Carnaval 2016

Discussies over het nieuws en de politiek.

Moderators: Memmem, Moderafo's

Gebruikersavatar
meribel
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3826
Lid geworden op: 24 jan 2011 14:15

Re: Carnaval 2016

Berichtdoor meribel » 09 feb 2016 17:29

mohamed schreef:Tja, Meribel lacht mij ook uit omdat ik verloor van waarschijnlijk een kind met het vermaledijde Fifa 13, dus die smart kunnen we delen! :mrgreen: :clown:

.


:lol: :lol: :lol: !!!

mohamed

Re: Carnaval 2016

Berichtdoor mohamed » 09 feb 2016 19:12

Yoshi schreef:Ik heb een paar zakken snoep gekocht voor de kinderen die vanavond aan de deur komen maar gezien de aanhoudende regen denk ik dat er veel zelf opgegeten moet worden....

Ter gelegenheid waarvan?

Yoshi

Re: Carnaval 2016

Berichtdoor Yoshi » 09 feb 2016 19:21

mohamed schreef:Ter gelegenheid waarvan?

Foekepotterij

http://www.traditiesinoverijssel.nl/node/33

mohamed

Re: Carnaval 2016

Berichtdoor mohamed » 09 feb 2016 19:23

mohamed schreef:Ter gelegenheid waarvan?


Leuk. :)

Gebruikersavatar
MoesTuin
Generaal
Generaal
Berichten: 4598
Lid geworden op: 02 feb 2014 16:00

Re: Carnaval 2016

Berichtdoor MoesTuin » 14 feb 2016 11:25

Wij hebben afgelopen week heerlijk carnaval gevierd met het werk met onze bewoners (werk met mensen met een verstandelijke beperking)
Er was een feestavond georganiseerd waar iedereen (taxi vervoerders, artiesten, catering, bedrijven enz... je kan het niet zo gek bedenken) belangeloos aan meewerkten.
Wat heeft iedereen genoten.
Wat een hoop mensen zijn er nog met het hart op de juiste plaats die zich voor meer dan 100 procent inzetten om dit allemaal mogelijk te maken.
Onvergetelijk uitje was het voor de zeker honderden mensen met een verstandelijke / lichamelijke beperking bij elkaar.
Een genot om te zien, al die blijde gezichten!

om te helpen de sfeer te beleven, zie https://www.youtube.com/watch?v=iafMDTnSulw
want wij hebben hier geen blijvende stad
maar zoeken de toekomende

De Heere Jezus zegt;
"Wie in Mij gelooft zal Hét Eeuwige Leven ontvangen"

Gebruikersavatar
hans0166
Kapitein
Kapitein
Berichten: 1472
Lid geworden op: 28 dec 2012 15:30

Re: Carnaval 2016

Berichtdoor hans0166 » 14 feb 2016 12:17

en nu na de carnaval is iedereen die canaval gevierd heeft vanzelfsprekend ook aan de vastentijd begonnen ....

ik vrees van niet.....

Yoshi

Re: Carnaval 2016

Berichtdoor Yoshi » 14 feb 2016 12:19

hans0166 schreef:en nu na de carnaval is iedereen die canaval gevierd heeft vanzelfsprekend ook aan de vastentijd begonnen ....

ik vrees van niet.....

Dat is dan ook geen vereiste voor het vieren van carnaval.

mohamed

Re: Carnaval 2016

Berichtdoor mohamed » 14 feb 2016 18:41

hans0166 schreef:en nu na de carnaval is iedereen die canaval gevierd heeft vanzelfsprekend ook aan de vastentijd begonnen ....

ik vrees van niet.....

Yoshi schreef:Dat is dan ook geen vereiste voor het vieren van carnaval.

Nee en zo uitbundig heb ik het niet gevierd, wie heeft er nou zin om zich voor 2,50 euro per glas te bezatten drinkende uit plastic bekers op straat in de gietende regen?

Eén voordeel: je glas raakt niet zo snel leeg. :mrgreen:

Yoshi

Re: Carnaval 2016

Berichtdoor Yoshi » 14 feb 2016 18:56

mohamed schreef:Nee en zo uitbundig heb ik het niet gevierd, wie heeft er nou zin om zich voor 2,50 euro per glas te bezatten drinkende uit plastic bekers op straat in de gietende regen?

Eén voordeel: je glas raakt niet zo snel leeg. :mrgreen:

Al was het mooi weer, het bier 0.50 euro en in echt glas. Zoveel hoef ik niet meer te drinken. Vind het gewoon niet meer waard om de volgende dag brak te zijn. :)

mohamed

Re: Carnaval 2016

Berichtdoor mohamed » 14 feb 2016 19:15

Nou, in een dergelijke situatie heb je kans dat ik wel even blijf plakken/ :mrgreen:


Terug naar “Actualiteit & Politiek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten

cron