Grieken

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
benefietdiner
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3466
Lid geworden op: 22 jan 2012 14:06

Re: Grieken

Berichtdoor benefietdiner » 10 jul 2015 08:19

VERLOS DE GRIEKEN VAN DE EURO EN VERLOS ONS VAN DE GRIEKEN!
De Grieken hebben zich zondag duidelijk uitgesproken.
Meer dan 60% zei 'nee', OXI.
Laten we het Griekse 'nee' dan ook net zo duidelijk beantwoorden met een VERTREK uit de euro.
Tot vorige week dacht de minister van Financiën er ook zo over: “Bij een 'nee' is er geen basis voor een nieuw programma en geen basis voor Griekenland binnen de euro”.
Zo ja, waarom zet hij dan de deur weer op een kier voor een nieuw programma? Dat begrijpt niemand! Gooi die deur toch dicht; op slot!
TEUN VAN DIJCK - ALGEMEEN OVERLEG GRIEKENLAND - 7 juli 2015
http://www.volkskrant.nl/economie/waaro ... 2155aa7e58

Katlheen
Majoor
Majoor
Berichten: 1885
Lid geworden op: 08 okt 2005 15:56

Re: Grieken

Berichtdoor Katlheen » 10 jul 2015 09:18

Dat heet politiek.
Wij veroordelen dogmatisch andere dogma's.

antoon

Re: Grieken

Berichtdoor antoon » 10 jul 2015 09:31

Dat heet politiek.

Inderdaad dat is politiek, zeggen waar je voor staat visie tonen, als het moet impopulaire beslissingen nemen
al 50 jaar is dat niet of minder het geval in ons land, ik zeg niet dat er nooit goede beslissingen zijn genomen, daar moet je ook eerlijk in zijn, ook links heeft zijn bijdrage geleverd, echter door de band genomen is het de laatste jaren verzand in geleuter om kiezers te winnen of je positie te behouden en alnaargelang afwijken van je standpunt, ook dat is erger, gewoon noodzakelijke dingen niet doen omdat dat te veel moeite kost.

De gewone burgers, tenminste veel daarvan begrijpen er steeds minder van, daarom maak ik mij ook zorgen voor weer een verkeerde beslissing over de hoofden van belastingbetalers heen, ik moet eerst zien als het zondag is


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 94 gasten