Snelle vragen topic

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora.

Moderators: johannes1, Moderafo's

pannenkoek
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1430
Lid geworden op: 28 mei 2009 21:02

Re: Snelle vragen topic

Berichtdoor pannenkoek » 01 sep 2012 07:58

39
Vertrouwen op Christus doodt angst voor mensen,
maar angst voor mensen doodt vertrouwen op Christus.

Gebruikersavatar
Jess
Sergeant
Sergeant
Berichten: 395
Lid geworden op: 19 sep 2006 12:53
Locatie: @ home

Re: Snelle vragen topic

Berichtdoor Jess » 01 sep 2012 13:04

Welke winkelcentra in Rotterdam zijn de moeite waard om een bezoek te brengen op maandagmiddag? Moet een aantal uur daar wachten op mijn man en ben op zoek naar een leuke tijdsbesteding.

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Snelle vragen topic

Berichtdoor Mortlach » 01 sep 2012 13:31

Jess schreef:Welke winkelcentra in Rotterdam zijn de moeite waard om een bezoek te brengen op maandagmiddag? Moet een aantal uur daar wachten op mijn man en ben op zoek naar een leuke tijdsbesteding.


De Koopgoot?
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
-Judith-
Luitenant
Luitenant
Berichten: 609
Lid geworden op: 15 apr 2010 22:31

Re: Snelle vragen topic

Berichtdoor -Judith- » 01 sep 2012 14:39

Nou hier dan een 'wat jongere'...24...

Mango

Re: Snelle vragen topic

Berichtdoor Mango » 01 sep 2012 14:51

35 is ook bij mij nog lang niet in zicht ....:P
En in Rotterdam vind je in de koopgoot inderdaad voldoende aan winkels.

juf89
Mineur
Mineur
Berichten: 131
Lid geworden op: 28 feb 2011 14:16
Locatie: de grote stad

Re: Snelle vragen topic

Berichtdoor juf89 » 03 sep 2012 10:51

Je kunt inderdaad naar de koopgoot en de lijnbaan. Je kunt ook erg leuk winkelen op het zuidplein! ik wil je wel echt aanraden om daar met de metro heen te gaan, want parkeren is niet echt goedkoop in de stad!

als je iets anders wil, kun je ook gaan varen met de spido, of naar de euromast gaan, daar heb je een mooi uitzicht over rotterdam.

als je meer wilt weten.. pb dan even :)
Kijk omhoog en zie wat nog verborgen is

Gebruikersavatar
Bumba
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1113
Lid geworden op: 04 feb 2007 19:31

Re: Snelle vragen topic

Berichtdoor Bumba » 16 sep 2012 20:43

Op 1 oktober gaat de btw omhoog en ik kreeg netjes een briefje van de provider van mijn telefoon dat dat wordt doorberekend aan mij. Toen bekeek ik mijn contract en daar staan maandprijzen inclusief btw vermeld. Ben ik nu verplicht om de verhoogde btw te betalen of heb ik gedurende de looptijd van mijn contract recht om de maandprijs die in mijn contract staat vermeld te betalen?

Gebruikersavatar
Spons
Generaal
Generaal
Berichten: 4820
Lid geworden op: 20 okt 2004 18:23
Locatie: perkouw

Re: Snelle vragen topic

Berichtdoor Spons » 16 sep 2012 21:12

Jess schreef:Welke winkelcentra in Rotterdam zijn de moeite waard om een bezoek te brengen op maandagmiddag? Moet een aantal uur daar wachten op mijn man en ben op zoek naar een leuke tijdsbesteding.


Tsja , met mooi weer de euromast op (of in ieder geval helder weer ) is niet verkeerd kost je 7,50 dacht ik zo ongeveer.

Wat ook leuk is om te doen is een wandeling vanuit de oude veerhaven (lijn 5 ) langs de kade naar de erasmusbrug , daar naar de overkant lopen en wat drinken op de kop van zuid (koffie ) en genieten van de stad en zijn oevers.

Winkelen , wat gezelliger is is de lijnbaan en de koopgoot. Maar net achter de koopgoot een zijstraat van de coolsingel is de meent, ook wel een leuke sfeer en er zit een heerlijke ijssalon (de beste van Rotterdam ) die kan je aflopen , dan via het laurenskwartier naar de hoogstraat toe die leid je weer naar de koopgoot toe en de lijnbaan , is een leuk rondje

Zuidplein zijn ook veel winkels maar niet echt gezellig omdat alles overdekt is en redelijk benauwend overkomt.

Succes in ieder geval !

Gebruikersavatar
*Annet*
Generaal
Generaal
Berichten: 4053
Lid geworden op: 24 apr 2003 21:20

Re: Snelle vragen topic

Berichtdoor *Annet* » 13 okt 2012 22:09

@Appel:
ben vandaag met mijn kids naar concert van Elly en Rikkert geweest en daar de cd met dat nummer erop gekocht. Mijn ventje is zo blij. Op de terugweg natuurlijk meteen beluisterd. Hij voelde zich helemaal gelukkig worden!

Dus mijn dank is nog steeds groot voor je meedenken.
ja, dat is mijn mening dan he.....

Gebruikersavatar
Appel
Verkenner
Verkenner
Berichten: 72
Lid geworden op: 15 dec 2011 12:47

Re: Snelle vragen topic

Berichtdoor Appel » 14 okt 2012 08:59

Oh, wat leuk dat je nog even reageert! Leuk zijn die concerten he! Wat fijn dat je je jongen zo blij hebt kunnen maken. Heeft hij zo'n behoefte aan geborgenheid/veiligheid dat dat nummer hem zo aanspreekt?

Gebruikersavatar
*Annet*
Generaal
Generaal
Berichten: 4053
Lid geworden op: 24 apr 2003 21:20

Re: Snelle vragen topic

Berichtdoor *Annet* » 14 okt 2012 19:39

Ja idd, zo is hij. Ook een echte knuffelkont en heerlijk aanhankelijk. Boos worden werkt bij hem bijv. ook niet. Je kunt hem beter maar een knuffel geven. Dan ontdooit hij meestal weer.
ja, dat is mijn mening dan he.....

Gebruikersavatar
*Annette*
Majoor
Majoor
Berichten: 2272
Lid geworden op: 06 feb 2007 19:22

Re: Snelle vragen topic

Berichtdoor *Annette* » 15 okt 2012 16:41

Spons schreef:en anders bv zo doen Annettebom1978 ofzo (dus voor en achternaam plus geboortejaar )

Inmiddels is het facebook 'probleem' al verholpen, m'n achternaam daar lag het aan. Ondanks dat er genoeg familieleden ook op facebook zitten :-k...
Wat de toekomst brengen moge........

Gebruikersavatar
johannes1
Moderator
Berichten: 3134
Lid geworden op: 11 sep 2002 12:13
Contacteer:

Re: Snelle vragen topic

Berichtdoor johannes1 » 07 dec 2012 16:21

Bumba schreef:Op 1 oktober gaat de btw omhoog en ik kreeg netjes een briefje van de provider van mijn telefoon dat dat wordt doorberekend aan mij. Toen bekeek ik mijn contract en daar staan maandprijzen inclusief btw vermeld. Ben ik nu verplicht om de verhoogde btw te betalen of heb ik gedurende de looptijd van mijn contract recht om de maandprijs die in mijn contract staat vermeld te betalen?

Een beetje laat, maar toch.

In de meeste contracten staat ook prijswijzigingen voorbehouden. Dit is zo "voorbehoud". Helaas zal ook jij de hogere BTW moeten gaan betalen. Volgens mij staat BTW zelfs buiten de prijsafspraak die je maakt met een leverancier. Omdat de BTW landelijk wordt opgelegd.
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

Gebruikersavatar
johannes1
Moderator
Berichten: 3134
Lid geworden op: 11 sep 2002 12:13
Contacteer:

Re: Snelle vragen topic

Berichtdoor johannes1 » 12 dec 2012 13:06

weet iemand iets leuks om te bezichtigen of te doen in omgeving Vianen?
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

Lichtzwaard
Kapitein
Kapitein
Berichten: 891
Lid geworden op: 16 apr 2005 09:04

Re: Snelle vragen topic

Berichtdoor Lichtzwaard » 12 dec 2012 13:16

johannes1 schreef:weet iemand iets leuks om te bezichtigen of te doen in omgeving Vianen?


Duik een kroeg is met die kou en vergeet het gehucht Vianen. zon10 zon6 zieliglopen-smile :yahoooo: zieliglopen-smile
VERITAS VOS LIBERABIT.


Terug naar “Algemene Zaken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten