ons leger

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

ben db bd
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1264
Lid geworden op: 02 okt 2013 16:04

ons leger

Berichtdoor ben db bd » 17 okt 2016 13:58

Het was ooit nota bene onze christelijke minister van oorlog welke zei in ons partijblad, dat hij ons leger gereed hield om mede uit te zenden naar het M.O. ..... Dat ging toen wel over Israël.
We doen mee met bombarderen in Irak en Syrië. En ik vertrouw ons daar voor geen 5 cent meer.
(Turkije en Amerika doen al lang anders dan ons wordt medegedeeld in de mainstreammedia, als ik het goed begrijp.)
We doen mee om langs de Oost-Europese grenzen te gaan staan provoceren en dreigen richting Rusland.
We zijn bezig om de Oekraïne af te pakken.
M.i. hebben we geen ministerie van defensie, maar van aanvalsoorlog, in dienst van het agressiefste land in de wereld: Amerika, waarvan de aanstormende presidente (NWO) nog weer agressiever belooft op te gaan treden dan haar moslim-voorganger.

Mijn keuze als lid van de SGP is vanaf vandaag: minder geld naar 'defensie', naar het ministerie van oorlog dus. Een vriendelijker verdedigingsleger over willen houden, hoewel het voor mij ook nog eens de vraag is, hoelang het in moreel uitverkoop zijnde Europa nog wel verdedigingswaardig is.
Als jullie het allemaal met mij eens zijn, kunnen we deze draad weer spoedig afsluiten, anders hieronder a.u.b. repliek:
Laatst gewijzigd door ben db bd op 17 okt 2016 23:43, 1 keer totaal gewijzigd.

rotterdam
Generaal
Generaal
Berichten: 4636
Lid geworden op: 07 aug 2013 07:24

Re: ons leger

Berichtdoor rotterdam » 17 okt 2016 15:13

ben db bd schreef:Het was ooit nota bene onze christelijke minister van oorlog welke zei in ons partijblad, dat hij ons leger gereed hield om mede uit te zenden naar het M.O. ..... Dat ging toen wel over Israël.
We doen mee met bombarderen in Irak en Syrië. En ik vertrouw ons daar voor geen 5 cent meer.
(Turkije en Amerika doen al lang anders dan ons wordt medegedeeld in de mainstreammedia, als ik het goed begrijp.)
We doen mee om langs de Oost-Europese grenzen te gaan staan provoceren en dreigen richting Rusland.
We zijn bezig om de Oekraïne af te pakken.
M.i. hebben we geen ministerie van defensie, maar van aanvalsoorlog, in dienst van het agressiefste land in de wereld: Amerika, waarvan de aanstormende presidente (NWO) nog weer agressiever belooft op te gaan treden dan haar moslim-voorganger.

Mijn keuze als lid van de SGP is vanaf vandaag: minder geld naar 'defensie', naar het ministerie van oorlog dus. Een vriendelijker verdedigingsleger over willen houden, hoewel het voor mij ook nog eens de vraag is, hoelang het in uitverkoop zijnde Europa nog wel verdedigingswaardig is.
Als jullie het allemaal met mij eens zijn, kunnen we deze draad weer spoedig afsluiten, anders hieronder a.u.b. repliek:


Een vriendelijk leger ? Haar moslim voorganger ?

Ben maakt grapjes.

Yoshi

Re: ons leger

Berichtdoor Yoshi » 17 okt 2016 16:49

Ik stel voor een uiterst belachelijk zwaar bewapend leger (met nucleaire wapens) ter verdediging van Nederland. Hoeft niet groot te zijn maar dusdanig afschrikwekkend dat niemand het in zijn hoofd haalt Nederland aan te vallen. Graag inclusief vliegdekship (het leger mag van mij enkel uit marine bestaan) om de overzeese gebieden ook te kunnen beschermen.

ben db bd
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1264
Lid geworden op: 02 okt 2013 16:04

Re: ons leger

Berichtdoor ben db bd » 17 okt 2016 23:28

Een vriendelijk leger ? Haar moslim voorganger ? Ben maakt grapjes.

bent u gezien de huidige globalisatie nog bang dat Duitsland ons onder de voet zal lopen? (en dan nog is het niet slim om met een zuidoosten wind een atoombom op Keulen en Bonn te willen gooien, toch?) of Frankrijk?, Spanje nog een keer? Die tijden zijn immers voorgoed voorbij.
De enige welke ons leger nog nodig heeft is Amerika t.b.v. zijn agressie tegen Rusland, of tegen de regulier gekozen president van Syrië.
Onze hulp voor Libië heeft dat land ook weinig goed gedaan, is het niet? En laten we het over Kosovo maar helemaal niet hebben, lijkt mij.
En Obama heeft zijn afkomst toch nooit verloochend? En zijn politiek is daar toch alle jaren op gericht geweest? Of leest u slechts linkse kranten?
En tegen terrorisme vanuit 'verwarde' ideologieën helpt toch geen leger? Dat gaat m.i. de aansnellende tijd echt niet grappig worden hoor ...

rotterdam
Generaal
Generaal
Berichten: 4636
Lid geworden op: 07 aug 2013 07:24

Re: ons leger

Berichtdoor rotterdam » 18 okt 2016 07:17

ben db bd schreef:Een vriendelijk leger ? Haar moslim voorganger ? Ben maakt grapjes.
bent u gezien de huidige globalisatie nog bang dat Duitsland ons onder de voet zal lopen? (en dan nog is het niet slim om met een zuidoosten wind een atoombom op Keulen en Bonn te willen gooien, toch?) of Frankrijk?, Spanje nog een keer? Die tijden zijn immers voorgoed voorbij.
De enige welke ons leger nog nodig heeft is Amerika t.b.v. zijn agressie tegen Rusland, of tegen de regulier gekozen president van Syrië.
Onze hulp voor Libië heeft dat land ook weinig goed gedaan, is het niet? En laten we het over Kosovo maar helemaal niet hebben, lijkt mij.
En Obama heeft zijn afkomst toch nooit verloochend? En zijn politiek is daar toch alle jaren op gericht geweest? Of leest u slechts linkse kranten?
En tegen terrorisme vanuit 'verwarde' ideologieën helpt toch geen leger? Dat gaat m.i. de aansnellende tijd echt niet grappig worden hoor ...[/quote]

Obama's response ;
I'm a Christian by choice. My family didn't—frankly, they weren't folks who went to church every week. And my mother was one of the most spiritual people I knew, but she didn't raise me in the church.
So I came to my Christian faith later in life, and it was because the precepts of Jesus Christ spoke to me in terms of the kind of life that I would want to lead—being my brothers' and sisters' keeper, treating others as they would treat me.
And I think also understanding that Jesus Christ dying for my sins spoke to the humility we all have to have as human beings, that we're sinful and we're flawed and we make mistakes, and that we achieve salvation through the grace of God. But what we can do, as flawed as we are, is still see God in other people and do our best to help them find their own grace.
That's what I strive to do. That's what I pray to do every day. I think my public service is part of that effort to express my Christian faith.
— Barack Obama, September 27, 2010

Een vriendelijk leger is een contradictio in terminis.
Bosje bloemen in plaats van een geweer ?
Wellicht leest u teveel linkse kranten en dan ook nog hele oude.
Kijk eens op marktplaat wellicht kunt u nog een gebroken geweertje bemachtigen en op de borst spelden.

ben db bd
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1264
Lid geworden op: 02 okt 2013 16:04

Re: ons leger

Berichtdoor ben db bd » 18 okt 2016 17:26

natuurlijk geeft Obama zich uit voor christen en zal zeker meeleven met die cultuur. Dat levert immers de meeste kiezers op.
Maar zijn moslimroots zijn ook in zijn daden nooit verborgen gebleven. Dat viel al sterk op bij hoe hij zich opstelde naar de moslimbroeders in Egypte. (Daar verraadde hij al veel hoor!)
De moslimmigranten instroom is m.i. in Amerika nu ook ongeremd.

Wij hadden onlangs hier onze wijkagent over de vloer; een bijzonder minzaam man, doch ook wel omgehangen met veel attributen om kwaad mee te kunnen doen; spuitbus, schietwapen, slagwapen, 'armbandjes', e.d. Zo kan een leger ook net zo functioneren als waar het op ingericht is.
In Oostenrijk waren de burgers onlangs in grote getalen zelf vuurwapens aan het inkopen gegaan, las ik bij de betere berichtgevers. Omdat bij de huidige instromers de veiligheid van de burgers totaal niet meer is gewaarborgd. In Duitsland mag inzake de ideologie en afkomst van de verkrachter van uw dochter geen informatie meer worden gepubliceerd. Ook hier is dat naar duiding nog slechts een 'verwarde man'. Men adviseert dan ook om uw dochter, wiens weelderige vormen beginnen te ontluiken beter aan te kleden voor bescherming. U weet hoe de instromers dat zelf doen.

Vroeger hadden we een leger om ons tegen onheil van buitenaf te beschermen. Nu we dat onheil reeds met vliegtuigvluchten tegen te goedkope bootjes gevaar zelf op gaan halen, - bij de reddingsvesten kreeg je ook gratis verzuipgarantie, weshalve die op de stranden massaal weggeworpen worden -, is dat leger bewust onbruikbaar geworden bij deze 'wir schaffen das' tijd.

En als de getergde ex-straatvechter Poetin, wetende dat de eerste klap een daalder waard is, - de Heere verhoede het nog - onze dichtbevolkte steden onverhoeds plat zal gooien, ach, u weet zoveel beter dan anderen hoe weinig minuten de moffen destijds nodig hadden om onze grootste havenstad te vernietigen, onze stoere mariniers van het Toepad (aan de Waalhaven was ook nog wat) hadden toch amper het nakijken?

Gebruikersavatar
Marnix
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 23540
Lid geworden op: 03 dec 2002 23:50

Re: ons leger

Berichtdoor Marnix » 24 okt 2016 08:02

natuurlijk geeft Obama zich uit voor christen en zal zeker meeleven met die cultuur. Dat levert immers de meeste kiezers op.
Maar zijn moslimroots zijn ook in zijn daden nooit verborgen gebleven. Dat viel al sterk op bij hoe hij zich opstelde naar de moslimbroeders in Egypte. (Daar verraadde hij al veel hoor!)
De moslimmigranten instroom is m.i. in Amerika nu ook ongeremd.


Beschuldigingen op basis van je gevoel.... angst is een slechte raadgever. Dat blijkt in jouw geval maar weer eens. Obama is christen maar hij respecteert andere culturen en religies wel. Dus stelt hij zich respectvol op richting anderen, ook moslims. Beetje triest om Obama daarmee als een moslim-voorganger te bestempelen. We hebben in deze tijd niets aan paranoia's die overal moslims zien waar ze niet zijn en alles veroordelen op basis van wazige theorieën die niet zijn gebaseerd op feiten en voor geen meter kloppen.
“God cannot give us a happiness and peace apart from Himself, because it is not there. There is no such thing.”
― C.S. Lewis”

rotterdam
Generaal
Generaal
Berichten: 4636
Lid geworden op: 07 aug 2013 07:24

Re: ons leger

Berichtdoor rotterdam » 24 okt 2016 11:31

Marnix schreef:
Beschuldigingen op basis van je gevoel.... angst is een slechte raadgever. Dat blijkt in jouw geval maar weer eens. Obama is christen maar hij respecteert andere culturen en religies wel. Dus stelt hij zich respectvol op richting anderen, ook moslims. Beetje triest om Obama daarmee als een moslim-voorganger te bestempelen. We hebben in deze tijd niets aan paranoia's die overal moslims zien waar ze niet zijn en alles veroordelen op basis van wazige theorieën die niet zijn gebaseerd op feiten en voor geen meter kloppen.


=D> =D> =D> =D> =D>

ben db bd
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1264
Lid geworden op: 02 okt 2013 16:04

Re: ons leger

Berichtdoor ben db bd » 24 okt 2016 12:54

mijnheer Marnix, ik postte uiteraard niet vanuit m'n gevoel, -(dat vind ik niet zo slim bedacht)- maar vanuit wat ik in de door links -( bent u dat ook?)-verboden alternatieve media lees. ik vind dat die van bijv. ksander best goed en aannemelijk wordt onderbouwd. En ja, ik ben natuurlijk zelf nergens bij geweest, maar die dubbeldik opliggende logica hè?! U weet trouwens ook wel dat de broer van Barack (als broer van de president) ook een heel gezagvol persoon binnen zijn moslimcultuur is, toch?
Maar van mij mag u zich dagelijks voortgaande zand in de ogen blijven laten strooien door de onder streng commando van de elite van het grote geld staande mainstreammedia hoor, zeker als u daar gelukkig van blijft. met vr. gr., ben

Gebruikersavatar
schaapje
Generaal
Generaal
Berichten: 4536
Lid geworden op: 28 dec 2010 12:08

Re: ons leger

Berichtdoor schaapje » 24 okt 2016 13:24

ben db bd schreef:Maar van mij mag u zich dagelijks voortgaande zand in de ogen blijven laten strooien door de onder streng commando van de elite van het grote geld staande mainstreammedia hoor, zeker als u daar gelukkig van blijft. met vr. gr., ben

=D> =D> =D> =D> =D>
Wie overwint, zal van de tweede dood geen schade lijden.

rotterdam
Generaal
Generaal
Berichten: 4636
Lid geworden op: 07 aug 2013 07:24

Re: ons leger

Berichtdoor rotterdam » 24 okt 2016 16:20

ben db bd schreef:Maar van mij mag u zich dagelijks voortgaande zand in de ogen blijven laten strooien door de onder streng commando van de elite van het grote geld staande mainstreammedia hoor, zeker als u daar gelukkig van blijft. met vr. gr., ben


Vaak heeft men geprobeerd om de publieke opinie in de Verenigde Staten te laten geloven dat Obama een moslim is om op die manier zijn verkiezingsresultaat negatief te beïnvloeden. Barack Obama is evenwel een christen. De geruchten met betrekking tot zijn vermeende moslimidentiteit zijn intussen op overtuigde wijze weerlegd. Barack Obama heeft steeds de Trinity United Church of Christ in Chicago vervoegd. Hij houdt op dit ogenblik zijn kerk privé omwille van de veiligheid van zijn vrouw en zijn dochters. De vader van Obama was van oorsprong een moslim en de ouders van zijn moeder Unitarians. Barack Obama heeft doorheen zijn campagnes sterk zijn eigen christelijk profiel beklemtoond. Hij stelt daarbij centraal: gelijkheid, vergevingsgezindheid, naastenliefde.

Gebruikersavatar
pindas83
Majoor
Majoor
Berichten: 1929
Lid geworden op: 01 jun 2015 15:35

Re: ons leger

Berichtdoor pindas83 » 24 okt 2016 19:24

ben db bd schreef:Maar van mij mag u zich dagelijks voortgaande zand in de ogen blijven laten strooien door de onder streng commando van de elite van het grote geld staande mainstreammedia hoor, zeker als u daar gelukkig van blijft. met vr. gr., ben


Ja men wil niet tot het kamp 'alu-hoedjes' gerekend worden mr. Ben.

Zonder alles klakkeloos over te nemen van alternatieve media begrijp ik werkelijk niet dat mensen al die kul van de gereguleerde nieuwsverstrekkers nog slikken.
Ondertussen zou een blind paard nog moeten kunnen zien dat we hier te pas en onpas worden
besodemieterd. Terwijl we ons hier druk maken over sinterklaas en zwarte piet is er sinds de koude oorlog nog nooit zo n grote troepenmacht/oorlogsvloot van de NAVO/VS en Rusland op de been gebracht.
Mv. Clinton die openlijk toegeeft Rusland (militair) wel even de oren te wassen wordt door vele gezien als een geschikte kandidaat ](*,)
Zij is immers ook christen, nietwaar?
https://m.youtube.com/watch?feature=you ... 4aIIpCDsLU

Ik denk dat de meeste het nog steeds niet doorhebben als de tanks bij wijze van spreken door hun straten rijden.

Gelukkig hoeven we niet bang te zijn want de Here Jezus overwint!

Honesty

Re: ons leger

Berichtdoor Honesty » 24 okt 2016 20:07

pindas83 schreef:Ja men wil niet tot het kamp 'alu-hoedjes' gerekend worden mr. Ben.

Zonder alles klakkeloos over te nemen van alternatieve media begrijp ik werkelijk niet dat mensen al die kul van de gereguleerde nieuwsverstrekkers nog slikken.
Ondertussen zou een blind paard nog moeten kunnen zien dat we hier te pas en onpas worden
besodemieterd. Terwijl we ons hier druk maken over sinterklaas en zwarte piet is er sinds de koude oorlog nog nooit zo n grote troepenmacht/oorlogsvloot van de NAVO/VS en Rusland op de been gebracht.
Mv. Clinton die openlijk toegeeft Rusland (militair) wel even de oren te wassen wordt door vele gezien als een geschikte kandidaat ](*,)
Zij is immers ook christen, nietwaar?
https://m.youtube.com/watch?feature=you ... 4aIIpCDsLU

Ik denk dat de meeste het nog steeds niet doorhebben als de tanks bij wijze van spreken door hun straten rijden.

Gelukkig hoeven we niet bang te zijn want de Here Jezus overwint!

Juist.
En zijn koninkrijk is niet van deze wereld.
Wat vond je van Putin, die ruim een week terug een orthodoxe kerk wilde komen openen in Parijs, terwijl er dagelijks talloze burgers worden gebombardeerd in Syrie?
En de USA doet overigens precies hetzelfde, m.n. in Jemen, samen met dikke vriend Saoedi Arabie.

ben db bd
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1264
Lid geworden op: 02 okt 2013 16:04

Re: ons leger

Berichtdoor ben db bd » 26 okt 2016 18:55

toch ook wel wat verfrissend geluid, zie ik. Hartelijk dank daarvoor.
Weet u, juist deze tijd wordt eindelijk zo triest openbaar hoe ons 'defensie' leger zich in voormalig 'Nederlands' Indië heeft misdragen met 'politionele acties'. Waar ook mijn schoonvader nooit over wilde praten.
Dan wordt ik niet echt blij van onze mentaliteit, welke onze kolonels voedt en aanstuurt.

Verder weten we allemaal dat iemand welke de strijd met 'lichte' wapens verliest, naar de zware wapens gaat grijpen.
En met onze westerse atoomwapens kunnen we heel de aarde voor de komende eeuwen onbewoonbaar maken, zo weten we allemaal.
En Poetin zegt het ook gewoon eerlijk hardop; als we hem tot oorlog dwingen, wordt dat er dus een met de zwaarste wapens, want daar heeft Rusland er ook genoeg van. Hoe duivels moet je worden ingefluisterd om nu nog een wereldoorlog te willen ontketenen? (Openb.6)

Voorts wordt ik altijd misselijk als er weer nieuwe berichten komen van onze soldaten welke zich dom hebben laten manipuleren tot een discipline waarmee je ze zo de dood in kunt jagen, maar meer nog waarmee ze bereid zijn om wildvreemde mensen welke hen persoonlijk niets misdaan hebben, wreed 'over de kling te jagen', maar dan later thuis gekomen wel weer 'wakker' worden met een ernstig, logisch PTSS.

Neen lieve mensen, de Joden gun ik een sterk en bekwaam overwinningsleger, ter verdediging van hun voor heel de wereld van belang zijnde toekomst, omdat daar dus hele harde redenen voor zijn.
Maar ons leger hoort nog bij dezelfde horde als die van Recep Tayyip Erdogan ook, welke nu openlijk het democratische Syrië van buurman Bashar al-Assad is binnengevallen, om de weg naar Damascus open te leggen.
Ons leger op sleeptouw, achter het agressiefste land ter wereld, naar oorden waar wij niets te verdedigen hebben, ... geen cent extra a.u.b. ...

Yoshi

Re: ons leger

Berichtdoor Yoshi » 26 okt 2016 19:08

ben db bd schreef:toch ook wel wat verfrissend geluid, zie ik. Hartelijk dank daarvoor.
Weet u, juist deze tijd wordt eindelijk zo triest openbaar hoe ons 'defensie' leger zich in voormalig 'Nederlands' Indië heeft misdragen met 'politionele acties'. Waar ook mijn schoonvader nooit over wilde praten.
Dan wordt ik niet echt blij van onze mentaliteit, welke onze kolonels voedt en aanstuurt.

Mijn opa was een KNIL militair. Ik heb er genoeg over gehoord om te weten nooit de wapens op te nemen voor de Nederlandse staat.

Verder weten we allemaal dat iemand welke de strijd met 'lichte' wapens verliest, naar de zware wapens gaat grijpen.
En met onze westerse atoomwapens kunnen we heel de aarde voor de komende eeuwen onbewoonbaar maken, zo weten we allemaal.
En Poetin zegt het ook gewoon eerlijk hardop; als we hem tot oorlog dwingen, wordt dat er dus een met de zwaarste wapens, want daar heeft Rusland er ook genoeg van. Hoe duivels moet je worden ingefluisterd om nu nog een wereldoorlog te willen ontketenen? (Openb.6)

Kernwapens zijn een kwaad. Wel een kwaad wat de mensheid heeft behoed voor een derde wereldoorlog. Zonder het uitzicht op complete vernietiging hadden oost en west al lang en breed de degens gekruist en had de elite hun spel uitgevochten ten koste van miljoenen en miljoenen schaakstukken.
Ook nu zien we vanuit het westen een duidelijke aansturing op een conflict met Rusland. We worden klaargemaakt voor het slagveld zowel door politici als door media.

De lachende derde wordt de VS. En laat dat nou juist de grootste drijvende kracht zijn die aanstuurt op een groot conflict. Graag uit de NAVO, wij hoeven niet met deze waanzin mee te doen.


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 57 gasten