Evelien schreef:Nee, helaas. En het stond er ook niet bij.
Dat heb ik wel eens gehad bij online drogist. ppff Wat een gedoe was dat. Stond niet op de site aangegeven, ik had alles betaald en ik zou het de volgende dag binnen hebben. Nog niks gekregen, 1 dag gewacht en vervolgens contact opgenomen (duurde weer een dag voor ik antwoord kreeg). Uiteindelijk de hele bestelling geannuleerd en gevraagd of ze zsm het geld wilden terug storten.
Mijn vriendin had online een hele doos kleding besteld, I deal betaald en er kwam niets.
Na een paar dagen eens gebeld, ja hoor, het was afgeleverd.
Bij de buren gevraagd, nee, niks.
Nog eens nagekeken, toen bleek dat ze één cijfer van de postcode verkeerd had ingevuld.
Gezocht, het was een dorp verder, maar straatnaam klopte dus niet.
Ze heeft het bedrijf nu gebeld, hoe dit opgelost moet worden. Moet zij nu bij die mensen aan gaan bellen? Ze erkent dat ze een fout gemaakt heeft, maar zij uiteindelijk ook.
Als er staat: mevrouw Jansen, Eikenlaan 56, en de postbode staat dan bij mevrouw Smit, Merellaan 56 te bellen gaat er dan bij niemand een lichtje op?