Kleding enzo... (4)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

lekkerbek
Luitenant
Luitenant
Berichten: 520
Lid geworden op: 10 mei 2012 09:28

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor lekkerbek » 24 jun 2014 20:08

Bij http://www.clarks.nl/dames
Je kunt links je maat aangeven, ook 39,5, dan zie je direct welke schoenen er in jouw maat zijn.

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor ajl » 24 jun 2014 20:27

Ik heb hetzelfde probleem en daardoor al vaak miskopen gedaan. Wat ik nu doe, is maat 40 kopen en een zooltje erin. Werkt alleen niet bij hoge pumps.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor Evelien » 24 jun 2014 20:30

Oke, dat is ook een tip. Bedankt.
Ja idd. die miskopen. Echt balen.

Gebruikersavatar
Saskia
Majoor
Majoor
Berichten: 1786
Lid geworden op: 01 nov 2003 13:08

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor Saskia » 28 jun 2014 11:29

Weet iemand waar je goedkoop kinderondergoed kunt kopen? En dan vooral grote jongensmaten?
Ik heb van iemand uit NL een gift gekregen om ondergoed te kopen voor de straatkinderen waar we hier mee werken, maar ik schrik een beetje van de prijzen. De goedkoopste die ik kan vinden zijn nog ruim een euro per stuk, ik had verwacht (lees: gehoopt) dat ik nog wel iets als 5 stuks voor 2,95 zou kunnen vinden ofzo... :shock:

Is zoiets nog te vinden, of is ondergoed gewoon duurder dan ik dacht?

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor MissF » 28 jun 2014 14:44

Zeeman, daar haal haal ik altijd ondergoed voor beide kids, zit veel beter dan Hema spul, en goedkoop. Hele kleine maatjes meisjesondergoed haal ik wel 3 voor 2 euro, maar de jongensvarianten in grotere maten koop je denk ik niet voor zo weinig, dat is toch wel tegen een euro per stuk, hemden 2 of 3 euro per stuk. Maar ik koop wel altijd leuke, met prints, ze hebben misschien ook wat 'saaiere', voor minder, dat weet ik niet.

Vandaag voor beide kids schoenen gekocht, pff, dat blijft toch veel geld. Terwijl ik het 2e paar voor 1 euro kreeg. Jurian loopt al de hele zomer op gympen van 10 euro van H&M, staan erg leuk, maar ik zag dat hij wel heel erg scheef erop liep, dus toch maar gewone goede schoenen gekocht, en Frederiek klaagde dat haar schoenen zo krap zaten, was maar 22, maar nu blijkt ze toch eindelijk gegroeid te zijn, maat 24 :) Kunnen ze hopelijk weer een poos vooruit, tot de échte uitverkoop net voor de winter ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor Evelien » 28 jun 2014 14:58

@Saskia, ik had pas geluk toen waren de bio-katoen boxers in de sale 3 voor 5 euro. En 4 hemden ook voor 5 euro. Bij C&A was dat. Als je op de site van C&A kijkt en dan bij Sale heb je 7 onderbroeken voor 4,90. Misschien is dat wat?

Gebruikersavatar
Saskia
Majoor
Majoor
Berichten: 1786
Lid geworden op: 01 nov 2003 13:08

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor Saskia » 28 jun 2014 20:25

O, dan ga ik daar even kijken, bedankt Evelien!
@MissF: 'k had ook bij Zeeman gekeken en daar was het duurder dan ik dacht. Het mag inderdaad wel simpel zijn, liefst zwart, want schoon zal 't toch nooit blijven... :-)

Gebruikersavatar
jaccootje85
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1240
Lid geworden op: 16 apr 2007 18:39

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor jaccootje85 » 28 jun 2014 20:41

Vanmiddag was ik nog even in het dorp om wat boodschapjes te doen en ik was gelijk even voor kleertjes gaan kijken. Norah groeit nog steeds... Gaat nu richting maat 86... tIs een heerlijk kind, maar ze mag van mij wel even stoppen met groeien! Ze is nog maar net 8 maanden ! Ze wordt veel te lang zo...haha! Gelukkig kon ik nog wat leuks vinden voor niet al te veel geld. Maar het is wel een dure meid zo :wink: Nu al! :-oo
Ben er wel achter dat ik op dit moment zeer weinig kleding voor mezelf koop. Loop nu weer in kleding wat ik al 3 jaar niet aan kon. Ben nu weer behoorlijk afgevallen, dus dat is wel fijn, al moet ik wel oppassen dat m'n rokken niet al te ver afzakken... Alles is te wijd op 2rokjes na... Ook weer een beetje jammer om dan weer nieuwe rokken aan te schaffen... Ik ben er nog niet uit wat ik ga doen. Zeker met de winter in aantocht (over een half jaar pas hoor :wink: ) denk ik dat ik wel nieuwe kleding aan moet schaffen als ik zo blijf afvallen. Afgelopen winter was het ook al flink hijsen bij de meeste rokken. En broeken draag ik niet, ja, nu alleen 1 tijdens m'n werk, maar dat is tijdelijk werk. Dus veel meer dan wat oude werkbroeken heb ik geen broeken in de kast. Wil ik ook zo houden, want t staat me echt niet.
Szent az Úr

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor Evelien » 28 jun 2014 20:58

Wow 86, dat haalde S. nog niet. Die zat in maat 80 toen hij net een jaar was en dat vond ik al groot. :wink: 86 is hier er net uit (daar heeft hij wel heel lang in gezeten).
Wel leuk om weer nieuwe kleding voor je zelf te kopen.

Gebruikersavatar
jaccootje85
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1240
Lid geworden op: 16 apr 2007 18:39

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor jaccootje85 » 29 jun 2014 17:48

Evelien schreef:Wow 86, dat haalde S. nog niet. Die zat in maat 80 toen hij net een jaar was en dat vond ik al groot. :wink: 86 is hier er net uit (daar heeft hij wel heel lang in gezeten).
Wel leuk om weer nieuwe kleding voor je zelf te kopen.


Tis een ontzettend lange lijs aan t worden... Helaas kun je het niet tegen houden. M'n zus had nog een doos kleding allemaal maatje 86. Had haar 2jarige dochter nu een paar maanden niet meer aan... Heb ik nu gekregen en de meeste jurkjes kan Norah nu aan... Ik vraag me soms wel eens af hoe lang dit door gaat... Als ze zo blijft groeien, waar eindigt ze dan???
Voor mezelf kleding kopen, ga k maar in de uitverkoop doen denk ik. Voor de winter heb ik 5 stelletjes kleding... Niet veel om mee te combineren en veel dingen lijken op elkaar. Een paar jurkjes zouden leuk zijn... :wink: De centen ervoor ook, haha! :-oo Nog ff doorsparen want de nieuwe keuken is eerst in aantocht.
Szent az Úr

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor Evelien » 29 jun 2014 17:58

Ik had vorige week nog 4 broeken voor 33 euro. Twee bij de H&M vandaan (10 p stuk) en twee broeken bij een tweedehands zaakje. Echt leuk om nu kleding te kopen, lekker uit verkoop.

Ik dacht eerst ook van wanneer stopt dat groeien bij S. Maar hij heeft een tijdje (bijna een jaar lang) in een bepaalde maat gezeten. Dus het zegt niks. Wie weet zit je dochter wel een lange tijd in maat 86.

Gebruikersavatar
jaccootje85
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1240
Lid geworden op: 16 apr 2007 18:39

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor jaccootje85 » 29 jun 2014 18:37

Dat hoop ik dan maar want ze heeft nu een garderobe van heb ik jou daar! Haha! Een bananendoos vol en nog wat dingetjes die ik zelf heb gekocht. Al ligt er voor de zekerheid ook al wel het een en ander van maatje 92 :wink:
Szent az Úr

Gebruikersavatar
Acire
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2769
Lid geworden op: 11 sep 2002 15:36
Contacteer:

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor Acire » 29 jun 2014 20:39

Wat een reus is jouw meisje Jaccootje. Mijn dochter is een weekje jonger geloof ik en zit nu net in 74. Terwijl zij al niet klein is, want als ik haar vergelijk met baby's van dezelfde leeftijd is zij al groot.

Gebruikersavatar
Duschka
Luitenant
Luitenant
Berichten: 704
Lid geworden op: 01 jun 2012 00:10

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor Duschka » 30 jun 2014 12:15

@Jaccootje, zo jouw meisje heeft haast om groot te worden :wink: .

En dan te bedenken dat ik ons meisje al zo ontzettend groot vind. Dat valt dus allemaal wel mee, als ik jou zo hoor, haha.
Hier zit DL in maat 86, maar tikt zo de 13 maanden aan. Het is een beetje puzzelen, ze heeft namelijk wel de lengte, maar mist de breedte soms een beetje. Dat verbaast mij dan weer, want ze is toch bepaald goed gevuld heb ik 't idee, maar gewoon niet zo breed gebouwd.

Garderobe voor jezelf...
Je kunt ook kijken of je via MP 't een en ander op de kop kunt tikken. Dat scheelt behoorlijk in de centjes vaak.
Doe wat je wilt, gekletst wordt er toch...

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor ajl » 30 jun 2014 12:25

Hoe doe je dat dan via mp? Ik kijk wel eens op kleding in mijn maat, maar vind het echt vreselijk. Terwijl ik hoor dat andere regelmatig leuke dingen vinden op mp. Kijk je dan elke week ofzo of zoek je op merken?


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten