Nederland wordt misleid door Wilders!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

antoon

Re: Nederland wordt misleid door Wilders!

Berichtdoor antoon » 29 okt 2015 17:16

ik weet nu hoe het is om in een dictatuur te wonen, althans in het beginstadium.
De linksen liegen erop los en plakken tegenstanders een etiket van facisme op, ik denk dat zij de pot verwijten dat zij zelf zwart zien.
Nee Wilders lost het probleem niet op, maar ik weet niet hoe lang een mens dit linkse spul kan verdragen

Gebruikersavatar
benefietdiner
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3466
Lid geworden op: 22 jan 2012 14:06

Re: Nederland wordt misleid door Wilders!

Berichtdoor benefietdiner » 31 okt 2015 09:09

Mannentaal geen misleiding.

'Laat leger en marechaussee de grenzen bewaken'

Afbeelding

Volgens PVV-leider Geert Wilders is het goed mogelijk de grenzen te sluiten om zo vluchtelingen te weren. Met dit pleidooi schiet hij in de peilingen omhoog. ,,Al zijn het honderden grensovergangen, je kunt die bemannen. Met het leger, met marechaussees,'' zegt Wilders in een interview met het AD. ,,Ik wil geen muur om Nederland, maar we zullen wel serieus moeten patrouilleren.''

http://www.ad.nl/ad/nl/30561/Geert-Wild ... aken.dhtml

antoon

Re: Nederland wordt misleid door Wilders!

Berichtdoor antoon » 31 okt 2015 11:38

Er verandert gewoon helemaal niks al schrijft men 100 velletjes aan Rutten of om het even welke partij, dat weet ik maar de arrogantie , met alle respect naar linksen toe, de arrogantie ook vaak van de liberalen loopt nu spaak, het niet willen luisteren naar Henk Janmaat en andere die ondanks hun weleens zeer onfrisse uitspraken door hadden dat het mis zou lopen, trouwens ook EX moslims die met hun boodschap
dat het misgaat de media afstruinden werden uitgelachen voor gek gezet en gedemoniseerd.

De extreem rechtse geest is nu uit de fles, zij krijgen een podium worden niet door de ME afgevoerd, zij ruiken bloed , niemand zal ze terug in de fles krijgen, dat wil beslist niet zeggen dat ik alles goedkeur van hun, zeker niet hun Nazi ideologie, is het wel het resultaat van niet willen luisteren en niet serieus nemen van de bevolking vele decennia lang.

Hoe dan ook gaat het mislopen, kan men nu werkelijk nog denken dat regeerders doelbewust naar oplossingen zoeken die voor iedereen even acceptabel zijn, kan men met droge ogen nog geloven in de wereldtop die nu gaande is, doelbewust zijn ze wel, maar dat is doelbewust hun eigen gelijk halen, plannen waar men mee bezig was doordrukken, ook een eventuele oplossing zal nieuwe conflicten uitlokken.

Sinds de oprichting van het hof van arbitrage 1899, is het MEESTE misgegaan, en maar gezellig konkelen met elkaar voor het wereldpodium
wat ik hiermee bedoel te zeggen: is dat er weinig goeds is gekomen van de bonden of landelijke politiek.

Ik als ongeletterde die niets te zeggen heeft maar ook anderen met mij die gewoon hun boerenverstand gebruiken zien de bui hangen, zoals de situatie nu is lijkt er een wereldbrand te komen.
IK denk weleens laten we maar eten en drinken want morgen sterven we, niet Christelijk dat weet ik, maar gelukkig heel langzaam aan kan ik mij bij de situatie neerleggen, alleen om mijn nageslacht maak ik mij zorgen.

Leg je bij de situatie neer, de angst voor de angst kan een leven onnodig naar de knoppen brengen.

Gebruikersavatar
benefietdiner
Kolonel
Kolonel
Berichten: 3466
Lid geworden op: 22 jan 2012 14:06

Re: Nederland wordt misleid door Wilders!

Berichtdoor benefietdiner » 31 okt 2015 12:17

In veel dorpen is het ter kerke gaan in de achterliggende jaren maar weinig aan verandering onderhevig. Meestal te voet en donker

Behoed wandelt men naar het huis Gods. In lange rijen met vlechten, zwarte kleding, hoed, neergebogen hoofden en zondagse kledij. Het behoort zo bij ons nedergelegen landje. Dat kleine stukje aarde waar talloze mensen de ander in hun waarde laten. Dat is ook de grote moeite van velen, nu ontelbaar veel aanhangers van de islam ons minuscule landje binnenstromen. Ik gun iedereen geluk en vrijheid, maar de dagen dat de kerk en de kerkgang zo openbaar is, zal, net als in veel andere landen waar de islam binnenkwam, binnen een zeker tijdsbestek, tot het verleden behoren. Jammer, ik houd er zo van. Dit is al wat er bleef voor mij, een ansichtkaart en herinneringen.

Wie meent dat het zo’n vaart niet zal lopen, is een slaapkop. Die kent de geschiedenis niet. Die wil niet zien dat in onze dagen de Christenen en de Joden nog nooit zo vervolgd en uitgeroeid worden door dezelfde Godsdienst die men nu massaal binnenhaalt. Men probeert het met kunstvrede te bedekken. Legt zogenaamde vredespaden aan vanuit de kerk naar de moskee. Van mij mogen ze, enkel is het struisvogelpolitiek van de bovenste plank. Zolang het kan, genieten wij nog van de Joods/christelijke grondslag onder ons land, want de dagen zijn eng.

antoon

Re: Nederland wordt misleid door Wilders!

Berichtdoor antoon » 31 okt 2015 12:46

Dit is al wat er bleef voor mij, een ansichtkaart en herinneringen
Het is echt zo, trouwens ik ben katholiek opgegroeid, veel dingen in die leer kloppen niet, toch kan je nostalgische herinneringen koesteren aan een Latijnse mis, de gezangen en nog meer

Erger dan dat nog is een overheersing door moslims en een totalitaire staat waarbij al de waarden overboord gezet worden, we wachten het maar af, maar eerlijk, de dagen zijn geteld


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 89 gasten