associatieverdrag Israel

Discussies over het nieuws en de politiek.

Moderators: Memmem, Moderafo's

Lola2015
Verkenner
Verkenner
Berichten: 29
Lid geworden op: 18 dec 2015 16:31

associatieverdrag Israel

Berichtdoor Lola2015 » 19 apr 2016 08:26

http://www.refdag.nl/nieuws/politiek/d6 ... n_1_985496


Mmm, als ik reacties lees over dit artikel op bv. facebook, weet iedereen wel wat d66 hun bedoeling is; christendom uitbannen.
Lees zelfs dat D66 de anti christ zou zijn. Poeh! Dat vind ik nogal wat als dat gezegd word.

Wat vinden jullie van het plan van D66? Als ik hun redenen lees op onderstaande website, dan zijn ze in Israël niet zo lekker bezig.

Wat vinden jullie van dit plan???

http://jonet.nl/d66-partijcongres-neemt ... te-zetten/

Gebruikersavatar
dalethvav
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1332
Lid geworden op: 08 mei 2006 14:19
Locatie: Barneveld
Contacteer:

Re: associatieverdrag Israel

Berichtdoor dalethvav » 19 apr 2016 09:36

Hier de visie van een D66-er zelf over deze motie.

Waarom niet ook maar even het (ook in 2000 gesloten) associatieverdrag met Marokko opheffen? Dat annexeerde immers de westelijke Sahara?
Trouwens, over de "bezetting" van Judea en Samaria zou D66 de geschiedenis nog eens écht moeten bestuderen.
Hier alvast een lesje M.O.-geschiedenis

Ik bedoel maar, er zitten op z'n minst meer kanten aan de zaak dan alleen die van het D66-congres.
Ps. 122vs6: Bidt om de vrede van Jeruzalem; wel moeten zij varen, die u beminnen.

Gebruikersavatar
dalethvav
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1332
Lid geworden op: 08 mei 2006 14:19
Locatie: Barneveld
Contacteer:

Re: associatieverdrag Israel

Berichtdoor dalethvav » 20 apr 2016 09:18

Dit is ook wel een aardige opinie

Ook Elma Drayer heeft er in "Dit is de dag" geen goed woord voor over.

Kortom: Hoe hypocriet kan een motie zijn? Dan zet je jezelf als partij toch aardig voor joker?
Ps. 122vs6: Bidt om de vrede van Jeruzalem; wel moeten zij varen, die u beminnen.

Gebruikersavatar
elburger
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1112
Lid geworden op: 14 mar 2016 14:59

Re: associatieverdrag Israel

Berichtdoor elburger » 26 mei 2016 17:51

[quote][/quote]Mmm, als ik reacties lees over dit artikel op bv. facebook, weet iedereen wel wat d66 hun bedoeling is; christendom uitbannen.
Lees zelfs dat D66 de anti christ zou zijn. Poeh! Dat vind ik nogal wat als dat gezegd word.

Ik roep al jaren dat D"66 een wolf in schaapskleren is. Maar niemand - oke, bijna niemand - ziet het. D'66 lijkt wel een Palestijnse partij.
ongerechtigheden hadden de overhand over mij, maar onze overtredingen die verzoent Gij


Terug naar “Actualiteit & Politiek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten