Snelle vragen topic

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora.

Moderators: johannes1, Moderafo's

Gebruikersavatar
Bumba
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1113
Lid geworden op: 04 feb 2007 19:31

Re: Snelle vragen topic

Berichtdoor Bumba » 12 dec 2012 20:10

johannes1 schreef:Een beetje laat, maar toch.

In de meeste contracten staat ook prijswijzigingen voorbehouden. Dit is zo "voorbehoud". Helaas zal ook jij de hogere BTW moeten gaan betalen. Volgens mij staat BTW zelfs buiten de prijsafspraak die je maakt met een leverancier. Omdat de BTW landelijk wordt opgelegd.


Bedankt nog voor het reageren! Ik betaal nu nog steeds de afgesproken maandbedrag inclusief btw. Ofwel de BTW verhoging is niet aan mij doorberekend ofwel het maandbedrag exclusief btw is verlaagd waardoor ik gewoon hetzelfde ben blijven betalen. Nou ja, nog een maandje dan krijg ik weer een nieuw contract.

cornelia77
Luitenant
Luitenant
Berichten: 580
Lid geworden op: 20 sep 2010 20:29

Re: Snelle vragen topic

Berichtdoor cornelia77 » 12 dec 2012 20:37

johannes1 schreef:weet iemand iets leuks om te bezichtigen of te doen in omgeving Vianen?


'k Weet niet wat voor iets je zoekt, maar hier staat misschien wel wat bij: http://www.uitmetkinderen.nl/umksearch/umksearchB.php

juf89
Mineur
Mineur
Berichten: 131
Lid geworden op: 28 feb 2011 14:16
Locatie: de grote stad

Re: Snelle vragen topic

Berichtdoor juf89 » 17 dec 2012 11:57

mag je kerst postzegels van vorig jaar ook gewoon gebruiken? of moet je daar extra bij plakken?
Kijk omhoog en zie wat nog verborgen is

Lichtzwaard
Kapitein
Kapitein
Berichten: 891
Lid geworden op: 16 apr 2005 09:04

Re: Snelle vragen topic

Berichtdoor Lichtzwaard » 17 dec 2012 12:08

juf89 schreef:mag je kerst postzegels van vorig jaar ook gewoon gebruiken? of moet je daar extra bij plakken?

Bel Post NL dat weet je het gelijk. :jaknikken: :jaknikken: :jaknikken: :jaknikken:
VERITAS VOS LIBERABIT.

Gebruikersavatar
johannes1
Moderator
Berichten: 3133
Lid geworden op: 11 sep 2002 12:13
Contacteer:

Re: Snelle vragen topic

Berichtdoor johannes1 » 17 dec 2012 12:24

antwoord:
Zijn mijn oude Decemberzegels nog geldig?


Uw oude Decemberzegels zijn nog steeds geldig, maar u moet altijd frankeren tot het juiste tarief van € 0,40. De Decemberzegels met de aanduiding 'December' hebben al het juiste tarief. Wanneer u oudere Decemberzegels met een gulden- of euro-aanduiding gebruikt, moet u bijplakken tot het decembertarief van € 0,40.
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

Gebruikersavatar
*Annette*
Majoor
Majoor
Berichten: 2272
Lid geworden op: 06 feb 2007 19:22

Re: Snelle vragen topic

Berichtdoor *Annette* » 09 mar 2013 19:16

Kun je bij een live account een 'handtekening' toevoegen onder je mail?
Wat de toekomst brengen moge........

Carpento
Luitenant
Luitenant
Berichten: 505
Lid geworden op: 12 aug 2004 12:26

Re: Snelle vragen topic

Berichtdoor Carpento » 11 mar 2013 00:37

Ja :)

Bij het maken van de mail kies je voor 'Options' en dan vind je onder het kopje 'Writing email' de optie 'Message font and signature'. Lijkt me wat je zoekt :)

Gebruikersavatar
*Annette*
Majoor
Majoor
Berichten: 2272
Lid geworden op: 06 feb 2007 19:22

Re: Snelle vragen topic

Berichtdoor *Annette* » 22 mar 2013 17:20

Inderdaad! Weet je ook hoe je een afbeelding erbij toevoegd? Ben al wat aan het zoeken geweest op internet maar ik kom er nog niet uit...
Wat de toekomst brengen moge........

pannenkoek
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1430
Lid geworden op: 28 mei 2009 21:02

Re: Snelle vragen topic

Berichtdoor pannenkoek » 22 mar 2013 18:42

johannes1 schreef:antwoord:
Zijn mijn oude Decemberzegels nog geldig?


Uw oude Decemberzegels zijn nog steeds geldig, maar u moet altijd frankeren tot het juiste tarief van € 0,40. De Decemberzegels met de aanduiding 'December' hebben al het juiste tarief. Wanneer u oudere Decemberzegels met een gulden- of euro-aanduiding gebruikt, moet u bijplakken tot het decembertarief van € 0,40.



December zegels mag je ook nu nog gebruiken. Bijplakken tot 54 cent!
Tot 1 nov. kun je nog guldenzegels gebruiken. Dan gaan die er helemaal uit.
Vertrouwen op Christus doodt angst voor mensen,
maar angst voor mensen doodt vertrouwen op Christus.

Gebruikersavatar
Jess
Sergeant
Sergeant
Berichten: 395
Lid geworden op: 19 sep 2006 12:53
Locatie: @ home

Re: Snelle vragen topic

Berichtdoor Jess » 28 mar 2013 18:42

Van de week las ik in Markus 14 vers 51 en 52

Statenvertaling:
En een zeker jongeling volgde Hem, hebbende een lijnwaad omgedaan over het naakte lijf, en de jongelingen grepen hem.

En hij, het lijnwaad verlatende, is naakt van hen gevloden


Nieuwe Bijbelvertaling:
Een jongeman, die alleen een linnen kleed aanhad, probeerde bij hem te blijven, maar toen ook hij werd vastgegrepen, [52] liet hij het kleed in hun handen achter en vluchtte naakt weg.

met deze 'hem' wordt volgens mij de Heere Jezus bedoeld

zat me af te vragen, wordt hier verder nog meer over gesproken in de Bijbel? Wat zal het doel zijn van deze verzen, er staat niets voor niets in de Bijbel

In de Willibrord vertaling:
] Een jongeman* volgde Hem met slechts een linnen doek om het naakte lijf; ze grepen hem vast. [52] Maar hij liet de doek achter en vluchtte naakt weg.
bij het sterretjes staat dat deze jongeman wel de auteur van het Marcus evangelie kan zijn.

Gebruikersavatar
Kvinna
Sergeant
Sergeant
Berichten: 378
Lid geworden op: 22 nov 2012 13:08

Re: Snelle vragen topic

Berichtdoor Kvinna » 28 mar 2013 19:05

Ik dacht dat men over het algemeen denkt dat het Nicodemus geweest is.

boer
Majoor
Majoor
Berichten: 2348
Lid geworden op: 20 mar 2011 12:11
Locatie: far far away.

Re: Snelle vragen topic

Berichtdoor boer » 28 mar 2013 19:18

Jess schreef:Van de week las ik in Markus 14 vers 51 en 52

Statenvertaling:
En een zeker jongeling volgde Hem, hebbende een lijnwaad omgedaan over het naakte lijf, en de jongelingen grepen hem.

En hij, het lijnwaad verlatende, is naakt van hen gevloden


Nieuwe Bijbelvertaling:
Een jongeman, die alleen een linnen kleed aanhad, probeerde bij hem te blijven, maar toen ook hij werd vastgegrepen, [52] liet hij het kleed in hun handen achter en vluchtte naakt weg.

met deze 'hem' wordt volgens mij de Heere Jezus bedoeld

zat me af te vragen, wordt hier verder nog meer over gesproken in de Bijbel? Wat zal het doel zijn van deze verzen, er staat niets voor niets in de Bijbel

In de Willibrord vertaling:
] Een jongeman* volgde Hem met slechts een linnen doek om het naakte lijf; ze grepen hem vast. [52] Maar hij liet de doek achter en vluchtte naakt weg.
bij het sterretjes staat dat deze jongeman wel de auteur van het Marcus evangelie kan zijn.


In Markus 16:5 is de jongeling er weer, nu in een wit lang kleed.
raadseltje, he?

maran
Sergeant
Sergeant
Berichten: 290
Lid geworden op: 08 jan 2013 14:13

Re: Snelle vragen topic

Berichtdoor maran » 28 mar 2013 20:19

Jess schreef:Van de week las ik in Markus 14 vers 51 en 52

Statenvertaling:
En een zeker jongeling volgde Hem, hebbende een lijnwaad omgedaan over het naakte lijf, en de jongelingen grepen hem.

En hij, het lijnwaad verlatende, is naakt van hen gevloden


Nieuwe Bijbelvertaling:
Een jongeman, die alleen een linnen kleed aanhad, probeerde bij hem te blijven, maar toen ook hij werd vastgegrepen, [52] liet hij het kleed in hun handen achter en vluchtte naakt weg.

met deze 'hem' wordt volgens mij de Heere Jezus bedoeld

zat me af te vragen, wordt hier verder nog meer over gesproken in de Bijbel? Wat zal het doel zijn van deze verzen, er staat niets voor niets in de Bijbel

In de Willibrord vertaling:
] Een jongeman* volgde Hem met slechts een linnen doek om het naakte lijf; ze grepen hem vast. [52] Maar hij liet de doek achter en vluchtte naakt weg.
bij het sterretjes staat dat deze jongeman wel de auteur van het Marcus evangelie kan zijn.



er is hier vorig jaar zelfs een topic aan gewijd.
of je er veel wijzer van wordt is de vraag.


viewtopic.php?f=29&t=25729

Gebruikersavatar
johannes1
Moderator
Berichten: 3133
Lid geworden op: 11 sep 2002 12:13
Contacteer:

Re: Snelle vragen topic

Berichtdoor johannes1 » 30 okt 2013 14:00

rare vraag misschien. Maar weet hier iemand iets van deuren hangen :mrgreen:

Onze badkamer deur gaat steeds aan de bovenkant de scharnier uit de deurpost. Iedere keer sla ik hem terug, maar na een paar weken komt hij er toch weer uit. Wat kan hier aan gedaan worden?
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

Gebruikersavatar
kees61
Sergeant
Sergeant
Berichten: 379
Lid geworden op: 17 jan 2005 02:32
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Snelle vragen topic

Berichtdoor kees61 » 30 okt 2013 14:14

johannes1 schreef:Onze badkamer deur gaat steeds aan de bovenkant de scharnier uit de deurpost.

Je bedoelt vast dat de pen omhoog komt :-)
Mischien helpt het als je de pen licht invet.
Pen er uit halen, licht invetten met smeervet of vaseline en dan weer terug er in.
Als je bedoelt dat hele scharnier los komt, dan zou ik het beter vastschroeven met iets langere schroeven. Misschien moet je dan eerst de gaten repareren door er eerst een houten pennetje in te lijmen.
Als niemand kijkt... dan verandert alles in chocolade.


Terug naar “Algemene Zaken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten