De media gedomineerd door links?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11376
Lid geworden op: 28 feb 2004 02:07
Locatie: Berkenwoude
Contacteer:

Re: De media gedomineerd door links?

Berichtdoor Optimatus » 16 apr 2018 13:25

En wie garandeert mij dat die pagina wél neutraal is?
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Gebruikersavatar
HeroBeer
Verkenner
Verkenner
Berichten: 23
Lid geworden op: 16 mar 2017 20:27
Contacteer:

Re: De media gedomineerd door links?

Berichtdoor HeroBeer » 17 apr 2018 02:08

Optimatus schreef:En wie garandeert mij dat die pagina wél neutraal is?


NEUTRAAL ? -- wie de waarheid koestert, noch kan noch mag neutraal zijn -( want : Jezus = DE_waarheid !! )- zelf, toets ik altijd zo scherp mogelijk, of informatie BETROUWBAAR is -- dus, wie berichten van elders, maar kritiekloos NA`kakelt, zoals onze "reguliere" leugen_media, die is noch neutraal noch betrouwbaar !!
:arrow: https://www.facebook.com/groups/ToetsingProfetie/

Gebruikersavatar
pindas83
Majoor
Majoor
Berichten: 1929
Lid geworden op: 01 jun 2015 15:35

Re: De media gedomineerd door links?

Berichtdoor pindas83 » 17 apr 2018 06:47

HeroBeer schreef:... en dat FAKE NEWS, brengen zij helaas nu wel -- ze zijn NIET onafhankelijk !! -- zie >
|
https://www.zerohedge.com/news/2018-04- ... t-sky-news


Zo hé dat lag er wel heeeel dik bovenop.
Vooral geen afwijkende mening/theorie hebben want dan wordt je afgekapt! Genânt is het dat Sky News :oops:
Het is ook niet dat deze man iets heel vreemds zegt, het klinkt zelfs logisch:
“Waarom risico nemen door gas te gebruiken en de internationale woede op je hals halen, als je al aan de winnende hand ben :-k

Gebruikersavatar
Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11376
Lid geworden op: 28 feb 2004 02:07
Locatie: Berkenwoude
Contacteer:

Re: De media gedomineerd door links?

Berichtdoor Optimatus » 18 apr 2018 10:02

HeroBeer schreef:NEUTRAAL ? -- wie de waarheid koestert, noch kan noch mag neutraal zijn -( want : Jezus = DE_waarheid !! )- zelf, toets ik altijd zo scherp mogelijk, of informatie BETROUWBAAR is -- dus, wie berichten van elders, maar kritiekloos NA`kakelt, zoals onze "reguliere" leugen_media, die is noch neutraal noch betrouwbaar !!



Om even in stijl te blijven: -- dus, wie berichten van elders, maar kritiekloos NA `kakelt, zoals onze "waarheid" predikende complot_gekkies, die is noch neutraal noch betrouwbaar !!

Met andere woorden: er is geen enkele garantie dat de door jou geciteerde websites ook maar een zweem van waarheid bevatten.
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

Bruno

Re: De media gedomineerd door links?

Berichtdoor Bruno » 23 apr 2018 21:56

Ja. Daarom hecht ik geen waarde meer aan de leugens en verdraaide feiten in de mainstream media.
In België is het heel slecht gesteld. Onze nationale zender gaf zo jihadbruiden een gezicht en stem. Kom maar terug jihadisten, dat is het beeld dat ze de wereld tonen. Als ook moeten we constant toezien op kinderslachtoffers in het oosten maar mocht de media die van westerse aanslagen niet tonen.

Of hoe ze Aylan gebruikten ons een schuldgevoel aan te praten? Bleek dan dat die vader op een winderige zee zijn kinderen zonder reddingsvest meenam. Reden? Hij kon in het westen gratis tandprotheses krijgen.

Niemand die jihadist in de media gezien dat 20 kinderen en 4 vrouwen wenst? Hij heeft al 2 vrouwen en 6 kinderen. Hij bedankte daarvoor openlijk Merkel en nuanceerde dat hij vanuit de sharia zal opvoeden. Hij leefde op een uitkering. Weldra 20 kinderen ten laste. Weet niet of Duitsland zo gek is ook 4 vrouwen ten laste te noteren. Zou er niet van verschieten.

Bruno

Re: De media gedomineerd door links?

Berichtdoor Bruno » 24 apr 2018 06:33

Verwijderd door moderator vanwege off topic.

Gebruikersavatar
HeroBeer
Verkenner
Verkenner
Berichten: 23
Lid geworden op: 16 mar 2017 20:27
Contacteer:

Re: De media gedomineerd door links?

Berichtdoor HeroBeer » 28 apr 2018 21:33

Bruno schreef:Ja. Daarom hecht ik geen waarde meer aan de leugens en verdraaide feiten in de mainstream media


@Bruno ... het probleem is dus, dat zeer veel echte feiten, doodleuk verzwegen worden -- en dan blijkt ineens, dat de zgn *ALT_media*, wel de volle & verifieerbare waarheid brengen ...
:arrow: https://www.facebook.com/groups/ToetsingProfetie/

Bruno

Re: De media gedomineerd door links?

Berichtdoor Bruno » 28 apr 2018 22:51

HeroBeer schreef:@Bruno ... het probleem is dus, dat zeer veel echte feiten, doodleuk verzwegen worden -- en dan blijkt ineens, dat de zgn *ALT_media*, wel de volle & verifieerbare waarheid brengen ...

Als je met de alt media de sociale media bedoelt, is het antwoord daarop volmondig ja.
Maar het wordt evengoed misbruikt om propaganda en leugens te verspreiden.
In feite is het een zuivere representatie van al wat leeft en speelt, de lezer kan daaruit zijn gedacht maken.
De mainstream media dicteren wat hen voorgekauwd wordt. En al is de persvrijheid in West Europa eentje van de beste ter wereld, wat de “headlines” haalt is heel wat anders dan wat vrijuit geschreven mag worden in de onderrubrieken.

Wat dan in tegenspraak is met de gevestigde orde ons wilt wijsmaken wordt pertinent offline gehaald. Als het niet offline gehaald wordt, wordt het genegeerd en krijgt het niet eens aandacht in de mainstream media.
Ik heb meer banden met Oost Europa dan het midden oosten hoor. Europa heeft nu een vluchtelingencrisis die ongezien is in de mensselijke geschiedenis. Waarom vernemen wij niet hoe Oost Europa daarmee omgaat? Omdat dit in tegenpsraak is met wat West Europa verkoopt. En hoe kan er persvrijheid zijn als de mainstream media het mes op de keel krijgen als zij de ware problematiek daar rondom vertonen? Als de nationale zenders hun journalisten vooraf screenen en enkel zij “het posje” krijgen die in het gareel lopen? Alsof onze hiërarchie werkelijke absolute persvrijheid biedt? Nope.
Alles wat ze ons wijsmaken is gelogen, die bittere pil heb ik helaas op te late leeftijd ondervonden.

Gebruikersavatar
HeroBeer
Verkenner
Verkenner
Berichten: 23
Lid geworden op: 16 mar 2017 20:27
Contacteer:

Re: De media gedomineerd door links?

Berichtdoor HeroBeer » 29 apr 2018 21:29

Bruno schreef:Als je met de alt media de sociale media bedoelt, is het antwoord daarop volmondig ja. Maar het wordt evengoed misbruikt om propaganda en leugens te verspreiden


Ja ?... kleinschalige halve waarheden misschien -- maar het grootschalig bedrog, heeft alles te maken met een stinkendrijke wereld ELITE, welke niet`alleen #50% bezit van alle vermogen op aarde, maar die ook een MACHT bezit welk de macht der overheden ovestijgt -- de bijbel zegt, dat zulke missstanden straks nog`erger worden ...
:arrow: https://www.facebook.com/groups/ToetsingProfetie/

Bruno

Re: De media gedomineerd door links?

Berichtdoor Bruno » 30 apr 2018 03:41

Wie gaf de macht met open handen af?
Wie staat aan de kant? Wie stemt solidair of liberaal?
Wie marginaliseert nationalisme?
Het volk krijgt het bestuur dat ze toekomt. Als de islam het hier overneemt laat dat alleen maar zien hoe zwak het hier ontwikkeld is.

Ik ga niet in mijn eentje de wereld op mij nemen. Ik leg die verantwoordelijkheid bij God. Geen mens ter aarde die nog invloed over mij heeft. Ze mogen mijn lichaam opsluiten, maar daarmee verander ik niet van geest.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 88 gasten