Kleding enzo... (4)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
TKF
Moderator
Berichten: 1662
Lid geworden op: 14 okt 2003 19:34
Locatie: Malden

Kleding enzo... (4)

Berichtdoor TKF » 01 okt 2011 13:13

Alweer deel 4 van het kleding-topic!

De laatste reacties waren de volgende:


liefie

Mijn spijkerrokjes komen altijd bij de miss etam vandaan, Familie woont in Leusden waar wij zeer regelmatig komen erg fijne winkel.
Vaak heb ik rokje van rond de 40/50 euro voor 4,95 erg leuk en hele goede kwaliteit!

-Judith-

Heb de prijsstickers er even afgepeuterd, het resultaat; de broek was eerst 49,95 nu 4,95, de andere broek was eerst 29,95, nu 2,95, het hemdje was eerst 39,95, nu 4,95
Heb dus gewoon 90% korting gehad!

ajl

LeChat schreef:@mw/Judith: Zit die Outlet alleen in Emmeloord?

@ajl: is het dan niet lastig in te schatten of je jas straks mooi valt (als je buik weg is)?



Ik heb vooral gekeken hoe de jas bij mijn armen viel. Hoe het viel bij mijn buik maakte mij niet zo uit en het is een vrij korte knalrode jas, zo'n soort michellinpoppetje jas, als je begrijpt wat ik bedoel. En ik weet dat ik met jassen sowieso altijd een grote maat heb, door mijn lengte en lange armen. Al moet ik wel zeggen dat ik nu een maat 44 heb gekocht, terwijl ik altijd maat 38/40 draag. Dus ik hoop dat ik het goed heb ingeschat.
'Real discoveries come from chaos.'
- Chuck Palahniuk

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor LeChat » 02 okt 2011 11:26

Voor de brildragers onder ons: stemmen jullie je kleding af op je bril, of omgekeerd? Ik heb sinds kort een nieuwe bril, met aquablauw in de poten en soms matcht dat gewoon niet met je kleren. Ik maak me er verder niet druk om en draag gewoon waar ik zin in heb en ga ook geen 2 brillen aanschaffen. Zijn er hier die dat wel doen? Een schoonzus van mij heeft bijv. wel 2 brillen, een rode en een paarse...
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Gebruikersavatar
mw
Moderator
Berichten: 3677
Lid geworden op: 08 jul 2004 22:05
Locatie: de Bult

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor mw » 02 okt 2011 12:57

Ik begin daar ook niet aan! Bril koop ik bij mijn gezicht en verder houd ik nergens rekening mee.
Ik vind wel dat het eraan ligt wat voor bril je goed staat. Staat een bril met een opzichtig montuur je goed, dan kan ik mij voorstellen dat je er wel rekening mee houdt. Alleen been bril met een 'dun' en 'half' montuur (geen montuur onder de glazen) staat mij goed. Die valt niet zo op, dus dat is makkelijk.

De huidige brillenmode vind ik persoonlijk verschrikkelijk lelijk (van die grote dikke, zwarte monturen, met héle grote glazen 8) en staat mij gelukkig ook niet. (sorry voor degenen die zo'n bril hebben).
Verder vind ik een nieuwe bril kopen altijd een klein drama. Een bril moet gelijk goed zitten, voelen en goed staan. En dan kost vaak veel tijd.
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor LeChat » 02 okt 2011 13:28

Je moet er zeker rekening houden wat voor soort bril bij je gezicht staat. Probleem bij mij is ook dat ik niet goed zíe hoe de potentiële nieuwe bril staat, met 'ruitenglas' erin i.p.v. met ong. -7... Ik moet toch grotendeels afgaan op wat manlief en de opticiën ervan vinden en dus ik het spannend hoe het resultaat is als ik 'm ga ophalen. Gelukkig is het tot nu toe altijd nog goed uitgepakt 8).
Oh, en grote kunststoffen monturen vind ik ook niks. Al was het maar omdat kunststof de neiging heeft van je neus te zakken. En ik loop toch al vaak tegen m'n bril te duwen 8)
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

meisje20
Luitenant
Luitenant
Berichten: 648
Lid geworden op: 02 apr 2009 20:20

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor meisje20 » 02 okt 2011 13:45

ik heb een zwarte bril die makkelijk is te combineren met verschillende kleuren kleding. :wink:
ondanks dat vind ik mijn zwarte bril het mooist staan met bijv. een zwarte coltrui
Gods geduld is groot maar niet oneindig

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8204
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor Lalage » 02 okt 2011 15:16

Mijn bril is blauw en als ik die draag, dan merk ik dat ik er ook liever blauwe kleding bij draag. Ik kocht de bril niet om hem altijd te dragen, anders had ik misschien niet voor zo'n opvallend montuur gekozen.

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor ajl » 02 okt 2011 17:12

Ik heb ook maar 1 bril. Ik heb hem bij mijn gezichtsvorm uitgezocht en gelaatskleur en niet bij mijn kleding. Ik heb nu een zwaarder montuur, maar ik blijf wel altijd in de bruin en roodtinten. De blauw- en zwarttinten staan mij absoluut niet. Ik vermoed dat dat komt omdat ik sproeten heb en donker haar en donkere ogen. Het lijkt mij eigenlijk wel leuk om meerdere brillen te hebben al zet je dan volgens mij ook altijd dezefde bril op.

pannenkoek
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1430
Lid geworden op: 28 mei 2009 21:02

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor pannenkoek » 03 okt 2011 08:54

Ja, ik heb er 2, voor de prijs van 1,25 of zo.
Als mijn oude bril stuk gaat tijdens mijn werk hier thuis heb ik er iig nog één.
Ik kan die ook nu gewoon op doen, maar ik heb wel altijd dezelfde op mijn neus staan. :lol:
Gewoon een neutrale kleur
Vertrouwen op Christus doodt angst voor mensen,
maar angst voor mensen doodt vertrouwen op Christus.

Haai
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2718
Lid geworden op: 31 mar 2003 20:22
Contacteer:

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor Haai » 03 okt 2011 18:58

Ik heb gewoon een neutrale bril, maar ik kan hem wel opleuken of aanpassen als ik wil (een Zenka, hierbij kun je een clip op je montuur zetten waarmee je kleur en patroon aan kunt passen). Eigenlijk doe ik dit nooit, houd het liever gewoon basic.
@lechat: bij mijn opticien maken ze een foto van je als je jezelf niet goed kunt zien, die je dan op de pc kunt bekijken. Ik vind dat wel prettig, hoef je niet met je neus bovenop de spiegel te staan om nog iets te zien ;)

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor LeChat » 04 okt 2011 14:44

Haai schreef:@lechat: bij mijn opticien maken ze een foto van je als je jezelf niet goed kunt zien, die je dan op de pc kunt bekijken. Ik vind dat wel prettig, hoef je niet met je neus bovenop de spiegel te staan om nog iets te zien ;)

Dat gebeurde de voorlaatste keer inderdaad bij mij ook, en de laatste keer heeft manlief een foto gemaakt, maar dan nog... blijft lastig te zien.
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

ajl
Generaal
Generaal
Berichten: 6327
Lid geworden op: 28 mei 2007 16:12

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor ajl » 05 okt 2011 11:54

Is ook lastig, al weet ik inmiddels door ervaring wel een beetje welke monturen mij wel of niet staan en meestal kom ik ook wel ongeveer op dezelfde kleurtinten uit.

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8204
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor Lalage » 08 okt 2011 17:49

Ik heb nieuwe laarzen :D

Afbeelding

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor Evelien » 08 okt 2011 17:57

Die zijn gaaf...

Gebruikersavatar
Kate Spade
Kapitein
Kapitein
Berichten: 789
Lid geworden op: 17 sep 2002 14:18
Locatie: 't oosten des lands
Contacteer:

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor Kate Spade » 08 okt 2011 18:58

Mooie laarzen!

Vandaag heb ik mijn nieuwe laarzen ingelopen. Het zijn xs'jes van Manfield en ik ben er zoooo blij mee :D

Afbeelding
Dus, dat.

Lalage
Generaal
Generaal
Berichten: 8204
Lid geworden op: 13 sep 2002 15:39
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Kleding enzo... (4)

Berichtdoor Lalage » 08 okt 2011 19:13

@Kate Spade: heerlijk hè, nieuwe laarzen te vinden die goed zitten :)


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten