Snelle computervragen (deel 3)

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora.

Moderators: johannes1, Moderafo's

Noah88
Verkenner
Verkenner
Berichten: 38
Lid geworden op: 20 aug 2014 14:31

Hoeveel kost 100.000 Gigabyte verkeer

Berichtdoor Noah88 » 01 nov 2014 08:08

Ik ben nogal fan van audio bijbels als ze gedeeld worden, zeker de (Public domain) gratis bijbels, het is goed voor je geloof iedere dag de audiobijbel half uurtje te luisteren (Audio bijbel werkt goed als je geestelijke strijd heb), heb al verschillende gedownload, nu zag ik deze site. Volgens de teller hebben ze al 100.000 voorgelezen King James bijbels geupload vanaf hun server.
Ik vraag me af, hoeveel kost uploaden per GB of TB?
Werkt er iemand bij een provider , it of data host bedrijfje.

Gebruikersavatar
mw
Moderator
Berichten: 3677
Lid geworden op: 08 jul 2004 22:05
Locatie: de Bult

Re: Snelle vragen (deel 3)

Berichtdoor mw » 01 nov 2014 20:25

Gelukt! Moest idd de uitgaande mailserver van kliksafe gebruiken! Weer een ongemakje de wereld uitgeholpen.

Veel dank voor het meedenken!
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Gebruikersavatar
Roady
Mineur
Mineur
Berichten: 231
Lid geworden op: 16 sep 2014 19:16

Re: Hoeveel kost 100.000 Gigabyte verkeer

Berichtdoor Roady » 02 nov 2014 14:47

Geen idee waarom je het wilt weten,
maar kijk 's bij een willekeurig hosting-bedrijfje.
Dan zie je dat je een abonnement kunt afsluiten waarbij je een bepaalde hoeveelheid ruimte krijgt om je website op te zetten. Daarbij wordt ook de hoeveelheid dataverkeer vermeld.
Ik zag er eentje voor 35 euro / maand met daarbij 25 GB voor oa de website en er mag 35 GB aan dataverkeer lopen.
In de ware liefde is geen plaats voor angst (1 joh 4:18)

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23580
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Snelle vragen (deel 3)

Berichtdoor Marnix » 03 nov 2014 16:09

Mooizo!
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
Saskia
Majoor
Majoor
Berichten: 1786
Lid geworden op: 01 nov 2003 13:08

Re: Snelle vragen (deel 3)

Berichtdoor Saskia » 03 nov 2014 19:41

Ik heb een probleempje met m'n telefoon, op de een of andere manier heb ik een thread sms-berichten verborgen die ik niet meer naar boven krijg. Ik heb het idee dat ik per ongelijk iets aangeraakt heb toen het bericht binnenkwam. Nu staat er op m'n beginscherm wel dat ik een ongelezen sms-bericht heb, maar in m'n inbox is ie nergens te bekennen. Ik kan zoeken in m'n inbox, maar dan komt ie ook niet naar boven. Ik heb geprobeerd om m'n berichten te kopieren naar mn SD, dat kan wel, dan staan de verborgen berichten wel in de lijst om aan te vinken, maar dat is allemaal niet zo handig natuurlijk.

Het allervervelendste is dat het om de smsjes met Tancodes voor het internetbankieren gaat...

Iemand een idee wat ik er aan kan doen?

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23580
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Snelle vragen (deel 3)

Berichtdoor Marnix » 05 nov 2014 09:20

Geen idee. Maar misschien wel handig om te vermelden om wat voor merk en type telefoon het gaat.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
Saskia
Majoor
Majoor
Berichten: 1786
Lid geworden op: 01 nov 2003 13:08

Re: Snelle vragen (deel 3)

Berichtdoor Saskia » 06 nov 2014 13:58

Een gedeelte van 't probleem is opgelost. Kwestie van exporteren naar SD kaart en daarna weer terug naar m'n telefoon. Hoe eenvoudig is dat :oops:
De melding van ongelezen berichten blijft wel staan, zelfs nu ze boven water zijn en ik ze verwijderd heb, zowel van m'n telefoon als m'n SD. Maar goed, daar moet ik misschien maar aan wennen...

Als iemand een idee heeft hoe ik dat nog weg krijg... Ik heb een Allview A5 (echte Roemeense makelij ;-) ), Android 4.2

Gebruikersavatar
Arco
Majoor
Majoor
Berichten: 2237
Lid geworden op: 21 dec 2004 15:30
Locatie: Waddinxveen

Re: Snelle vragen (deel 3)

Berichtdoor Arco » 18 nov 2014 14:29

Weet iemand een goed programma voor het omzetten van mp3 naar wmp. Dit heb ik nodig, omdat de usb in mijn auto geen mp3 afspeelt, maar wel wmp.
"Vertrouw op de HEERE met heel je hart, en steun op je eigen inzicht niet." - Spr. 3:5

Katlheen
Majoor
Majoor
Berichten: 1885
Lid geworden op: 08 okt 2005 15:56

Re: Snelle vragen (deel 3)

Berichtdoor Katlheen » 18 nov 2014 21:45

@Arco: http://www.freemake.com/nl/free_audio_converter/

Die heb ik zelf ook in gebruik, ben er wel tevreden over. Je kunt van MP3 alle kanten op dus waarschijnlijk ook naar het format wat je in je auto kunt gebruiken.
Wij veroordelen dogmatisch andere dogma's.

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Snelle vragen (deel 3)

Berichtdoor Mortlach » 18 nov 2014 22:48

Er zijn een hoop gratis programma's die dat doen, maar daar zou ik toch behoorlijk mee uitkijken. Je haalt dan geheid ook allerlei zooi mee naar binnen. In dit geval - en als je het besteedbare inkomen ervoor hebt - zou ik zoeken naar 'goedkoop' maar niet 'gratis'.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23580
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Snelle vragen (deel 3)

Berichtdoor Marnix » 20 nov 2014 12:17

Mwah ligt er aan. Als het open source is durf ik het bijvoorbeeld wel aan. Met audacity kan het bijvoorbeeld. Volkomen veilig. En ik gebruik ook Switch Audio Converter.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Snelle vragen (deel 3)

Berichtdoor Mortlach » 20 nov 2014 13:45

Marnix schreef:Mwah ligt er aan. Als het open source is durf ik het bijvoorbeeld wel aan. Met audacity kan het bijvoorbeeld. Volkomen veilig. En ik gebruik ook Switch Audio Converter.


Ja, Audacity is wel goed inderdaad, maar je moet dus wel eventjes kijken of er meer is dan 'het doet wat ik nodig heb'
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
Arco
Majoor
Majoor
Berichten: 2237
Lid geworden op: 21 dec 2004 15:30
Locatie: Waddinxveen

Re: Snelle vragen (deel 3)

Berichtdoor Arco » 21 nov 2014 14:34

Bedankt voor de antwoorden en waarschuwingen! 8)
"Vertrouw op de HEERE met heel je hart, en steun op je eigen inzicht niet." - Spr. 3:5

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Snelle vragen (deel 3)

Berichtdoor Mortlach » 21 nov 2014 16:30

Als je echt voorzichtig wilt zijn, zet je het programma op je zwarte lijst van je firewall, zodat het niet zelf contact kan maken met het internet. Alhoewel, het is vaak het programma niet zelf dat het probleem is, maar de ongewenste 'extraatjes' die je mee download.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
Saskia
Majoor
Majoor
Berichten: 1786
Lid geworden op: 01 nov 2003 13:08

Re: Snelle vragen (deel 3)

Berichtdoor Saskia » 06 jan 2015 13:39

Sinds een dag of wat kan ik m'n telefoon niet meer via een usb-kabeltje verbinden met m'n computer. De telefoon laadt wel op, maar ik kan geen bestanden overzetten. Ik krijg de melding: "one of the usb devices attached to this computer has malfunctioned en windows does not recognize it" In de lijst die vervolgens verschijnt staat m'n telefoon als 'unknown device' en daarbij krijg ik de melding: 'Windows has stopped this device because it has reported problems. (Code 43)'

Ik heb geprobeerd om de driver te updaten, maar dan krijg ik de melding dat ik de laatst beschikbare versie heb.

Iemand een oplossing?


Terug naar “Algemene Zaken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten