Huizen, tuinen en inrichtingen, hoe leef je? (3)

Alles wat niet thuis hoort in de andere fora.

Moderators: johannes1, Moderafo's

Gebruikersavatar
jaccootje85
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1240
Lid geworden op: 16 apr 2007 18:39

Re: Huizen, tuinen en inrichtingen, hoe leef je? Deel 3

Berichtdoor jaccootje85 » 15 nov 2010 19:33

Inmiddels zijn we de nieuwe eigenaar geworden van het huis met de open haard!! :mrgreen: Maar we zijn er nog niet helemaal over uit hoe we nu de schouw gaan doen... Hebben we nog wel ff de tijd voor :wink:
Eind december is de sleuteloverdracht, dus we kunnen nog ff rondneuzen naar hoe en wat we willen. Er moeten sowieso nieuwe plafonds in boven, dubbelglas boven, nieuwe tegels in wc beneden en misschien ook de douche opnieuw tegelen... Douche en keuken zijn al 20 jaar oud en niet helemaal onze smaak. Keuken laten we er nog wel in zitten. Wat we met de badkamer doen, weten we nog niet helemaal. En de kelder wordt verder uitgebreid... dan kunnen we daar nog 2 slaapkamers maken.
Szent az Úr

Gebruikersavatar
LeChat
Generaal
Generaal
Berichten: 4858
Lid geworden op: 27 jun 2005 22:18
Locatie: Zeeland
Contacteer:

Re: Huizen, tuinen en inrichtingen, hoe leef je? Deel 3

Berichtdoor LeChat » 15 nov 2010 19:36

Zo, heel wat plannen, Jaccootje! Gefeliciteerd met de aankoop! Spannend hè, zo'n grote aanschaf! In welke plaats staat het huis?
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Gebruikersavatar
kwebbel
Generaal
Generaal
Berichten: 5152
Lid geworden op: 17 feb 2007 12:47
Contacteer:

Re: Huizen, tuinen en inrichtingen, hoe leef je? Deel 3

Berichtdoor kwebbel » 15 nov 2010 21:22

Gefeliciteerd!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Sophie77
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1377
Lid geworden op: 16 jun 2010 08:48

Re: Huizen, tuinen en inrichtingen, hoe leef je? Deel 3

Berichtdoor Sophie77 » 15 nov 2010 21:30

Gefeliciteerd, jaccootje85!

Gebruikersavatar
vpk
Majoor
Majoor
Berichten: 2070
Lid geworden op: 05 jun 2007 12:54
Locatie: onder de ijssel

Re: Huizen, tuinen en inrichtingen, hoe leef je? Deel 3

Berichtdoor vpk » 15 nov 2010 22:01

Sophie77 schreef:Gefeliciteerd, jaccootje85!

en suc6 met de schouw-perikelen :mrgreen:
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Gebruikersavatar
MissF
Generaal
Generaal
Berichten: 8487
Lid geworden op: 16 nov 2004 22:25

Re: Huizen, tuinen en inrichtingen, hoe leef je? Deel 3

Berichtdoor MissF » 16 nov 2010 11:09

Wauw, gefeliciteerd Jacootje! En wat snel, de overdracht, super hoor! Wanneer gaan jullie er echt wonen, of weten jullie dat nog niet?

Nemen jullie een kerstboom trouwens? Aan de ene kant vind ik het belachelijk, een boom in huis, maar aan de andere kant vind ik het zo onwijs gezellig staan. We hebben het zelf (sinds we getrouwd zijn) nooit gehad, omdat ons huis gewoon te klein was. Maar nu kan het goed. Ik zou dan sowieso geen grote kopen, maar een wat kleinere, en dan met wat lampjes en bruine ballen. En dan misschien wat snoepjes erin, zodat Jurian elke dag een snoepje uit de boom mag halen.
Maar het is wel een gedoe, en eigenlijk natuurlijk raar, een boom in huis ;) (en nee, het heeft niks met kerst te maken, dat weet ik, maar ik doe het alleen voor de gezelligheid dan, net als dat je een lcihtjeskrans ophangt ofzo).
Hmm, welke afwegingen maken jullie?
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

pannenkoek
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1430
Lid geworden op: 28 mei 2009 21:02

Re: Huizen, tuinen en inrichtingen, hoe leef je? Deel 3

Berichtdoor pannenkoek » 16 nov 2010 11:40

MissF schreef:Wauw, gefeliciteerd Jacootje! En wat snel, de overdracht, super hoor! Wanneer gaan jullie er echt wonen, of weten jullie dat nog niet?

Nemen jullie een kerstboom trouwens? Aan de ene kant vind ik het belachelijk, een boom in huis, maar aan de andere kant vind ik het zo onwijs gezellig staan. We hebben het zelf (sinds we getrouwd zijn) nooit gehad, omdat ons huis gewoon te klein was. Maar nu kan het goed. Ik zou dan sowieso geen grote kopen, maar een wat kleinere, en dan met wat lampjes en bruine ballen. En dan misschien wat snoepjes erin, zodat Jurian elke dag een snoepje uit de boom mag halen.
Maar het is wel een gedoe, en eigenlijk natuurlijk raar, een boom in huis ;) (en nee, het heeft niks met kerst te maken, dat weet ik, maar ik doe het alleen voor de gezelligheid dan, net als dat je een lcihtjeskrans ophangt ofzo).
Hmm, welke afwegingen maken jullie?


Ja, we nemen geen kerstboom, maar versieren ons huis wel met lichtjes. Vind ik altijd maar tegenstrijdig. Doe ik zelf ook.
Ik hou wel van wat kaarsjes, en een lichtster, maar geen kerstboom. EN werkjes van school hangen we op, of zo.
Vertrouwen op Christus doodt angst voor mensen,
maar angst voor mensen doodt vertrouwen op Christus.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Re: Huizen, tuinen en inrichtingen, hoe leef je? Deel 3

Berichtdoor Evelien » 16 nov 2010 11:45

Wat gaaf Jacootje, gefeliciteerd.


Heb een huis gezien waar ik m'n droom kan waarmaken, helaas duurt het nog wel een jaar voor ik m'n droom kan waarmaken.
Het is geen droomhuis, maar praktisch huis.

k ben benieuwd. Misschien gaan we wel een bezichtiging aanvragen.

En over kerstbomen gesproken, een nepkerstboom vindt ik echt helemaal niks en een echte krijg je veel troep van (onze huiskamer is gewoon enorm klein dus een grote kerstboom komt er niet in). Welk kaarsjes en lichtjes.

Gebruikersavatar
*Annette*
Majoor
Majoor
Berichten: 2272
Lid geworden op: 06 feb 2007 19:22

Huizen, tuinen en inrichtingen, hoe leef je? Deel 3

Berichtdoor *Annette* » 16 nov 2010 15:42

Gefeliciteerd Jacootje en vriend! Spannend Haai en Esli!

Even een vraagje, heeft iemand nog een restant behang van ongeveer 2,5 meter liggen met bruin/creme barok? 'k Vind het namelijk zonde om een nieuwe rol te kopen van zo rond de € 40,- terwijl ik het alleen maar tijdens een presentatie nodig heb. Dus dacht misschien heeft 'n rw'er nog wel 'n stukje behang op zolder liggen :mrgreen:.

Ben al bij verschillende schilders wezen vragen, maar hebben geen grote restanten... Als je wat hebt of een tip hebt, pb me dan!
Wat de toekomst brengen moge........

Gebruikersavatar
jaccootje85
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1240
Lid geworden op: 16 apr 2007 18:39

Re: Huizen, tuinen en inrichtingen, hoe leef je? Deel 3

Berichtdoor jaccootje85 » 16 nov 2010 19:49

Bedankt voor de felicitaties! Ons paleisje staat in Ede en we krijgen 20 december de sleutel al! En nu moeten we nog een trouwdatum vaststellen :lol:
Szent az Úr

Gebruikersavatar
kwebbel
Generaal
Generaal
Berichten: 5152
Lid geworden op: 17 feb 2007 12:47
Contacteer:

Re: Huizen, tuinen en inrichtingen, hoe leef je? Deel 3

Berichtdoor kwebbel » 16 nov 2010 22:05

wij zijn voorzichtig aan het spieken voor woningen.......
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Haai
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2718
Lid geworden op: 31 mar 2003 20:22
Contacteer:

Re: Huizen, tuinen en inrichtingen, hoe leef je? Deel 3

Berichtdoor Haai » 16 nov 2010 22:23

Gefeliciteerd Jaccootje!

Leuk, kwebbel!

Wij zijn gisteren dus in een huis wezen kijken. Best een leuk huis, maar het moet nog errug veel aan gebeuren. Dus voor ons is het alleen een optie als ze behoorlijk willen zakken in prijs, en omdat het nog niet zo lang te koop staat zal dat nog niet gebeuren, denk ik.
Vandaag ook weer kijkers gehad in ons huis. Ze hadden nu 4 huizen gehad, en vonden de onze het leukst =D> Maar ze waren nog niet uitgekeken, dus nog maar even afwachten.

Gebruikersavatar
LauraC
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3818
Lid geworden op: 16 mar 2007 14:14
Locatie: Metheringham

Re: Huizen, tuinen en inrichtingen, hoe leef je? Deel 3

Berichtdoor LauraC » 16 nov 2010 23:01

Vandaag bij een prachtig huis wezen kijken. 200 jaar oude cottage. Helemaal leuk maar: geen CV, boven 3 stopcontacten, niks afgwerkt etc etc. Zoveel aan te gebeuren en eigenlijk net iets te klein. We hadden het denk ik serieus overwogen als het of een klushuis of een klein huis was geweest maar allebei :-k

Haai
Kolonel
Kolonel
Berichten: 2718
Lid geworden op: 31 mar 2003 20:22
Contacteer:

Re: Huizen, tuinen en inrichtingen, hoe leef je? Deel 3

Berichtdoor Haai » 16 nov 2010 23:03

Da's dan inderdaad een beetje teveel van het goede. Klinkt verder wel errug leuk! Succes met de zoektocht..

Rienuku

Re: Huizen, tuinen en inrichtingen, hoe leef je? Deel 3

Berichtdoor Rienuku » 16 nov 2010 23:35

Gefeliciteerd Jacootje!!!!

Waar in Ede??? ;) :P (ik kan er ook niks aan doen dat ik nieuwsgierig ben :D )


Terug naar “Algemene Zaken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten