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23543
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Afscheid JV leiding

Berichtdoor Marnix » 19 mei 2017 11:08

Precies, een boek is wel een beetje afgezaagd. Een dinerbon of zo is natuurlijk leuk, kunnen weer eens wat tijd met hun vrouw (als ze die hebben) doorbrengen. Of zo'n bon waarbij ze kunnen kiezen uit allerlei uitjes, kan je nog afstellen op wat ze leuk vinden en dat kunnen ze zelf wat uitkiezen.

https://www.giftforyou.nl/cadeau/ heeft wel leuke dingen!
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”


Terug naar “Algemene Zaken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten