Refoveilingen ?!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
Floppie
Sergeant
Sergeant
Berichten: 449
Lid geworden op: 05 sep 2012 20:23

Re: Refoveilingen ?!

Berichtdoor Floppie » 04 apr 2013 08:02

meribel schreef:sorry maar ik vind het toch zo een raar iets..

en dan ook nog een hoofdstukje missie/visie en dan iets met bijbelse waarden.


mis nog wel ergens de vermelding dat ze tien procent afdragen naar één of ander goed doel natuurlijk.


:roll:



Je moet natuurlijk wel de hele breedte trekken....
Floppie heeft het forum nu definitief verlaten.

RiVi
Verkenner
Verkenner
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 mei 2013 11:30

Re: Refoveilingen ?!

Berichtdoor RiVi » 27 aug 2013 22:18

Geflopt....beetje wel denk ik. Veel te weinig reclame voor gemaakt, een keer in het RD is niet voldoende.

Omdat er zo weinig mensen bieden blijven de prijzen dermate laag dat aanbieders afhaken.
Wij zijn met de kinderen naar een survivalparcours geweest voor 3 euro, heel leuk, maar daar kan een aanbieder niet van leven, want aanbieders moeten ook nog eens 10% afstaan, dus 2,70 euro voor een activiteit die normaal 30 euro zou kosten voor twee personen.

Tja, wat er reformatorisch aan is, 90% van de aanbieders heeft geen enkele christelijke binding of achtergrond.

Welk bedrijf zou er achter zitten? Ze doen er vaag over, maar de opbouw lijkt wel erg op vakantieveilingen.

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Re: Refoveilingen ?!

Berichtdoor LeChat » 28 aug 2013 14:10

RiVi schreef:Welk bedrijf zou er achter zitten? Ze doen er vaag over, maar de opbouw lijkt wel erg op vakantieveilingen.


Vaag? KvK-nummer staat gewoon op de website:http://www.refoveilingen.nl/info/contact/

En dat is gewoon een BV: https://www.kvk.nl/handelsregister/zoek ... T=57549982 Ben je echt nieuwsgierig dan download je het uittreksel en kom je meer te weten over de bestuurder(s) en aandeelhouder (als dat er 1 is)...

Ook het adres staat op de website, dus zelfs dat kun je googelen om te zien of daar nog meer bedrijven zijn gevestigd om te kijken of daar een link te leggen valt.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

juffiejuf
Luitenant
Luitenant
Berichten: 677
Lid geworden op: 14 apr 2011 13:02
Locatie: overal en nergens

Re: Refoveilingen ?!

Berichtdoor juffiejuf » 29 aug 2013 09:31

ze doen er helemaal niet zo vaag over want toen het net was opgericht heb ik me een keer ingelogd maar er nooit wat mee gedaan. Kreeg ik dus paar weken geleden een brief met kortingsbonnen en daarin stonden gewoon onderaan de naam, adres etc.

Ruth2
Sergeant
Sergeant
Berichten: 307
Lid geworden op: 21 jun 2013 18:43

Re: Refoveilingen ?!

Berichtdoor Ruth2 » 29 aug 2013 10:27

Ik zie het niet er niet zo van in eerlijk gezegd.

Rozijn
Majoor
Majoor
Berichten: 1557
Lid geworden op: 18 sep 2013 15:58

Re: Refoveilingen nu ineens toch overstag?

Berichtdoor Rozijn » 09 dec 2013 14:37

Pieter Floor schreef:ik zag net op facebook voorbij komen dat refoveilingen waarschijnlijk alsnog de naam gaat wijzigen. en dat doen ze omdat ze te veel kritiek hebben gehad door het woord REFO in de naam. Nu gaat het RV veilingen heten,ben benieuwd of er dan ineens ook geen ‘refo’ veilingen meer te vinden zijn. was het nou echt zo erg dat er voor refo’s een eigen site is gemaakt?

Groet, Pieter

Grappig dat je je speciaal aanmeldt om dit te melden? Heb je aandelen RV veilingen? ;)

Waar staat RV veilingen voor? RefoVeilingen veilingen? :) Dat is dubbelop...

Serieus: natuurlijk is het niet erg dat er voor refo's een eigen site is gemaakt. We hebben zoveel dingen voor onszelf. Ik zie het als een verlengstuk van de wegwijsbeurs en de duikenburgse dagen...

Gebruikersavatar
meribel
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3826
Lid geworden op: 24 jan 2011 14:15

Re: Refoveilingen ?!

Berichtdoor meribel » 09 dec 2013 18:49

Rv veilingen, dat is net een bom moeder vind ik.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten