Chaya schreef:Niet zo vreemd dat bepaalde winkels verdwijnen. Soms is de service of klantvriendelijkheid uiterst belabberd.
Je komt naar een winkel niet alleen om iets te kopen, maar ook wil je graag eventuele nazorg kunnen verwachten.
Als winkeleigenaar zul je je dus moeten profileren.
Daar slagen heel veel winkeliers in, maar sommige absoluut niet.
Ook kauwgomkauwende winkelmeisjes, met elkaar kletsende verkoopsters en ongeinteresseerd personeel, is voor veel klanten een grote ergernis.
Ik las dat in de wijk Leidsche Rijn de nieuwbouw van een winkelcentrum op een fiasco dreigt uit te lopen, daar tweederde van 32 winkelketens geen interesse heeft om zich daar te vestigen.
Bovendien is een kaalslag van het aantal modezaken (overal maar meer van hetzelfde) op termijn juist een verrijking van het winkelbestand.
Sinds het aantal modezaken wat afneemt durf ik met mijn vrouw de stad weer in
Met mijn ex kon ik echt niet samen de stad in, wat we ook nodig hadden: aan het einde van de dag hadden we alleen maar modezaken bekeken, maar met mijn vrouw gaat dat al stukken beter...