Autotopic (2)

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora.

Moderators: johannes1, Moderafo's

Gebruikersavatar
pindas83
Majoor
Majoor
Berichten: 1929
Lid geworden op: 01 jun 2015 15:35

Re: Autotopic (2)

Berichtdoor pindas83 » 05 jan 2018 09:47

mohamed schreef:Alhoewel ik Audi een mooi merk vind spreekt dit type me wat minder aan.


De wielen zijn wel ok!

Gebruikersavatar
Boekenlezer
Generaal
Generaal
Berichten: 6585
Lid geworden op: 10 jan 2004 21:00
Locatie: Nel centro di Olanda

Re: Autotopic (2)

Berichtdoor Boekenlezer » 08 jan 2018 19:48

Het zal afgelopen zaterdag geweest zijn. Toen zag ik er nota bene ineens twee achter elkaar rijden, toen ik even uit fietsen ging! :shock: Het moet ook niet gekker worden!
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23521
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Autotopic (2)

Berichtdoor Marnix » 08 jan 2018 23:06

Ik vind hem absoluut niet lelijk. Geel is niet mijn favoriete kleur maar beter dan zwart, grijs, donkerblauw etc. Daar rijden er al veel te veel van rond, supersaai.... al die donkere suffe kleuren.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Gebruikersavatar
pindas83
Majoor
Majoor
Berichten: 1929
Lid geworden op: 01 jun 2015 15:35

Re: Autotopic (2)

Berichtdoor pindas83 » 09 jan 2018 07:44

Marnix schreef:Ik vind hem absoluut niet lelijk. Geel is niet mijn favoriete kleur maar beter dan zwart, grijs, donkerblauw etc. Daar rijden er al veel te veel van rond, supersaai.... al die donkere suffe kleuren.


Me too!

mohamed

Re: Autotopic (2)

Berichtdoor mohamed » 09 jan 2018 15:41

Ik vind 'm teveel op een lelijke jeep lijken.

Een zwarte Audi verveelt mij niet snel, maar ook de Jappen kunnen mooie (en tevens voor mij onbetaalbare) auto's maken, zoals deze Nissan.

Afbeelding

Mogelijk motorisch beter en betrouwbaarder dan menig Duitser.

mohamed

Re: Autotopic (2)

Berichtdoor mohamed » 09 jan 2018 15:45

Onze koningin gaat voor Duits.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Misschien moet Maxima toch een Japanner overwegen?

Allemaal ver buiten mijn bereik maar desalniettemin: mooi, mooi!

mohamed

Re: Autotopic (2)

Berichtdoor mohamed » 09 jan 2018 15:50

Nissan Altima.

Afbeelding

Afbeelding

Wel een ontzettende patser bak, je ziet de kleine Japanners niet eens boven het deskbord uitkomen. :mrgreen:

Gebruikersavatar
pindas83
Majoor
Majoor
Berichten: 1929
Lid geworden op: 01 jun 2015 15:35

Re: Autotopic (2)

Berichtdoor pindas83 » 09 jan 2018 22:04

Afbeelding

Is dit niks voor Maxima? Haar naam draagt deze al.
Hoewel dit al een oudje is, 2016 geloof ik. Weet niet of er een nieuwer model Maxima op de markt is maar t is best een aardig karretje :-k

mohamed

Re: Autotopic (2)

Berichtdoor mohamed » 09 jan 2018 22:38

Maxima in een mooie Nissan Maxima lijkt mij een uitstekende combinatie! Dan kan ze in een keer doorrijden ook vermoed ik!

Afbeelding

Gebruikersavatar
pindas83
Majoor
Majoor
Berichten: 1929
Lid geworden op: 01 jun 2015 15:35

Re: Autotopic (2)

Berichtdoor pindas83 » 11 jan 2018 20:19

mohamed schreef:Maxima in een mooie Nissan Maxima lijkt mij een uitstekende combinatie! Dan kan ze in een keer doorrijden ook vermoed ik!

Afbeelding


Zeker Mohamed! De vraag is alleen.............
Houd ze zich aan de Maximale snelheid :-&

Gebruikersavatar
pindas83
Majoor
Majoor
Berichten: 1929
Lid geworden op: 01 jun 2015 15:35

Re: Autotopic (2)

Berichtdoor pindas83 » 11 jan 2018 20:19

mohamed schreef:Maxima in een mooie Nissan Maxima lijkt mij een uitstekende combinatie! Dan kan ze in een keer doorrijden ook vermoed ik!

Afbeelding


Zeker Mohamed! De vraag is alleen.............
Houd ze zich aan de Maximale snelheid :-&

mohamed

Re: Autotopic (2)

Berichtdoor mohamed » 12 jan 2018 00:26

pindas83 schreef:Zeker Mohamed! De vraag is alleen.............
Houd ze zich aan de Maximale snelheid :-&

Als de minima dat maar doen denkt Maxima vermoedelijk.

Gebruikersavatar
Boekenlezer
Generaal
Generaal
Berichten: 6585
Lid geworden op: 10 jan 2004 21:00
Locatie: Nel centro di Olanda

Re: Autotopic (2)

Berichtdoor Boekenlezer » 13 jan 2018 20:10

Marnix schreef:Ik vind hem absoluut niet lelijk. Geel is niet mijn favoriete kleur maar beter dan zwart, grijs, donkerblauw etc. Daar rijden er al veel te veel van rond, supersaai.... al die donkere suffe kleuren.

Eigenlijk heb ik het niet zo op SUV's, en nog minder op cross-overs. En de Audi Q2 is echt zo'n cross-over, een slap aftreksel van de SUV, wat op zijn beurt weer een wat slap aftreksel is van de terreinwagen. Dat soort wannabe-terreinwagens die een soort van identiteitscrisis uitstralen... nee, niet mijn ding. Bah!
Al moet ik toegeven dat er ook nog wel mooie SUV's zijn, zoals de Volvo XC60 (vooral het eerste model), het eerste model Audi Q5, of de Mercedes-Benz GLC. Maar die hebben dan weer als nadeel dat ze een forse stap duurder zijn dan de Volvo S60/V60, Audi A4 en de Mercedes-Benz C-klasse. Dus dan toch maar niet, zeker niet als ik liever een normale auto heb!
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

Gebruikersavatar
Boekenlezer
Generaal
Generaal
Berichten: 6585
Lid geworden op: 10 jan 2004 21:00
Locatie: Nel centro di Olanda

Re: Autotopic (2)

Berichtdoor Boekenlezer » 13 jan 2018 20:16

pindas83 schreef:Afbeelding

Is dit niks voor Maxima? Haar naam draagt deze al.
Hoewel dit al een oudje is, 2016 geloof ik. Weet niet of er een nieuwer model Maxima op de markt is maar t is best een aardig karretje :-k

Maxima in een Nissan Maxima... die gedachte heb ik ook al wel eens gehad. Wel een voor de hand liggende gedachte.

Wat ziet dat ding er tegenwoordig trouwens apart uit! Wordt in Nederland blijkbaar niet meer verkocht. De Maxima's die mij voor de geest staan hebben een totaal ander uiterlijk.
Vreemd genoeg kan ik de Nissan Maxima niet eens vinden in de database van Autoweek! Terwijl hij hier in het verleden toch echt wel verkocht werd.
Doet aan de gehele wapenrusting Gods, opdat gij kunt staan tegen de listige omleidingen des duivels. (Efeziërs 6:11)

mohamed

Re: Autotopic (2)

Berichtdoor mohamed » 13 jan 2018 20:19

Boekenlezer (lees: de minima) in een Nissan Maxima? Wellicht kan je tijdens het inparkeren een boekje lezen! :mrgreen:


Terug naar “Algemene Zaken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten