Ik zoek hulp voor mijn afstudeerscriptie

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora.

Moderators: johannes1, Moderafo's

Lisalogie
Verkenner
Verkenner
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 mei 2017 13:33

Ik zoek hulp voor mijn afstudeerscriptie

Berichtdoor Lisalogie » 02 mei 2017 14:31

Hallo allen,

Ik ben Lisa en ik studeer theologie. Ik heb een beetje het refoweb forum door gelezen en ik hoop dat ik met deze vraag hier goed zit.

Ik wil mijn scriptie schrijven over de taal die jongeren gebruiken als ze spreken over geloof/zingeving/spiritualiteit. Nu heeft mijn begeleider als tip gegeven dat ik dit misschien op internet moet zoeken omdat hier wel de puurste vorm van taal van jongeren naar voren komt.

Zijn er mensen die eventueel weten of er facebookgroepen/fora/websites zijn waar ik jongeren kan vinden die geloven, en hier ook vragen over stellen of over belangrijke onderwerpen praten. Het mag van alles zijn als het maar online gebeurt.

Ik vind dit zo een mooie website en ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

groetjes,
Lisa

Gebruikersavatar
Pcrtje
Majoor
Majoor
Berichten: 1920
Lid geworden op: 14 mei 2012 15:48

Re: Ik zoek hulp voor mijn afstudeerscriptie

Berichtdoor Pcrtje » 02 mei 2017 14:37

Lisalogie schreef:Hallo allen,

Ik ben Lisa en ik studeer theologie. Ik heb een beetje het refoweb forum door gelezen en ik hoop dat ik met deze vraag hier goed zit.

Ik wil mijn scriptie schrijven over de taal die jongeren gebruiken als ze spreken over geloof/zingeving/spiritualiteit. Nu heeft mijn begeleider als tip gegeven dat ik dit misschien op internet moet zoeken omdat hier wel de puurste vorm van taal van jongeren naar voren komt.

Zijn er mensen die eventueel weten of er facebookgroepen/fora/websites zijn waar ik jongeren kan vinden die geloven, en hier ook vragen over stellen of over belangrijke onderwerpen praten. Het mag van alles zijn als het maar online gebeurt.

Ik vind dit zo een mooie website en ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.