Het westen collaboreert met jihadisme

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Bruno

Het westen collaboreert met jihadisme

Berichtdoor Bruno » 14 apr 2018 09:59

Net nu Assad en Poetin Syrie voor meer dan 90 procent bevrijd hebben grijpt het westen in.
Als ik het leger van Assad en Poetin vergelijk met de rebellen die het westen steunt is mijn rekening snel gemaakt.
Ook het Free Syrian Army (dat steun van het westen kende) heeft zich nu tegen de Koerden gekeerd.

De eerste gifgasaanval was een valse om westerse aandacht te trekken. Assad heeft toen in alle transparantie adviseurs in zijn land ontvangen om zijn chemische wapens te ontmantelen. Waarom zouden zij nu in de eindstrijd zo dom zijn gifgas te gebruiken?
Als Rusland dan een internationaal onderzoek aanvraagt vertrekt GB, Frankrijk en de VS in allerijl naar daar om oorlog te voeren? Enter wereldoorlog 3.
Waarom gaat men niet in op de aanvraag tot een internationaal onderzoek? Waarom mag het westen alleen deze onderzoekers aanduiden? Zijn ze bang voor de waarheid ofzo?

Waarom ondersteunt het westen jihadisten? Mag Assad zijn bevolking dan niet beschermen tegen fundamentalisten die geen democratie kunnen luchten?

Yoshi

Re: Het westen collaboreert met jihadisme

Berichtdoor Yoshi » 14 apr 2018 12:40

Ik denk dat we met dezelfde 'likmevestje' argumenten prima een boom kunnen opzetten dat jij collaboreert met het regiem in Noord-Korea.
Wat is je doel met dit topic. En sinds wanneer vertegen Frankrijk, VK en de VS het gehele 'westen'?

Bruno

Re: Het westen collaboreert met jihadisme

Berichtdoor Bruno » 14 apr 2018 12:47

Ik lees nu dat het maar een eenmalige actie van het westen was. Wereldoorlog 3 is nog niet uitgebroken dus. :)

Mijn doel is duidelijk. Ik kaart aan dat het westen collaboreert met jihadisten. Het Free Syrian Army heeft ondersteuning van het westen gekregen en deze keren zich nu tegen de Koerden.

Waar Assad en Poetin tegen strijden zijn jihadisten die de wapens opnamen tegen de seculiere Syrische democratie.
Het westen ondersteunt de jihadisten die tegen Assad vechten met deze vergeldingsactie.
Er is niet eens bewijs dat er saringas gebruikt is. De eerste beelden van die gasaanval waren ook acteurs die we later op de sociale media “uit de dood” zagen opstaan.

Saddam had WMD, Khadaffi was een dictator, Assad gebruikt nu chemische wapens. Yeah right.
Ik denk eerder dat het westen hier de zware agressor is.

Gebruikersavatar
Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11376
Lid geworden op: 28 feb 2004 02:07
Locatie: Berkenwoude
Contacteer:

Re: Het westen collaboreert met jihadisme

Berichtdoor Optimatus » 16 apr 2018 13:29

Ehm... dat Saddam met die wapens gespeeld heeft, is wel duidelijk. En dat Irak agressie heeft gepleegd, is ook duidelijk. Koeweit werd destijds bezet door Irak, remember?
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23543
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Het westen collaboreert met jihadisme

Berichtdoor Marnix » 16 apr 2018 14:41

Bruno schreef:Net nu Assad en Poetin Syrie voor meer dan 90 procent bevrijd hebben grijpt het westen in.
Als ik het leger van Assad en Poetin vergelijk met de rebellen die het westen steunt is mijn rekening snel gemaakt.
Ook het Free Syrian Army (dat steun van het westen kende) heeft zich nu tegen de Koerden gekeerd.

De eerste gifgasaanval was een valse om westerse aandacht te trekken. Assad heeft toen in alle transparantie adviseurs in zijn land ontvangen om zijn chemische wapens te ontmantelen. Waarom zouden zij nu in de eindstrijd zo dom zijn gifgas te gebruiken?
Als Rusland dan een internationaal onderzoek aanvraagt vertrekt GB, Frankrijk en de VS in allerijl naar daar om oorlog te voeren? Enter wereldoorlog 3.
Waarom gaat men niet in op de aanvraag tot een internationaal onderzoek? Waarom mag het westen alleen deze onderzoekers aanduiden? Zijn ze bang voor de waarheid ofzo?

Waarom ondersteunt het westen jihadisten? Mag Assad zijn bevolking dan niet beschermen tegen fundamentalisten die geen democratie kunnen luchten?


Waar komt die gifgas-aanval in Douma waar burgers inclusief kinderen het slachtoffer waren, dan vandaan? De beelden lijken in ieder geval aan te tonen dat er chemische wapens gebruikt zijn. Als dat het geval is zijn dat misdaden tegen de menselijkheid en maakt het helemaal niet uit of die op rebellen zijn uitgevoerd of niet, de gewone burgers zijn er het slachtoffer van.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Bruno

Re: Het westen collaboreert met jihadisme

Berichtdoor Bruno » 18 apr 2018 00:41

Saddam was geen heilige, maar hij hield zich wel aan de VN afspraken na de golfoorlog.
Hij handelt zijn olie tegen euro’s en plots heeft hij wapens van massa destructie liggen?
Newsflash: Noord Korea heeft er zeker, dreigde ermee deze te gebruiken en provoceert ermee.
Waar zijn ze nu met hun grote mond? Juist ja. Dan gaan ze “praten”.
Amerika in haar bloot gat, niets grootste natie ter wereld aan. Zij is nog een grotere agressor dan Khadaffi, Kim Yong Un en Saddam samen opgeteld. Van Vietnam tot Irak euh Syrië.

Kan je die beelden delen waar foto’s aantonen dat er gifgas gebruikt is? Ik zag kinderen zonder vernauwde pupillen aan een mondmasker naar lucht happen. Wat watersproeiers, maar geen echte fysieke schade, noch doden door gifgas. Waarom zouden deze beelden echt zijn? De eerste gifgasaanval was al gefaket om westerse aandacht te krijgen. Toen keerde het westen zich ook massaal tegen Assad zonder enig bewijs. Moslims staan gekend voor hun eerlijkheid en eerlijk zaken doen natuurlijk.

Ik geloof er allemaal niets van na alle westerse propaganda en leugens. Het westen heeft rebellen ondersteunt en die rebellen zijn later de IS geworden. Ook hun “gematigde” rebellen (FSA) keren zich nu tegen de Koerden. Leiders vanuit de EU doen er alles aan om de link tussen de islam te ontkennen. Toch strijden die rebellen vanuit een islamitisch doel.

Het westen heeft gecollaboreerd met jihadisme. Moge het oosten deze oorlog winnen en onze leiders naast Hitler in de geschiedenisboeken plaatsen. Niet Assad, niet Khadaffi en niet Saddam zijn de agressors, het zijn onze leiders. Assad is democratisch verkozen in een seculiere democratie. Men heeft dit aangevallen met westerse ondersteuning. Eerst Irak, dan een Arabische lente, dan een IS in Irak, dan in Libië en later drukt het door naar Syrië.
Zijn we nu echt beter af zonder die “dictators”? Lijkt me sterker dat de dictators zich op westerse bodem huisvesten, dat de oosterse dictators de situatie onder controle hebben en het westen die stabiliteit altijd gaat ontregelen voor eigen belang, oliebelangen.

Het westen heeft niets te zoeken in het oosten. Ze zijn daar niet op aanvraag van mij of u. Ik heb ook niets sympathie voor een volk dat naast de wetten van Geneve oorlog gaat voeren omdat ze anti democratisch ingesteld zijn. Dat zij om medelijden huilen omdat ze de oorlog verliezen raakt mijn koude klederen niet. Ze verheerlijken de dood, ze mogen hem daar vinden van mijn part.
Ik hoop dan ook dat gerechtigheid nog zal geschieden en “onze leiders” terecht zullen staan voor oorlogsmisdaden. Zij zijn gaan bombarderen in een land dat daarvoor geen toestemming gaf. Ze gaan hier al danig aan de democratie voorbij. Maar het oosten zal het dictatuur zijn, he?

Al deze heisa heeft mij democraat-af gemaakt, voorgoed liberaal-af en vanaf heden stuur ik mijn oproepingsbrief (om te stemmen) terug met gepeperd opschrift. Ik aanschouw me niet langer als staatsburger en leg mijn lot in handen van De Hoogste. De Europese Unie kan alleen nog maar op mijn afschuw rekenen.

Hier een Syrisch meisje aan het woord over de gifgasaanval:
https://m.youtube.com/watch?v=AbffI52stc0

Hier een Syriër over de gifgasaanval en legt de huidige situatie van Syrië uit.
https://m.youtube.com/watch?v=RH0g0Kx2dLE

Na het zien van deze films begrijpt U wellicht beter waarom wij in het westen vandaag zo weinig vernemen over het midden oosten. Heel de wereld is fout, behalve west Europa en Amerika? Altijd een ander... :) Die ander krijgt niet eens de kans zich te verdedigen maar geniet een absoluut media censuur. Men kauwt het wel voor. Dan mogen we ons wel terecht vragen stellen hoor. Kijk naar de gezichten in die film en kijk naar de gezichten die Europese ondersteuning genieten. 1 plus 1 is 2 he.

Gebruikersavatar
Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11376
Lid geworden op: 28 feb 2004 02:07
Locatie: Berkenwoude
Contacteer:

Re: Het westen collaboreert met jihadisme

Berichtdoor Optimatus » 18 apr 2018 09:56

S. Hoessein had wel degelijk WMD: de gifgasaanval op Koerden in Noord-Irak was wijd en zijd bekend.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Bruno

Re: Het westen collaboreert met jihadisme

Berichtdoor Bruno » 18 apr 2018 10:52

En met medelijden op te wekken voor deze mensen hebben ze een kalifaat in het oosten opgericht. Dat was met ondersteuning van het westen en niet Saddam. Na Saddam had iedereen wel door waarom een strenge hand nodig was?
En wat is dan het excuus voor Libië? Die mensen hadden gratis onderwijs en ziekenzorg. Mensen die daarvoor opkwamen kregen de stempel Khadaffi sympathisant en kregen de kogel. Kogels uit wapens van wederom westerse interventie. Khadaffi investeerde veel geld in het terugdringen van de woestijn. Hij steunde boeren en had een draaiende economie. Nu is Libië in twee gescheurd en is de mensenhandel compleet in handen van fundamentalisten. Europa heeft samengewerkt met mensensmokkelaars en speelt op zee shuttledienst van illegale migranten. Khadaffi dijkte deze migratiestroom in. De EU heeft ze bewust op gang gebracht. (Kalegri plan, een omvolking en uitroeiing van nationalisme. Want de Europese identiteit is eikebah he) Hitler dacht ook zo en had meer sympathie voor moslims dan christenen. De EU is een verlengstuk van het derde rijk? Van Amerika wisten we dit al nadat ze massaal nazis in haar overheidsdiensten opnam.

Saddam was geen heilige. Maar onze leiders zijn onlegitiem ten strijde getrokken en dienen hiervoor berecht te worden. De EU heeft intussen meer slachtoffers op haar naam dan de SS. Het is hier waar een regime change van doen is. Moge het oosten winnen.

Gebruikersavatar
Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11376
Lid geworden op: 28 feb 2004 02:07
Locatie: Berkenwoude
Contacteer:

Re: Het westen collaboreert met jihadisme

Berichtdoor Optimatus » 18 apr 2018 11:26

Het waren ab-so-luut niet de KOERDEN die een kalifaat hebben opgericht.

Stalin en Hitler hebben ook allerlei "vooruitgang" gerealiseerd, maar zijn desondanks smerige dictators geweest. Net als Khadafi, Hoessein, etc. ad inf. pp.

Het omvolkingsplan is een fabeltje, ontsproten uit vernevelde breinen van fantasten en complotgekkies.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Gebruikersavatar
johannes1
Moderator
Berichten: 3134
Lid geworden op: 11 sep 2002 12:13
Contacteer:

Re: Het westen collaboreert met jihadisme

Berichtdoor johannes1 » 18 apr 2018 11:30

Ja en de mensen in Syrie hadden het recht te demonstreren. Eigenlijk is Assad een lieve jongen, maar is het een acteur die de boze dingen doet.

Oke, sarcasme uit. Typ maar eens vat bommen op Aleppo in op google en je ziet wat het regime doet. En dan hebben we het niet eens over andere steden.
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

Bruno

Re: Het westen collaboreert met jihadisme

Berichtdoor Bruno » 18 apr 2018 12:36

Optimatus schreef:Het waren ab-so-luut niet de KOERDEN die een kalifaat hebben opgericht.

Stalin en Hitler hebben ook allerlei "vooruitgang" gerealiseerd, maar zijn desondanks smerige dictators geweest. Net als Khadafi, Hoessein, etc. ad inf. pp.

Het omvolkingsplan is een fabeltje, ontsproten uit vernevelde breinen van fantasten en complotgekkies.


Ik heb dan ook nooit beweerd dat de Koerden een kalifaat oprichtten. Ik schreef hier al eerder dat zij alle lof verdienen. Zo’n minderheid dat opbokst tegen de IS, Turkije EN het Free Syrian Army verdient net westerse ondersteuning. Maar ze komen niet onder aandacht. Het westen neemt niet eens verantwoordelijkheid op voor het free syrian army, wat dus wel degelijk jihadistische terroristen zijn.

Het omvolkingsplan is geen fabeltje. Kijk om u heen. Wat in de Europese grootsteden afpseelt zal zich daar in de toekomst niet toe beperken. Europa heeft tig no go zones waar sharia reeds de scepter zwaait. In mijn eigen stad ben ik al een minderheid en serveren scholen uitsluitend halal voedsel.
Onze normen en waarden verdwijnen, krijgen geen aandacht maar de islamitische komen volop in de belangstelling. Kerstmis heet voortaan lichtfeest, geen kerstallen meer, geen blote billen bij wielersport want ochot we zijn zo vroom he.

Je mag dit allemaal complotgekkie vinden, ik heb echter ogen in mijn kop. Ik vond het Kalegriplan ook onzin, tot ik de theorie naast de praktijk toetste. Men doet er alles aan om het nationalisme te bestrijden, ze omvolking U met beide ogen open en assimileren je kinderen op de multiculturele samenleving. Het zou andersom behoren te zijn.

Bruno

Re: Het westen collaboreert met jihadisme

Berichtdoor Bruno » 18 apr 2018 12:41

johannes1 schreef:Ja en de mensen in Syrie hadden het recht te demonstreren. Eigenlijk is Assad een lieve jongen, maar is het een acteur die de boze dingen doet.

Oke, sarcasme uit. Typ maar eens vat bommen op Aleppo in op google en je ziet wat het regime doet. En dan hebben we het niet eens over andere steden.


Bekijk de Syriërs die achter Assad staan en bekijk de Syriërs die Europa ondersteunt. Wat ziet U daar anders in dan mij?

Ik ontken niet dat er bommen vallen in Syrië. Wel stel ik mij vragen bij de westerse interventie. Waarom mag een gewone bom wel, maar een chemische bom niet? Dood is dood he.
Die chemische bom is gewoon een excuus om iedere onlegitieme aanval van het westen te rechtvaardigen.

Laten we ook de Arabische lente niet vergeten he? Waar moslims massaal op straat kwamen en westerse ondersteuning vroegen. Deze mensen zijn dan legitieme besturen gaan aanvallen naast de wetten van Geneve. Als Assad dan terugvecht en deze mensen veliezen gaan we medelijden opwekken? Die oorlog kan van mijn part niet draconisch genoeg gevoerd worden. Als men “een deftige opkuis” tewerkstelde moest Europa nu geen jihadbruiden en hun twintigtal kinderen opvangen.

Weg met die perfide islam. Laat de geschiedenis ook iedere collaborateur ervan naast Hitler in de geschiedenisboeken plaatsen.

Mag ik ook aan Rusland ondersteuning vragen omdat ik het oneens ben met mijn bestuur? En als ik dan honderdtallen mensen vermoord heb alsnog medelijden krijgen als iemand mij wil tegenhouden? Rusland heeft Europa al een keertje van fascisme opgekuist, van mijn part komen ze nog maar eens.

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23543
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Het westen collaboreert met jihadisme

Berichtdoor Marnix » 18 apr 2018 13:07

Bruno schreef:Bekijk de Syriërs die achter Assad staan en bekijk de Syriërs die Europa ondersteunt. Wat ziet U daar anders in dan mij?

Ik ontken niet dat er bommen vallen in Syrië. Wel stel ik mij vragen bij de westerse interventie. Waarom mag een gewone bom wel, maar een chemische bom niet? Dood is dood he.
Die chemische bom is gewoon een excuus om iedere onlegitieme aanval van het westen te rechtvaardigen.

Laten we ook de Arabische lente niet vergeten he? Waar moslims massaal op straat kwamen en westerse ondersteuning vroegen. Deze mensen zijn dan legitieme besturen gaan aanvallen naast de wetten van Geneve. Als Assad dan terugvecht en deze mensen veliezen gaan we medelijden opwekken? Die oorlog kan van mijn part niet draconisch genoeg gevoerd worden. Als men “een deftige opkuis” tewerkstelde moest Europa nu geen jihadbruiden en hun twintigtal kinderen opvangen.

Weg met die perfide islam. Laat de geschiedenis ook iedere collaborateur ervan naast Hitler in de geschiedenisboeken plaatsen.

Mag ik ook aan Rusland ondersteuning vragen omdat ik het oneens ben met mijn bestuur? En als ik dan honderdtallen mensen vermoord heb alsnog medelijden krijgen als iemand mij wil tegenhouden? Rusland heeft Europa al een keertje van fascisme opgekuist, van mijn part komen ze nog maar eens.


- Misschien moet je je even verdiepen in het internationaal recht en wat daar over chemische wapens staat. Syrie is lid van de VN en heeft ook de Chemical Weapon Convention ondertekend
- De oorzaak van de Syrische burgeroorlog was toen bij demonstraties (in een democratie heb je het recht om te demonstreren) tegen het strenge bewind van Assad duizenden demonstranten werden gedood. Aanvallen op de overheid kwamen pas nadat demonstraties met geweld en veel doden als gevolg, door de troepen van Assad waren, kinderen waren doodgemarteld omdat ze anti-Assad-teksten op een muur hadden geschreven etc.
- Als jij in zo'n land zou wonen zou je denk ik wel anders piepen dan dat de schijndemocratie daar "gewoon legitiem" is. Daarnaast heb jij altijd wel wat te klagen. Nederland is niet goed, Europa is niet goed, het oosten is niet goed want islamitsch... etcetera. Waar is het volgens jou wel goed?
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

Bruno

Re: Het westen collaboreert met jihadisme

Berichtdoor Bruno » 18 apr 2018 13:19

Ik geloof niet dat Assad en Rusland chemische wapens gebruikt hebben.
Het zijn niet Assad en Rusland die gedurig met de wind draaien om hun agenda vorm te geven.

Ik weet dat moslims de wapens opnamen tegen een democratie in Syrië. Ik heb dus geen medelijden met mensen die oogsten wat ze zaaien.
Wel voel ik het als mijn morele plicht afstand te nemen van de Europese Unie (en al wat daarmee te maken heeft) om aan de juiste zijde in de geschiedenis te staan.

Er is niet eens bewijs van die chemische aanval en het westen dropte haar bommen al.
Nog voor die chemische aanvallen is het westen ook IS stellingen gaan bombarderen in Syrië waar burgerslachtoffers vielen. Men voerde deze oorlog zonder overleg met Assad (de gevestigde orde die democratisch verkozen is). Wat maakt dat de hele westerse interventie onlegitiem is.

Misschien moeten mensen eerst eens concreet aantonen dat deze chemische wapens ook door Assad en Poetin ingezet zijn? Of zijn we niet meer onschuldig tot het tegendeel bewezen is? Rara, waar is de dictator...

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23543
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: Het westen collaboreert met jihadisme

Berichtdoor Marnix » 18 apr 2018 13:42

Bruno schreef:Ik geloof niet dat Assad en Rusland chemische wapens gebruikt hebben.
Het zijn niet Assad en Rusland die gedurig met de wind draaien om hun agenda vorm te geven.

Ik weet dat moslims de wapens opnamen tegen een democratie in Syrië. Ik heb dus geen medelijden met mensen die oogsten wat ze zaaien.
Wel voel ik het als mijn morele plicht afstand te nemen van de Europese Unie (en al wat daarmee te maken heeft) om aan de juiste zijde in de geschiedenis te staan.

Er is niet eens bewijs van die chemische aanval en het westen dropte haar bommen al.
Nog voor die chemische aanvallen is het westen ook IS stellingen gaan bombarderen in Syrië waar burgerslachtoffers vielen. Men voerde deze oorlog zonder overleg met Assad (de gevestigde orde die democratisch verkozen is). Wat maakt dat de hele westerse interventie onlegitiem is.

Misschien moeten mensen eerst eens concreet aantonen dat deze chemische wapens ook door Assad en Poetin ingezet zijn? Of zijn we niet meer onschuldig tot het tegendeel bewezen is? Rara, waar is de dictator...


Assad democratisch gekozen? Hij kwam aan de macht in 2000 toen zijn vader overleed, zijn vader kwam door een staatsgreep aan de macht.
Tot de meest recente verkiezingen, 4 jaar geleden kon je alleen op Assad stemmen. Dat veranderde bij de laatste verkiezingen, toen waren er naast Assad 2 kandidaten. Beiden pro-Assad, pro-regering en verder volkomen onbekenden voor het Syrische voor het Syrische volk. De oppositie boycotte de verkiezingen vanwege die oneerlijkheid. Je kan wel roepen dat iets een democratie is omdat je mag stemmen, maar als de zittende president maar voorkomt dat serieuze tegenkandidaten op de lijst komen is dat natuurlijk maar een schijndemocratie. Maar ja, sommige mensen trappen daar gewoon in he...

Daarnaast heeft het leger van Assad voor veel meer burgerslachtoffers gezorgd dan de IS....

(lees het interview in het andere topic met een naar Nederland gevluchte Syrier nog maar eens: "Ik wil geen oorlog maar 1 ding is erger en dan is dat Assad aan de macht blijft, dat wil ik al helemaal niet")
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 57 gasten